2024-02-28, 16:12
Medlem
Sabo6996s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SablarKonstaplar
Kan tillägga att jag har haft ett enormt utbud av män genom hela mitt liv. Jag har aldrig hittat en man jag själv vill ha. Tio år på nätet har varit botten då i gen varit särskilt intressant. Männen på sidor är 2-3 or om vi ser till vad som krävs för ett förhållande. Aldrig träffat någon jag skulle vilja leva med online. Inte ens ha för ett förhållande varpå jag endast fortsatte träffa en snubbe en längre tid och det var ju bara för att få barn.

Haha träffade du en snubbe under en längre tid bara för att skaffa barn? Sen då? XP
Citera
2024-02-28, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Raderar du kontot kommer din högerswipe försvinna givetvis. Men hon kommer ju endast se det om hon betalar för Tinder ändå?

Hänger inte med. Kan man inte se vem som skickat likes om man inte betalar? Vad har då gratisversionen för funktionalitet?
Citera
2024-02-28, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Hänger inte med. Kan man inte se vem som skickat likes om man inte betalar? Vad har då gratisversionen för funktionalitet?

Om hon betalar ser hon direkt vem som gillat henne utan att hon själv behöver ha gillat tillbaks.

Med gratisversionen måste båda gilla varann för att få veta.
Citera
2024-02-28, 22:27
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer

Man kan fortfarande likea någon som likeat din profil även om du inte visste det på förhand.

Om två personer gillar varandra kan man chatta.

Betalar du ser du alla som redan gillat dig.
Citera
2024-02-28, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Nej, hur du utrycker dig i inlägg på Flashback säger ingenting om hur man är irl, det är som att döma någon utifrån vilka teckningar den målar eller har för inredningsstil.
Jag har på sistone skrivit två inlägg i Tindertråden. Ett om en man som försov sig när vi skulle ha dejt vilket uppenbart skickar negativa signaler ( hade ingen delaktighet i det).
Och ett inlägg om min avstängning. Jag blev avstängd för att jag skickade samma meddelande till flera män vilket inte är ett konstigt beteende eftersom det var helt alldagliga och trevliga öppningsfraser.

Troligtvis har några män anmält dig.
Många ”ryskor” småflickor och horor som vill höras någon annanstans
Citera
2024-02-29, 01:19
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
1. Jag har nyss skaffat Tinder platinum och det innebär ju att de likes man skickar blir prioriterade. Jag har nästan skickat 10-15 st och inte fått någon matchning/svar på dessa. Varför? Antingen är de inte intresserade tillbaka eller så kan de inte se likes.

Varför får man bara timmar/dagar på sig innan de man lajkat försvinner??? Dessa killar är jag verkligen intresserad av!! Kommer jag aldrig mer kunna skicka likes till dessa?

Men innan jag skaffade abonnemang så fick jag själv massa likes. De likes jag får nu med abonnemang är mest babbar eller killar jag inte själv har intresse för. Hur kommer det sig?

Jag önskar att man kunde fylla i önskemål om yrken när man söker men det kan man tyvärr inte.

2. Varför finns det killar som länkar till sina instagramkonton på sin profil men när jag gör det får jag meddelande om att Tinder har tagit bort det från min profil? Är det så att killar får länka till instagram men inte tjejer?

Citat:
1. Jag har nyss skaffat Tinder platinum och det innebär ju att de likes man skickar blir prioriterade. Jag har nästan skickat 10-15 st och inte fått någon matchning/svar på dessa. Varför? Antingen är de inte intresserade tillbaka eller så kan de inte se likes.

Antingen har de inte fått upp dina likes då de inte varit inloggade eller så har de swipeat nej på dig.

Citat:
Varför får man bara timmar/dagar på sig innan de man lajkat försvinner??? Dessa killar är jag verkligen intresserad av!! Kommer jag aldrig mer kunna skicka likes till dessa?

Otydligt vad du menar. Om du menar människor som du likeat och likeat dig tillbaka, så att de syns som matcher du kan chatta med. Så är det antagligen för att ni först matchat, sen har dom tagit bort dig som match. Jag gör det ibland med tjejer som inte skriver till mig.

Citat:
Men innan jag skaffade abonnemang så fick jag själv massa likes. De likes jag får nu med abonnemang är mest babbar eller killar jag inte själv har intresse för. Hur kommer det sig?

Kan det vara så att man får upp andra människor som också har betalat för appen oftare när man gjort det själv. Att många invandrare betalar för appen?
Citera
2024-02-29, 01:25
Medlem
Otydligt vad du menar. Om du menar människor som du likeat och likeat dig tillbaka, så att de syns som matcher du kan chatta med. Så är det antagligen för att ni först matchat, sen har dom tagit bort dig som match. Jag gör det ibland med tjejer som inte skriver till mig.

Jag menar att man verkar bara få ha några timmar eller dagar på sig att få svar från dessa man likat, alltså om de ser min like och likar tillbaka. Tänk om de inte är inloggade på typ 5 dagar, då försvinner ju min like till slut?! så jäkla trist!
Citera
2024-02-29, 01:27
Medlem
styckets avatar
Citat:

Jag menar att man verkar bara få ha några timmar eller dagar på sig att få svar från dessa man likat, alltså om de ser min like och likar tillbaka. Tänk om de inte är inloggade på typ 5 dagar, då försvinner ju min like till slut?! så jäkla trist!

Som sagt.

Om du matchar med någon och du kan skicka medelanden till dom. Så försvinner de aldrig från listan om de inte självmant valt att ta bort dig från sin tinder.

Jag brukar själv ta bort tjejer efter några timmar eller någon dag om de inte skriver till mig.
Citera
2024-02-29, 06:07
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:

Jag tror inte det är så det funkar då man ibland kan matcha med någon långt senare man högerswipat på. Jag förstår dock inte grejen med ens varför man ser sina högerswipes alls? Det skulle ju vara extremt märkligt om en like var tidsinställd.
Citera
2024-02-29, 09:06
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Troligtvis har några män anmält dig.
Många ”ryskor” småflickor och horor som vill höras någon annanstans

Ja, så kan det faktiskt ha varit men frågan är ju då vad personen anmälde mig för. Det jag skrev var hej och vad jag heter på snapchat så de skulle adda mig.
Citera
2024-02-29, 09:27
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SablarKonstaplar
Kan tillägga att jag har haft ett enormt utbud av män genom hela mitt liv. Jag har aldrig hittat en man jag själv vill ha. Tio år på nätet har varit botten då i gen varit särskilt intressant. Männen på sidor är 2-3 or om vi ser till vad som krävs för ett förhållande. Aldrig träffat någon jag skulle vilja leva med online. Inte ens ha för ett förhållande varpå jag endast fortsatte träffa en snubbe en längre tid och det var ju bara för att få barn.

Jaja , girlpower och allt det där.

Du kanske inte är det kapet du tror bara för flera varit intresserade av dig , då hade du inte fortfarande hängt på Tinder.

Män peakar definitivt senare än kvinnor. Så är det bara tyvärr.
Citera
2024-02-29, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Ja, så kan det faktiskt ha varit men frågan är ju då vad personen anmälde mig för. Det jag skrev var hej och vad jag heter på snapchat så de skulle adda mig.

Har inte appen nu, men det finns några alternativ.
Och då du skickade ”många” mess med samma meddelande så tolkade kanske tinder det som att du va prostituerad eller så.
Då det finns många konstiga kvinnliga profiler där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in