2024-02-29, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Well det verkar som att Fanni har åkt ut i kylan av allt att döma. Kuuuuuul!
Har också uppmärksammat tidigare att Hanna varit dålig på att svara på vissa kommentarer, och då ofta Fannis. Men kollar man tillbaka verkar hon svarat på dem vid ett senare tillfälle. Så nu tex har hon svarat på kommentaren från igår
Citera
2024-02-29, 10:59
Medlem
Jag förstår verkligen inte varför HT ALDRIG tar bort mascaran på ögonlocket när hon har sminkat sig? Ser sjukt sunkigt ut med allt kladd och dessutom, vad använder hon för mascara?! Blir ju som små korta, tjocka, kladdiga ögonfransar….
Citera
2024-02-29, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggland
Har också uppmärksammat tidigare att Hanna varit dålig på att svara på vissa kommentarer, och då ofta Fannis. Men kollar man tillbaka verkar hon svarat på dem vid ett senare tillfälle. Så nu tex har hon svarat på kommentaren från igår

Äsch jag såg det också. Är väl ren lathet.
Citera
2024-02-29, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linneflickan
Jag förstår verkligen inte varför HT ALDRIG tar bort mascaran på ögonlocket när hon har sminkat sig? Ser sjukt sunkigt ut med allt kladd och dessutom, vad använder hon för mascara?! Blir ju som små korta, tjocka, kladdiga ögonfransar….

Sminkade mig så i 14-årsåldern, för mörk foundation i tjockt lager med orange bronzer och örti lager mascara alt helt felt applikationsteknik.

Hanna, less is more jag lovar!
Citera
2024-02-29, 12:14
Medlem
Ett tips till H.T är också att hemmet blir betydligt mer hemtrevligt om man släpper in lite ljus.. Hade aldrig klarat av att leva så i en bunker 🙈. Har hon någonsin förklarat varför?
Citera
2024-02-29, 12:33
Medlem
Hemtrevligt = något man skapar själv.
Citera
2024-02-29, 12:33
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Penya
Ett tips till H.T är också att hemmet blir betydligt mer hemtrevligt om man släpper in lite ljus.. Hade aldrig klarat av att leva så i en bunker 🙈. Har hon någonsin förklarat varför?

Dom vädrar säkert aldrig heller.. En mörk och kvav lägenhet, myspys juuuu 😜
Citera
2024-02-29, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Dom vädrar säkert aldrig heller.. En mörk och kvav lägenhet, myspys juuuu 😜

Men idag har Hanna orkat dra upp persiennerna så lite dagsljus släpps in i Fort Theorin Offasson 🙃
Citera
2024-02-29, 12:42
Medlem
Något som verkligen förundrar mig och som jag fortfarande inte begriper är hur Fanni kan bete sig såhär nu när hon äntligen har blivit gravid? Hela hennes arbete går ut på att vara en IVF-influencer, det vill säga kampen och resan mot ett faktiskt, levande barn.

Varför har hon uppdaterat så många gånger under misären (när det inte tagit sig, före försöken, diverse testförsök, etc.), men nu när hon faktiskt lyckas bli gravid, då är det knäpptyst och inga uppdateringar? annat än meningslösa stories som på inga sätt rör något aktuellt kring hennes faktiska graviditet.

Samarbeten är från arkivet med precis
samma video som hon tidigare använt.

Förstår hon inte att det är det många följer henne för? En faktisk graviditet. De vill ta del av känslorna, dalarna och topparna, de vill förstå hur det känns att plötsligt få ett plus på stickan. Förstår hon inte heller att de flesta kommer att avfölja när hon - förhoppningsvis - har fött ett barn (några månader efter) och att det bästa vore att posta så mycket som möjligt när hon fortfarande är i processen?
Senast redigerad av lepostier 2024-02-29 kl. 12:44.
Citera
2024-02-29, 12:45
Medlem
Ska Fanni också börja hålla på o rapportera om sitt underrede nu?!?! I brist på annat eller?! Varför tror hon att det är av intresse för hennes följare att veta att det svider när hon kissar?!?! Inte så att det är ett tecken på missfall vilket kanske ev skulle intressera följarna då det är direkt kopplat till graviditeten!
Citera
2024-02-29, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lepostier
Något som verkligen förundrar mig och som jag fortfarande inte begriper är hur Fanni kan bete sig såhär nu när hon äntligen har blivit gravid? Hela hennes arbete går ut på att vara en IVF-influencer, det vill säga kampen och resan mot ett faktiskt, levande barn.

Varför har hon uppdaterat så många gånger under misären (när det inte tagit sig, före försöken, diverse testförsök, etc.), men nu när hon faktiskt lyckas bli gravid, då är det knäpptyst och inga uppdateringar? annat än meningslösa stories som på inga sätt rör något aktuellt kring hennes faktiska graviditet.

Samarbeten är från arkivet med precis
samma video som hon tidigare använt.

Förstår hon inte att det är det många följer henne för? En faktisk graviditet. De vill ta del av känslorna, dalarna och topparna, de vill förstå hur det känns att plötsligt få ett plus på stickan. Förstår hon inte heller att de flesta kommer att avfölja när hon - förhoppningsvis - har fött ett barn (några månader efter) och att det bästa vore att posta så mycket som möjligt när hon fortfarande är i processen?

Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Ska Fanni också börja hålla på o rapportera om sitt underrede nu?!?! I brist på annat eller?! Varför tror hon att det är av intresse för hennes följare att veta att det svider när hon kissar?!?! Inte så att det är ett tecken på missfall vilket kanske ev skulle intressera följarna då det är direkt kopplat till graviditeten!

Det är nog svårt att göra alla nöjda. Här har vi en som vill ha mer och en annan som tycker det blir för mycket info.
Citera
2024-02-29, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Det är nog svårt att göra alla nöjda. Här har vi en som vill ha mer och en annan som tycker det blir för mycket info.

Det finns väl väldigt många andra saker att dela med sig av på sitt officiella konto man anser vara sitt jobb än att det svider när man kissar!!

Skulle Fanni ställa sig i en buss full med folk hon inte känner o skrika ut att Hörrni nu sviiiider det lite grann när jag kissar?! Eller på ett stort köpcentrum ta tag i mikrofonen o meddela alla besökare att hon ev har grus i maskineriet?!
(Hanna ser jag absolut kunna göra det utan problem.)

Nej det tror jag inte om Fanni. Men av nån anledning får dessa influensor för sig att deras tusentals följare behöver den infon. Det fascinerar mig!

Hanna har man ju tappat hoppet om för länge sen, men hoppas det va en engångsföreteelse för Fanni som ändå verkar ha haft vissa gränser iaf.
Senast redigerad av 1891-019 2024-02-29 kl. 13:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in