2024-03-01, 13:16
Medlem
Själva influerandet har ju gått ner väldigt mycket, är ju mest selfies och mat. Eller reklam av produkter hon knappt provar. Det hon provar, då är det jättebra. Inget om vad som är bra. Oftast finns det ju något med varje sak/produkt man köper där man önskar lite till eller tycker att en viss del var extra bra. Det känns inte genuint, det som hon gör reklam för. Tycker jag det fler och fler som bara väljer samarbeten med företag och produkter de känner att de kan stå bakom, men Linn tar väl det hon får…
Citera
2024-03-01, 14:11
Medlem
Nån som har koll?!

Linn har över 100.000 följare. Hon får mellan 1000-2000 likes på sina inlägg. Förutom på några av hennes studiobilder där hon fått ca 5000 likes.
Det måste ju räknas som extremt lite engagemang? Eller har hon bara 20.000 riktiga följare o resten köpta hittepå följare? Då skulle ju det hon har ändå vara ok?

Hur stort engagemang räknas som ”normalt” eller bra när man har över 100.000 följare?
Citera
2024-03-01, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Mellannamn?
Ett mellannamn är ett efternamn som du bär mellan dina förnamn och ditt efternamn.
Har hon totalt noll koll på precis allting??
Just det är det i och för sig många som inte har koll på.
Citera
2024-03-01, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Skäms inte Fanny för Linn? Det hade jag gjort..fast det är ju säkert kul att få följa med på spa osv..och deras bror, vart är han..Linn pratar aldrig om sin bror, bara om hur nära hon och fanny är..men de ses bara när Linn inte har någon annan att leka med...
Brorsan är en man, och i Linns värld är mäns enda funktion att vara spermadonatorer åt henne. Det kan inte hennes brorsa vara, och därför är han helt ointressant. Hon har nämnt hans tjej någon gång, hon har säkert en närmare relation med henne. Kön är extremt viktigt i Linns värld, aldrig att hon skulle se en man som en person som hon kan umgås med på samma sätt som hon umgås med tjejer. Inte ens hennes egen pappa eller bror.
Citera
2024-03-01, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Nån som har koll?!

Linn har över 100.000 följare. Hon får mellan 1000-2000 likes på sina inlägg. Förutom på några av hennes studiobilder där hon fått ca 5000 likes.
Det måste ju räknas som extremt lite engagemang? Eller har hon bara 20.000 riktiga följare o resten köpta hittepå följare? Då skulle ju det hon har ändå vara ok?

Hur stort engagemang räknas som ”normalt” eller bra när man har över 100.000 följare?
Jag tror det är väldigt många som är som oss, följer för att det är tragikomiskt, och då trycker man ju inte på gilla eller kommenterar.
Citera
2024-03-01, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Brorsan är en man, och i Linns värld är mäns enda funktion att vara spermadonatorer åt henne. Det kan inte hennes brorsa vara, och därför är han helt ointressant. Hon har nämnt hans tjej någon gång, hon har säkert en närmare relation med henne. Kön är extremt viktigt i Linns värld, aldrig att hon skulle se en man som en person som hon kan umgås med på samma sätt som hon umgås med tjejer. Inte ens hennes egen pappa eller bror.

Förra sommaren var hon ute på sin brors båt i Vättern?tror jag det var. Annars syns eller nämns han nästan aldrig. Han brukar agera jultomte på julafton.
Citera
2024-03-01, 14:40
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Jag tror det är väldigt många som är som oss, följer för att det är tragikomiskt, och då trycker man ju inte på gilla eller kommenterar.

Sen är det nog extremt många som följt henne sen hon väntade tindra, som nu inte bara ” orkar ” avfölja utan följer utan att gilla något eller kommentera.
Citera
2024-03-01, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Förra sommaren var hon ute på sin brors båt i Vättern?tror jag det var. Annars syns eller nämns han nästan aldrig. Han brukar agera jultomte på julafton.
Ok, det är kanske så långt hon kan sträcka sig när det gäller mäns betydelse. Spermadonator, och i nödfall jultomte 😁
Citera
2024-03-01, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindyfindy
Skäms inte Fanny för Linn? Det hade jag gjort..fast det är ju säkert kul att få följa med på spa osv..och deras bror, vart är han..Linn pratar aldrig om sin bror, bara om hur nära hon och fanny är..men de ses bara när Linn inte har någon annan att leka med...

Men hallå! Fanny ser ju lika ”ekivok” ut på bilder hon lägger ut på IG. Tror syrrorna är exakt likadana, undrar hur deras mamma uppfostrade dom. Dom älskar att visa upp sig se ut som ”porrstjärnor” på många inlägg, F ser ju om möjligt ännu billigare ut.
Citera
2024-03-01, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Själva influerandet har ju gått ner väldigt mycket, är ju mest selfies och mat. Eller reklam av produkter hon knappt provar. Det hon provar, då är det jättebra. Inget om vad som är bra. Oftast finns det ju något med varje sak/produkt man köper där man önskar lite till eller tycker att en viss del var extra bra. Det känns inte genuint, det som hon gör reklam för. Tycker jag det fler och fler som bara väljer samarbeten med företag och produkter de känner att de kan stå bakom, men Linn tar väl det hon får…

Hon borde kolla lite på Julia Bergman, hon är så genuin, vacker o helt fantastisk, hon hade frågestund idag o svarade just på en fråga om reklamen hon gör, hennes svar var att ”jag skulle aldrig länka eller tipsa om ngt som jag inte själv står 100% för. Det är helt samt tror jag, genuinare människa får man nog leta efter.
Citera
2024-03-01, 15:37
Medlem
Citat:

Och de män hon faktiskt hänger med (förutom dejter för en blivande pappa nr 4) är homosexuella. Undrar hur de träffades. Hur dessa 40(?)-åriga homosexuella män i Stockholm fick upp ögonen för en ensamstående mamma i Örebro, och vice versa.
Citera
2024-03-01, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Och de män hon faktiskt hänger med (förutom dejter för en blivande pappa nr 4) är homosexuella. Undrar hur de träffades. Hur dessa 40(?)-åriga homosexuella män i Stockholm fick upp ögonen för en ensamstående mamma i Örebro, och vice versa.

En mycket bra fråga. Vad får dom ut av henne o vice versa, väldigt märkligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in