2024-02-29, 02:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011
Den har en öppen lösning den andra lägenheten 🤣🤣

Jaaa o man förstår ju att sånt här trams som väggar ställer till det för Hanna!! Att behöva tänka o planera hur hon ska ta sig från ett rum till ett annat på snabbaste möjligaste sätt blir ju aningens mer utmanande med väggar!!

Jag skulle helt enkelt föreslå ett 20manna militärtält helt öppen planlösning med endast en kamin i mitten!! Det skulle ju förenkla livet avsevärt för familjen Latmask!!
Citera
2024-02-29, 06:48
Medlem
Jag är inte sugen på att kolla på Hannas videos, kan någon recappa varför de måste ha en större lägenhet helt plötsligt? Hanna känns som en sådan där person som när hon fått dille på en idé måste det hända nunununuuu direkt.
Förövrigt så funkar det finfint att bo litet med barn. Idag med två barn plus hund bor vi i hus, men med vår äldsta bodde vi i en lägenhet på 48 kvm tills hon var typ två (så att vi kunde sParA TiLl kOnTaNtInSaTs~*~*). Små barn vill ändå alltid bara vara där man själv är.
Citera
2024-02-29, 08:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Jag är inte sugen på att kolla på Hannas videos, kan någon recappa varför de måste ha en större lägenhet helt plötsligt? Hanna känns som en sådan där person som när hon fått dille på en idé måste det hända nunununuuu direkt.
Förövrigt så funkar det finfint att bo litet med barn. Idag med två barn plus hund bor vi i hus, men med vår äldsta bodde vi i en lägenhet på 48 kvm tills hon var typ två (så att vi kunde sParA TiLl kOnTaNtInSaTs~*~*). Små barn vill ändå alltid bara vara där man själv är.

Ja men alltså hon vill ha mer öppen planlösning. Det är bättre enl henne i den här större lgh än den de har. Plus att de vet ju inte om de vill köpa hus där de bor eller Malmö så det är liksom inte onödigt med en extra flytt nu för ja de måste ju också spara till insatsen.

Ja det är orsak och logiken bakom.

I mina öron helt ologisk men men.
Citera
2024-02-29, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld

En av anledningarna var att de inte vet om de vill bo där eller i Malmö när de väl köper hus!! Så gissar att det går så sjukt fort att få ihop kontantinsatsen till huset, men de är inte redo att bestämma sig än!!! Så bäst att lägga alla pengar de råkat spara så snabbt på en större lägenhet så länge! Medan de bestämmer vilken stad de vill bo i!
Citera
2024-02-29, 08:48
Medlem
Hannas trevliga uppvaknande i morse på storys 💣😂 Jag var yrvaken när jag läste, att Lars fes henne i ansiktet, vadå Lars han heter väl Kevin hennes käresta tills jag vaknade till. Hade behövt ha en som fes mig i nyllet med så jag kvicknade till om morgnarna….
Citera
2024-02-29, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Lade också märke till det, kan Fanni hamnat i hundkojan hon med?
Hannas varumärke kanske inte vill befatta sig med åldringsbrott och dålig karma.
Särskilt inte då Fanni är på god väg att överta Hannas plats som drottningen av IVF och Fanni behövde INTE ens hjälp av IVF för att bli gravid.

Gissar att Fanni INTE kommer få en av de 17 dopinbjudningarna..

Well det verkar som att Fanni har åkt ut i kylan av allt att döma. Kuuuuuul!
Citera
2024-02-29, 08:52
Medlem
Jag tror både Hanna och Kebaben vet att de aldrig kommer få ihop till en kontantinsats till ett hus (speciellt inte i Malmö). Men att de inser att de på sikt kommer att vilja bo lite större och tar chansen nu när de poppat upp en lägenhet i samma hus. Skitbra för familjen latmask att bara behöva kånka lådor och möbler några trappor istället för hyra flyttbil. Men det kan de såklart inte med att säga - att de inte har råd. Så det blir en efterhandskonstruktion precis som med kebabens nattjobb.
Citera
2024-02-29, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petgrief
Jag tror både Hanna och Kebaben vet att de aldrig kommer få ihop till en kontantinsats till ett hus (speciellt inte i Malmö). Men att de inser att de på sikt kommer att vilja bo lite större och tar chansen nu när de poppat upp en lägenhet i samma hus. Skitbra för familjen latmask att bara behöva kånka lådor och möbler några trappor istället för hyra flyttbil. Men det kan de såklart inte med att säga - att de inte har råd. Så det blir en efterhandskonstruktion precis som med kebabens nattjobb.
Jag tror också att det är precis så
Citera
2024-02-29, 09:34
Medlem
Tihi tokiga latmasken Hanna är tillbaka med sin kiss- och bajshumor
Citera
2024-02-29, 09:47
Medlem
dekadentens avatar
Har hon Lara i sängen? Och kör inte safe sleep 7 och cuddle curl? Tänker på att Lara lyckas vända sig utan att HT märker något...

Är absolut inte emot samsovning, tvärtom men det går att göra säkert, något som tydligen Hanna skiter i.
Citera
2024-02-29, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dekadenten
Har hon Lara i sängen? Och kör inte safe sleep 7 och cuddle curl? Tänker på att Lara lyckas vända sig utan att HT märker något...

Är absolut inte emot samsovning, tvärtom men det går att göra säkert, något som tydligen Hanna skiter i.

Ja just det här med samsovning har diskuterats tidigare i tråden. Jag samsover med min bebis så jag vet att det kan göras säkert, men ht verkar bara slänga ner lars i sängen utan några vidare försiktighetsåtgärder... det har man ju sett på bilder hon har lagt upp förut
Citera
2024-02-29, 10:15
Medlem
dekadentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Ja just det här med samsovning har diskuterats tidigare i tråden. Jag samsover med min bebis så jag vet att det kan göras säkert, men ht verkar bara slänga ner lars i sängen utan några vidare försiktighetsåtgärder... det har man ju sett på bilder hon har lagt upp förut

Jag samsover också, typ halva natten då vi kör skift. Men som du säger, det kan göras säkert och det verkar som att Hanna... Bara lägger sig med henne? Och har vanligt täcke? Jag har köpt en barnsäng till min dotters rum som vi ligger i, med fast madrass och tunt täcke. Mina höfter mår piss och min rygg är av men det är det värt haha.

Lara ska inte kunna flytta sig på det sättet om Hanna gör det rätt. Kul att kämpa så länge för ett barn och sen skita i säkerheten, plus vara dum nog att visa det på sociala medier...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in