2024-02-29, 14:19
Medlem
Fannis solpuderdagar verkar tyvärr inte vara över Jämför färgen på hennes öron samt händer med den i ansiktet på senaste storyn…
Men! Tycker hon ska ha cred för att hon verkar så lugn och samlad, trots högt blodtryck. Fattar dock inte riktigt. Är det någon gång man skulle kunna ha full förståelse för depp i sängen och gråt är det väl nu när hennes förhållande rasat, med svek, osäkerhet inför framtiden och vad allt det innebär? Men nu är det solsken, promenad och fika i överflöd.

Om alla rykten stämmer så står ju valet, rent krasst, mellan att vara ensamstående mamma från första start (hon lär ju inte ha världens fetaste lön att leva på direkt) eller att lappa ihop ett förhållande med en spelmissbrukare som dessutom riskerar att bli dömd brottsling? Är det en pågående manisk period eller är hon på riktigt fullständigt övertygad om att ett barn kommer lösa alla hennes problem?
Citera
2024-02-29, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Det finns väl väldigt många andra saker att dela med sig av på sitt officiella konto man anser vara sitt jobb än att det svider när man kissar!!

Skulle Fanni ställa sig i en buss full med folk hon inte känner o skrika ut att Hörrni nu sviiiider det lite grann när jag kissar?! Eller på ett stort köpcentrum ta tag i mikrofonen o meddela alla besökare att hon ev har grus i maskineriet?!
(Hanna ser jag absolut kunna göra det utan problem.)

Nej det tror jag inte om Fanni. Men av nån anledning får dessa influensor för sig att deras tusentals följare behöver den infon. Det fascinerar mig!

Hanna har man ju tappat hoppet om för länge sen, men hoppas det va en engångsföreteelse för Fanni som ändå verkar ha haft vissa gränser iaf.

Man skulle nog inte berätta på en buss att man har ägglossning eller mens heller. Eller när man städar hemma, när man lagar mat eller sminkar sig. Influensers är på så vis ett mycket märkligt jobb.
Citera
2024-02-29, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lepostier
Något som verkligen förundrar mig och som jag fortfarande inte begriper är hur Fanni kan bete sig såhär nu när hon äntligen har blivit gravid? Hela hennes arbete går ut på att vara en IVF-influencer, det vill säga kampen och resan mot ett faktiskt, levande barn.

Varför har hon uppdaterat så många gånger under misären (när det inte tagit sig, före försöken, diverse testförsök, etc.), men nu när hon faktiskt lyckas bli gravid, då är det knäpptyst och inga uppdateringar? annat än meningslösa stories som på inga sätt rör något aktuellt kring hennes faktiska graviditet.

Samarbeten är från arkivet med precis
samma video som hon tidigare använt.

Förstår hon inte att det är det många följer henne för? En faktisk graviditet. De vill ta del av känslorna, dalarna och topparna, de vill förstå hur det känns att plötsligt få ett plus på stickan. Förstår hon inte heller att de flesta kommer att avfölja när hon - förhoppningsvis - har fött ett barn (några månader efter) och att det bästa vore att posta så mycket som möjligt när hon fortfarande är i processen?

Antagligen pga Lex Linux.

Men förstår inte heller hur hon kan vara så lugn och glad? Trodde hon skulle bli helt manisk iom graviditeten

Så klart hon fått hem en blodtrycksmaskin dock, något måste ju vården hålla koll på!!!
Citera
2024-02-29, 14:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Det är nog svårt att göra alla nöjda. Här har vi en som vill ha mer och en annan som tycker det blir för mycket info.

Citat:
Ursprungligen postat av froglegz
Fannis solpuderdagar verkar tyvärr inte vara över Jämför färgen på hennes öron samt händer med den i ansiktet på senaste storyn…
Men! Tycker hon ska ha cred för att hon verkar så lugn och samlad, trots högt blodtryck. Fattar dock inte riktigt. Är det någon gång man skulle kunna ha full förståelse för depp i sängen och gråt är det väl nu när hennes förhållande rasat, med svek, osäkerhet inför framtiden och vad allt det innebär? Men nu är det solsken, promenad och fika i överflöd.

Om alla rykten stämmer så står ju valet, rent krasst, mellan att vara ensamstående mamma från första start (hon lär ju inte ha världens fetaste lön att leva på direkt) eller att lappa ihop ett förhållande med en spelmissbrukare som dessutom riskerar att bli dömd brottsling? Är det en pågående manisk period eller är hon på riktigt fullständigt övertygad om att ett barn kommer lösa alla hennes problem?
Ja det är märkligt Hon skrev igår när någon frågade att hon inte ska flytta. Om han inte kommer vara tillsammans med henne längre Då undrar jag hur hon ska ha råd att bo kvar och bilen får hon nog sälja och köpa en billigare. Eller ska hennes föräldrar betala allt för henne.
Sen tror jag att hon är inne i en manisk period nu Ett + kan hon få av mig idag och det är att hon inte pratade om vädret. Nästa jobb kanske kan bli på SMHI
Senast redigerad av tindraninni 2024-02-29 kl. 15:20.
Citera
2024-02-29, 14:47
Medlem
Jag hade själv jättehögt blodtryck fast i en senare vecka, slutade med
maniskt kontrollerande av blodtrycket för min del (Och 1 år framåt, detta var dock 20 år sen) Hoppas hon inte kommer börja kolla som en galning som jag gjorde, läkarna tog mig inte på allvar förens jag blev medvetslös av det höga blodtrycket. Men det berodde ju på ett mycket ovanligt tillstånd med. F lät ändå ganska avslappnad och van vid högt blodtryck.
Senast redigerad av granskottet80 2024-02-29 kl. 14:50.
Citera
2024-02-29, 15:37
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Ja det är märkligt Hon skrev igår när någon frågade att hon inte ska flytta. Om han inte kommer vara tillsammans med henne längre Då undrar jag hur hon ska ha råd att bo kvar och bilen får hon nog sälja och köpa en billigare. Eller ska hennes föräldrar betala allt för henne.
Sen tror jag att hon är inne i en manisk period nu Ett + kan hon få av mig idag och det är att hon inte pratade om vädret. Nästa jobb kanske kan bli på SMHI

Det blev inget plus för henne idag, det sista hon säger i dagens stories är att "som ni ser så SKINER solen här idag igen" 😅
Citera
2024-02-29, 15:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det blev inget plus för henne idag, det sista hon säger i dagens stories är att "som ni ser så SKINER solen här idag igen" 😅
Hahahaha där sprack det 😅😅
Citera
2024-02-29, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni

Tror du inte hon löser boendekostnaderna själv då? 😅 Tänker ändå att huset är enligt booli köptes för 960 000kr 2021 (antar det är dem). Tror inte hon kan hitta billigare boende. Å tror ändå hon kan kassera in okej efter samarbeten? Men hon verkar äta mycket hos sina föräldrar, så hennes matkostnad är nog minimal 😅
Citera
2024-02-29, 16:02
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Tror du inte hon löser boendekostnaderna själv då? 😅 Tänker ändå att huset är enligt booli köptes för 960 000kr 2021 (antar det är dem). Tror inte hon kan hitta billigare boende. Å tror ändå hon kan kassera in okej efter samarbeten? Men hon verkar äta mycket hos sina föräldrar, så hennes matkostnad är nog minimal 😅

Jag har reagerat på hur ofta hennes föräldrar matar henne, absolut inget negativt om det utan bara snällt men för mig cementerar det att hon numera bor själv. Annars borde ju han lagat hennes mat då hon mår såpass illa och han ändå är arbetsbefriad.
Citera
2024-02-29, 16:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Oj, det var jättebilligt. Jag trodde det var mycket dyrare. Vi vet inte hur mycket hon tjänar.
Ja matkostnaden står redan föräldrarna för 😅😅
Citera
2024-02-29, 16:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag har reagerat på hur ofta hennes föräldrar matar henne, absolut inget negativt om det utan bara snällt men för mig cementerar det att hon numera bor själv. Annars borde ju han lagat hennes mat då hon mår såpass illa och han ändå är arbetsbefriad.
Samma här.
Har också tänkt på det.
Citera
2024-02-29, 16:12
Medlem
Hon verkar ha givit opp att handla på lokala Ica i bygden, och kör till LidL. Vet inte vart närmsta Lidl ligger i hålan? Antar hon bytt med tanke på att de nog skvallras en del,,,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in