2023-10-24, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Ja eller är han inte så populär.

Ja, lite så känns det ju.
Jag tror ändå jag tänker glömma honom och hitta någon annan kille.
Citera
2023-10-24, 22:11
Medlem
Gurkninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Beror ju på vad man är ute efter. Handlar det bara om att få sig ett skjut kan man ju åka utomlands och ta hand om behovet där utan att riskera att bli lagförd eller bli måltavla för svenska feminister.
Det är klart att det sexuella spelar roll, men det som lockar mig mest är någon att dela livet med. Det börjar bli rätt ensamt efter 30 då alla vänner och bekanta börjar stadga sig och bilda familj. Inte som att jag känner någon stor press eller så, men det var ett tag sen jag hade mitt senaste seriösa förhållande, och jag saknar det.
Citera
2023-10-24, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Beror ju på vad man är ute efter. Handlar det bara om att få sig ett skjut kan man ju åka utomlands och ta hand om behovet där utan att riskera att bli lagförd eller bli måltavla för svenska feminister.

Fröken Lena Handén är billigare och kräver mindre.

Alltså jag fattar inte hur vissa män kan vara så sjukt sexfixerade. Vad är det som är så fantastiskt?
Citera
2023-10-24, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Alltså, nattklubb har jag mött på, via kurser, via polare, överallt men inte tinder. Som du säger måste man ses som normalt och därefter se, man vet bara direkt liksom om det är något av intresse. Först är det ju utseendet sm styr, sedan lär man känna personen.

Tinder pallade jag bara i 3 dagar sen så Zzzzzzz! Men nu var jag där för att trackdawga någon så..

Just som du säger känner man ingen attraktion via en bild men om man ser dem ute, man ser hur de går och för sig, hela kroppen... ..Då jävlar vaknar punannyn!

Exakt och lär man känna personen så kan det ju vara något helt annat
Jag är intresserad av en kille och kan inte få honom ur mitt huvud hur mycket jag än försöker verkar det som. Har du något tips om det?

Ja. Jag blev less på Tinder på 1 dag men måste nog använda 1 månad, har ju köpt Gold, helt i onödan annars.
Men som du säger, det är verkligen inget du missar på appen
Citera
2023-10-25, 07:10
Medlem
Ni som är MÄN vi säger 20-30 år gamla främst hur ofta händer det att kvinnor skriver till er på tinder egentligen?
Citera
2023-10-25, 10:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lovii
Exakt och lär man känna personen så kan det ju vara något helt annat
Jag är intresserad av en kille och kan inte få honom ur mitt huvud hur mycket jag än försöker verkar det som. Har du något tips om det?

Ja. Jag blev less på Tinder på 1 dag men måste nog använda 1 månad, har ju köpt Gold, helt i onödan annars.
Men som du säger, det är verkligen inget du missar på appen

Änänä, fy fan vad tradigt det var. Bilder på grabbar bara. Zzzz...! Sen kan man inte skicka bilder heller vilket gör konversationen stel och de verkar inte ens våga skämta pga att de flesta brudar är så stela. Boooriiiing! Man vill ju ha en sån där galen jävel som skämtar om allt och släpper loss. Någon med ös i. Därinne var det ju bara en massa traderövar. (Skånska för tråkig rumpa)

Hmm, glömma någon, det blir offtopic då det kan jag inte ta här.
Citera
2023-10-25, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildblom
Änänä, fy fan vad tradigt det var. Bilder på grabbar bara. Zzzz...! Sen kan man inte skicka bilder heller vilket gör konversationen stel och de verkar inte ens våga skämta pga att de flesta brudar är så stela. Boooriiiing! Man vill ju ha en sån där galen jävel som skämtar om allt och släpper loss. Någon med ös i. Därinne var det ju bara en massa traderövar. (Skånska för tråkig rumpa)

Hmm, glömma någon, det blir offtopic då det kan jag inte ta här.

Precis. Jag har svept förbi hela högen på killarna mellan 20-30, den ålder jag kan tänka mig. Hittade 8 stycken att likea, och då var jag även tveksam på vissa.
1 har gillat mig tillbaka hittills, och han känner jag i verkligheten också. Han var mest intressant för jag vet att han ser bra ut och så

Hur är det ens möjligt att ha Tinder i flera månader undrar man ju. Man är ju klar efter 2 dagar. Så kanske det dyker in 2 nya profiler i kortleken varje dag. Men såklart mest ointressanta.
Förstår inte dom som får 100tals matchningar. Dom kan ju inte ha några krav alls, 🤣 för så många på appen som man tycker är intressant finns det ju verkligen inte.

Och killar som gillar alla är desperat kan man ju lugnt säga.
Jag börjar mer och mer känna att Tinder är en sista utväg för dom som inte hittar någon.
Tidsfördriv säger vissa att det är? Dom måste ha bra tråkigt. Tinder tar bara upp massa tid när jag ska göra annat. Och kan inte komma på något som är så tråkigt sitta svepa på Tinder 😴
Citera
2023-10-25, 13:14
Medlem
LaCucarachas avatar
Citat:
Precis. Jag har svept förbi hela högen på killarna mellan 20-30, den ålder jag kan tänka mig. Hittade 8 stycken att likea, och då var jag även tveksam på vissa.
1 har gillat mig tillbaka hittills, och han känner jag i verkligheten också. Han var mest intressant för jag vet att han ser bra ut och så

Hur är det ens möjligt att ha Tinder i flera månader undrar man ju. Man är ju klar efter 2 dagar. Så kanske det dyker in 2 nya profiler i kortleken varje dag. Men såklart mest ointressanta.
Förstår inte dom som får 100tals matchningar. Dom kan ju inte ha några krav alls, 🤣 för så många på appen som man tycker är intressant finns det ju verkligen inte.

Och killar som gillar alla är desperat kan man ju lugnt säga.
Jag börjar mer och mer känna att Tinder är en sista utväg för dom som inte hittar någon.
Tidsfördriv säger vissa att det är? Dom måste ha bra tråkigt. Tinder tar bara upp massa tid när jag ska göra annat. Och kan inte komma på något som är så tråkigt sitta svepa på Tinder 😴

Det kan inte vara så att du har nån bipolaritet som spökar?

Ena sekunden är du helt manisk och andra sekunden så är Tinder det tråkigaste du vet.
Citera
2023-10-25, 13:22
Medlem
hyssasess avatar
Startade om mitt tinderkonto för att börja om från 0 men det är samma tjejer som dyker upp som jag haft som likes/ matchningar innan o de kom inom första dygnet. Måste jag starta om kontot med en annan Mail eller telefon för att inte samma personer ska dyka upp igen?
Citera
2023-10-25, 13:48
Medlem
CC75s avatar
Tinder ska tydligen komma med en ny funktion där man kan dela profiler med varandra eller tipsa varandra om profiler. Inte heller behöver den som tar emot tipset ha ett Tinderkonto. Tydligen har Tinder problem med att behålla Generation Z på appen då många där inte har appen eller känner frustration över den.

Vet inte om delning av profiler är bra eller dåligt men kan inte se att det skulle hjälpa killkollektivet nämnvärt. Det kan vara svårt nog att övertyga en tjej, att övertyga hennes väninnor också kan bli mycket svårt. Kan även se mer "catfights" där en väninnan säger nej till en kille och som en väninna sedan börjar dejta då hon gillade honom.

// CC
Citera
2023-10-25, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av interiktigt
Han vet ju inte att du vet, så att han har vart tydlig är fel!

Jag träffade honom idag. Vi läser en kurs tillsammans.
Han kollade konstigt på mig. Ungefär som att jag Inte får ha tinder.
Sedan såg jag honom i cafeterian. Då ser jag han sitta där och kolla konstigt på mig. Han behöver inte kolla på mig ens.

Citat:
Ursprungligen postat av LaCucaracha
Det kan inte vara så att du har nån bipolaritet som spökar?

Ena sekunden är du helt manisk och andra sekunden så är Tinder det tråkigaste du vet.

Nej. Det har jag inte. Det är bara det att Tinder är lika tråkigt varje gång man startar upp det. Kortleken tar slut på 5 minuter. Det värsta är att dom ’’populära killarna’’ på tinder inte ens är snygg.
Citera
2023-10-25, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CC75
Tinder ska tydligen komma med en ny funktion där man kan dela profiler med varandra eller tipsa varandra om profiler. Inte heller behöver den som tar emot tipset ha ett Tinderkonto. Tydligen har Tinder problem med att behålla Generation Z på appen då många där inte har appen eller känner frustration över den.

Vet inte om delning av profiler är bra eller dåligt men kan inte se att det skulle hjälpa killkollektivet nämnvärt. Det kan vara svårt nog att övertyga en tjej, att övertyga hennes väninnor också kan bli mycket svårt. Kan även se mer "catfights" där en väninnan säger nej till en kille och som en väninna sedan börjar dejta då hon gillade honom.

// CC

Undrar hur det kommer fungera om någon är utanför ens radie...

Citat:
Jag träffade honom idag. Vi läser en kurs tillsammans.
Han kollade konstigt på mig. Ungefär som att jag Inte får ha tinder.
Sedan såg jag honom i cafeterian. Då ser jag han sitta där och kolla konstigt på mig. Han behöver inte kolla på mig ens.

Egentligen har du inget att förlora på att gå fram till honom och fråga om han vill ta en fika, får du ett nej så vet du och slipper grubbla på det här, visst det kommer nog göra ont eventuellt bli pinsamt i stunden.
Nu går du ovis och hoppas på något som eventuellt aldrig blir av, lätta vägen ur för tillfället men sen när ni inte går samma kurser och ni skiljs åt vad gör du då? Då står du nog inför detta valet igen kanske då på sista dagen helt oförberedd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in