2026-09-23, 13:32
Medlem
cosmic_dancers avatar
Frågestund nu...

Linn är kristen men för abort.
Hon tycker Urban i gvfö är lite för extrem även om hon själv vill ha en konservativ relation. Hon påstår att hon varit i en kontrollande relation, där mannen var ännu värre än Urban där hon blev så kontrollerad. Vilken partner var det och varför har hon inte pratat mer om det? Hade väl varit ett väldigt bra och viktigt ämne att prata om med hennes följare. Hur det var och vilka varningssignaler man ska vara uppmärksam på. Hur en sådan partner gärnar kärleksbombar i början för att sen smyga in lite kontrollerande beteenden efter hand. Av vad jag sett under hennes olika relationer är det hon som varit den kontrollande. Jag gissar att hon syftar på Chris, då hon snöade in på att hon blivit dumpad och att hsn var narcissist. De var "ihop" ett par månader bara, en narccist visar inte sitt sanna jag efter så kort tid.
Citera
2026-09-23, 13:40
Medlem
På frågan ”dejtar du någon” svarar hon ”kanske det” så gissningsvis dejtar hon någon ny igen. Godiskillen?

Kan inte ens föreställa mig att ha en morsa som byter kille minst en gång per år.. vilken otroligt skev bild man får av partnerskap.

Sen att alla barnens vänner kan se allt och skvallra till varandra, inte långt bort att T ska få höra i skolan att hennes mamma är en h*ra…
Citera
2026-09-23, 15:32
Medlem
[quote=Fairlyodderika|96020961]
På frågan ”dejtar du någon” svarar hon ”kanske det” så gissningsvis dejtar hon någon ny igen. Godiskillen?

Kan inte ens föreställa mig att ha en morsa som byter kille minst en gång per år.. vilken otroligt skev bild man får av partnerskap.

Sen att alla barnens vänner kan se allt och skvallra till varandra, inte långt bort att T ska få höra i skolan att hennes mamma är en h*ra…
[/QUOTE

Jag tror att T redan har problem med det o det dröjer inte länge innan de andra vuxit till samma ålder. Jag tror J kan ha mindre problem då hon lever i ett fint förhållande med pappa plastmamma o syskon som är normala. Hoppas T har det riktigt riktigt bra hos M. Hemma hos L är det allt annat än normalt
Citera
2026-09-23, 17:32
Medlem
XtraXs avatar
Nya dejten lockar med godis och har inga barn, peddo varning.
Citera
2026-09-23, 18:12
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Nya dejten lockar med godis och har inga barn, peddo varning.

Och naiva Linn faller rakt in, nu vet vi dock inte hur mycket de pratat och om de setts. Dock upprepar sig samma mönster, lite uppvaktning och hon är så överväldigad. Snubben kan ha läst precis vad hon gillar, hur hon vill bli bekräftad och vad hon söker, en roll vilken idiot som helst kan spela för att få vad hen vill.
Citera
2026-09-23, 18:42
Medlem
Han läser säkert och är med här så blir spännande att se hur Linn reagerar när han är med här…
Citera
2026-09-24, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Frågestund nu...

Linn är kristen men för abort.
Hon tycker Urban i gvfö är lite för extrem även om hon själv vill ha en konservativ relation. Hon påstår att hon varit i en kontrollande relation, där mannen var ännu värre än Urban där hon blev så kontrollerad. Vilken partner var det och varför har hon inte pratat mer om det? Hade väl varit ett väldigt bra och viktigt ämne att prata om med hennes följare. Hur det var och vilka varningssignaler man ska vara uppmärksam på. Hur en sådan partner gärnar kärleksbombar i början för att sen smyga in lite kontrollerande beteenden efter hand. Av vad jag sett under hennes olika relationer är det hon som varit den kontrollande. Jag gissar att hon syftar på Chris, då hon snöade in på att hon blivit dumpad och att hsn var narcissist. De var "ihop" ett par månader bara, en narccist visar inte sitt sanna jag efter så kort tid.

Spontant gissar jag på gabbe
Citera
2026-09-25, 07:22
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsis
Spontant gissar jag på gabbe

Ja han sa väl ifrån till henne... den jäveln.
Citera
2026-09-25, 07:43
Medlem
Kollar man hennes snap verkar det som om hon åkt tåg för att träffa någon. Godiskillen?
Hon är definitivt desperat, med tanke på att det är HON som åker till honom (troligtvis). Trodde aldrig hon skulle låta det ske om man tänker på hennes ställning till rollerna.
Citera
2026-09-25, 09:23
Medlem
Desperat och utan bil numera så blir det tåg. Hon möts kanske av en man som vet hennes värde och står med en stor blombukett 💐 blir kysst på perrongen i solen som den prinsessan hon är
Citera
2026-09-25, 15:32
Medlem
Hon är ju inte direkt fattig eftersom hon gör reklam för sitt rouge från YSL till det nätta priset för 629kr!
Citera
2026-09-25, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenriettaZ
Hon är ju inte direkt fattig eftersom hon gör reklam för sitt rouge från YSL till det nätta priset för 629kr!
Men om hon gör reklam för den har hon väl fått den? Plus att hon kan leva på kredit…

Hon verkar ju försöka leva på adlinks nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in