2024-03-01, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Dessutom äter hon väl alltid ute när hon är i STHLM...och knappast kommer hon bjuda på lagad mat om hon får besök. Då är plockbrickan given.

Som hemma i Örebro, fram med charken. Finns väl förresten någon fin saluhall i Stockholm som hon hade kunnat gå loss i. Men hon är nog en sådan som köper sin chark i färdiga paket på ICA. Aldrig hade hon väl kunnat stå vid disken och veta vad hon vill ha. Men ytterligare en sak som hon faktiskt hade kunnat göra inlägg om när hon jobbar i storstaden.
Citera
2024-03-01, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Som hemma i Örebro, fram med charken. Finns väl förresten någon fin saluhall i Stockholm som hon hade kunnat gå loss i. Men hon är nog en sådan som köper sin chark i färdiga paket på ICA. Aldrig hade hon väl kunnat stå vid disken och veta vad hon vill ha. Men ytterligare en sak som hon faktiskt hade kunnat göra inlägg om när hon jobbar i storstaden.

Östermalmshallen 👍🏻
Men den vet hon nog inte ens att den existerar.
😂😂
Citera
2024-03-01, 08:50
Avslutad
Hon skrev iallafall ”hemma i Örebro” och bara ”Stockholm” nu
Citera
2024-03-01, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Men så förlegad syn på män! Bara Linn ska få bestämma inredningen i hemmet. Asså både jag och min sambo diskuterar och bestämmer allt tillsammans och får turas om att vinna vid diskussioner, båda inreder - för varför skulle en kille inte ha intresse av hur hans hem ser ut
Det finns män som inte bryr sig om inredning, trot eller ej😉. Min man bryr sig inte hur jag inreder så länge han får ha kvar sin tv och högtalare i köket🤣. Skulle kunna ha hela hemmet i rosa och snuttidutt och det skulle inte röra honom ryggen. Sen skrev ju inte Linn att hon ska bestämma utan att det skulle inte göra något om han inte ville vara med att bestämma.
Citera
2024-03-01, 09:13
Medlem
Vad är det hon vill få fram?! Länka en ful ljuslykta och frågar om de är prisvärda. Kanske ett knep för att klicka sig in och kolla priset. Men prisvärd? 500-700 kronor innan rea. Det är en jävla lykta. Så nej, särskilt prisvärd är den inte. Finns nog liknande på Dollarstore för 25 kronor.

(Sorry om jag trampade på någon nu som tyckte de var fina och prisvärda. Men förstår inte vad L håller på med)
Citera
2024-03-01, 09:16
Avslutad
Men herregud så fula lyktor!! Som en 3-åring gjort de på dagis! Har hon ingen stil och klass?!
Citera
2024-03-01, 09:17
Avslutad
Gumman har fått livets första dickpick, buhu stackars lilla prinsessa
Citera
2024-03-01, 09:29
Medlem
Citat:

Jag får ändå en känsla genom hennes text att det är okej att få dickpicks om man är i en relation, så nog skulle hon uppskatta det då 😂, lilla oskyldiga pryda L.
Citera
2024-03-01, 09:53
Medlem
Citat:
Hon skrev iallafall ”hemma i Örebro” och bara ”Stockholm” nu

Men skulle inte systern Fanny och en kompis komma upp till henne och de skulle ha såå kul? Hon ändrar sig snabbt. Kanske inte är så roligt att vara i storstan när man inte har någonting att göra....
Citera
2024-03-01, 09:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Men skulle inte systern Fanny och en kompis komma upp till henne och de skulle ha såå kul? Hon ändrar sig snabbt. Kanske inte är så roligt att vara i storstan när man inte har någonting att göra....

Är väl inte så kul när hon inte har jobb så inga pengar som kommer in i samma utsträckning som förut men allt är extremt dyrt i storstaden. Det enda hon gjorde var ju luncha och shopping. Men de kommer säker upp till helgen gissar jag
Citera
2024-03-01, 10:12
Medlem
Citat:
Är väl inte så kul när hon inte har jobb så inga pengar som kommer in i samma utsträckning som förut men allt är extremt dyrt i storstaden. Det enda hon gjorde var ju luncha och shopping. Men de kommer säker upp till helgen gissar jag

Enligt bloggen skulle de komma upp till helgen. Hon såg så mycket fram emot det. Men antar att planerna ändrades. De ska nog umgås i Örebro istället. Märks så tydligt att Linn har svårt att vara själv. Måste ständigt ha personer runtomkring sig.
Citera
2024-03-01, 10:17
Medlem
Lingonpinglans avatar
Citat:
Och så frågar hon; ”borde inte det vara sexuella trakasserier?”
Det faller väl under sexuellt ofredande och hon borde självfallet göra en polisanmälan.
Det har hon ju gjort förut, hur gick det med den förresten Linn? (Jag vet att du läser här)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in