Citat:
Ursprungligen postat av
listigtjej
1. Jag har nyss skaffat Tinder platinum och det innebär ju att de likes man skickar blir prioriterade. Jag har nästan skickat 10-15 st och inte fått någon matchning/svar på dessa. Varför? Antingen är de inte intresserade tillbaka eller så kan de inte se likes.
Varför får man bara timmar/dagar på sig innan de man lajkat försvinner??? Dessa killar är jag verkligen intresserad av!! Kommer jag aldrig mer kunna skicka likes till dessa?
Men innan jag skaffade abonnemang så fick jag själv massa likes. De likes jag får nu med abonnemang är mest babbar eller killar jag inte själv har intresse för. Hur kommer det sig?
Jag önskar att man kunde fylla i önskemål om yrken när man söker men det kan man tyvärr inte.
2. Varför finns det killar som länkar till sina instagramkonton på sin profil men när jag gör det får jag meddelande om att Tinder har tagit bort det från min profil? Är det så att killar får länka till instagram men inte tjejer?
Citat:
1. Jag har nyss skaffat Tinder platinum och det innebär ju att de likes man skickar blir prioriterade. Jag har nästan skickat 10-15 st och inte fått någon matchning/svar på dessa. Varför? Antingen är de inte intresserade tillbaka eller så kan de inte se likes.
Antingen har de inte fått upp dina likes då de inte varit inloggade eller så har de swipeat nej på dig.
Citat:
Varför får man bara timmar/dagar på sig innan de man lajkat försvinner??? Dessa killar är jag verkligen intresserad av!! Kommer jag aldrig mer kunna skicka likes till dessa?
Otydligt vad du menar. Om du menar människor som du likeat och likeat dig tillbaka, så att de syns som matcher du kan chatta med. Så är det antagligen för att ni först matchat, sen har dom tagit bort dig som match. Jag gör det ibland med tjejer som inte skriver till mig.
Citat:
Men innan jag skaffade abonnemang så fick jag själv massa likes. De likes jag får nu med abonnemang är mest babbar eller killar jag inte själv har intresse för. Hur kommer det sig?
Kan det vara så att man får upp andra människor som också har betalat för appen oftare när man gjort det själv. Att många invandrare betalar för appen?