2024-02-12, 20:28
Medlem
dekadentens avatar
Känner igen jargongen från bloggbevaknings kommentarsfält haha, folk som tror att de sätter dit någon med sina "coola" dissar.

Nåväl. Hoppas att mod kommer och rensar upp, nya konton som inte bidrar till diskussionen ska inte förpesta tråden. Känner dock igen det här från typ vartenda skvallertråd på flashback, alltid några som ska in och kalla andra för idioter utan liv för att de ägnar lite tid åt gammalt hederligt skitsnack och skvaller. Den här tråden är ovanligt städad dock, spana in Anna books tråd för lite äkta flashbackfeeling 👌
Citera
2024-02-12, 20:30
Medlem
Angående senaste H’s samarbete. ”Inflationen och alltihopa som är…”. Vet hon ens själv vad hon menar? Och spela in ett samarbete framför en obäddad säng, ingen större ansträngning där.
Citera
2024-02-12, 20:30
Medlem
I jämförelse med Hannas reklam för apotekets krämer så var ju hennes reklam för Anyfin ganska bra! Trots obäddad säng i bakgrunden, men vi har nog inte samma estetiska blick bara.
Hon pratar om huset igen, ska bli spännande att följa den flytten!
Har dom bokat Cypern än, eller var de nu skulle?
Citera
2024-02-12, 20:54
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Angående senaste H’s samarbete. ”Inflationen och alltihopa som är…”. Vet hon ens själv vad hon menar? Och spela in ett samarbete framför en obäddad säng, ingen större ansträngning där.

Tänkte exakt samma sak, Hanna har ingen aning om vad hon snackar om. Har garanterat ett färdigt manus hon läser ifrån.
Kanske därför det tagit sån tid att spela in 😂
Citera
2024-02-12, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hansonstrom
I jämförelse med Hannas reklam för apotekets krämer så var ju hennes reklam för Anyfin ganska bra! Trots obäddad säng i bakgrunden, men vi har nog inte samma estetiska blick bara.
Hon pratar om huset igen, ska bli spännande att följa den flytten!
Har dom bokat Cypern än, eller var de nu skulle?

Såg precis Kenzas reklam för aco, och här om dagen gjorde Ribecka reklam för samma märke som FD och vilken jäkla skillnad på jobb 😂 Kenza är visserligen proffs men ändå 3 barns mamma och hinner med att få till en riktigt bra reklam. Lika så Ribecka, hon bor i en van och lyckas göra 100 gånger bättre reklam än FD 🤷‍♀️
Citera
2024-02-12, 21:54
Medlem
Hannas senaste samarbete gällande ekonomi… Hon nämnde sin operation som hon gjorde för 6?! År sedan, som hon har på avbetalning. Hur mycket kan en sån operation kosta egentligen?? Och är det bara jag som tänker att man kanske skulle prioritera att betala av den innan man drar på sig ett huslån också?
Citera
2024-02-12, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enblommiggardin
Hannas senaste samarbete gällande ekonomi… Hon nämnde sin operation som hon gjorde för 6?! År sedan, som hon har på avbetalning. Hur mycket kan en sån operation kosta egentligen?? Och är det bara jag som tänker att man kanske skulle prioritera att betala av den innan man drar på sig ett huslån också?

Nu verkar priset för en gastic bypass ligga på ca 80000+ ränta vid avbetalning
Citera
2024-02-12, 22:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kotass1
Såg precis Kenzas reklam för aco, och här om dagen gjorde Ribecka reklam för samma märke som FD och vilken jäkla skillnad på jobb 😂 Kenza är visserligen proffs men ändå 3 barns mamma och hinner med att få till en riktigt bra reklam. Lika så Ribecka, hon bor i en van och lyckas göra 100 gånger bättre reklam än FD 🤷‍♀️
Precis. Fannis reklam är ofta väldigt tråkig. Hade hon ansträngt sig mer hade det förhoppningsvis varit bättre. Sen är röstläget väldigt tråkigt. Om hon tex skulle hålla en föreläsning som jag skulle suttit och lyssnat på. Så hade jag somnat efter 5-10 minuter. Däremot tycker jag att Hanna gjorde en bra reklam idag Sen om hon verkligen var insatt i vad hon pratade om är en annan sak.
Citera
2024-02-12, 22:16
Medlem
Vad håller Fanni på med egentligen. Inga uppdateringar på länge nu egentligen förutom lite sporadiskt? Helt skevt att hon anser att instagram är hennes jobb. Hon har väl iofs inget att uppdatera nu när hon inte längre är i IVF-svängen…
Citera
2024-02-12, 22:17
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Om man fortfarande betalar av en operation för ca 70 000 kr efter 6 år så undrar jag verkligen hur man ska lyckas spara ihop till en kontantinsats på ett hus under tiden ena parten i förhållandet är föräldraledig...? Undra vad hon har för ränta på det skräplånet? Framstår som än mer absurt nu än tidigare att de fått tips om att flytta till Västra Hamnen i Malmö eller till Lomma...
Citera
2024-02-12, 22:18
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Kanske var ett bluestepp blancolån med 25 % ränta.
Citera
2024-02-12, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrakelSpektakel93
Vad håller Fanni på med egentligen. Inga uppdateringar på länge nu egentligen förutom lite sporadiskt? Helt skevt att hon anser att instagram är hennes jobb. Hon har väl iofs inget att uppdatera nu när hon inte längre är i IVF-svängen…

Funderar på samma, hennes naiva följare måste ju vara utom sig av oro.. så urbota korkad taktik mitt i karriääären. Dementera Limpans fuckups eller häng ut han och gå vidare med livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in