Citat:
Ursprungligen postat av
Vildblom
Änänä, fy fan vad tradigt det var. Bilder på grabbar bara. Zzzz...! Sen kan man inte skicka bilder heller vilket gör konversationen stel och de verkar inte ens våga skämta pga att de flesta brudar är så stela. Boooriiiing! Man vill ju ha en sån där galen jävel som skämtar om allt och släpper loss. Någon med ös i. Därinne var det ju bara en massa traderövar. (Skånska för tråkig rumpa)
Hmm, glömma någon, det blir offtopic då det kan jag inte ta här.
Precis. Jag har svept förbi hela högen på killarna mellan 20-30, den ålder jag kan tänka mig. Hittade 8 stycken att likea, och då var jag även tveksam på vissa.
1 har gillat mig tillbaka hittills, och han känner jag i verkligheten också. Han var mest intressant för jag vet att han ser bra ut och så
Hur är det ens möjligt att ha Tinder i flera månader undrar man ju. Man är ju klar efter 2 dagar. Så kanske det dyker in 2 nya profiler i kortleken varje dag. Men såklart mest ointressanta.
Förstår inte dom som får 100tals matchningar. Dom kan ju inte ha några krav alls, 🤣 för så många på appen som man tycker är intressant finns det ju verkligen inte.
Och killar som gillar alla är desperat kan man ju lugnt säga.
Jag börjar mer och mer känna att Tinder är en sista utväg för dom som inte hittar någon.
Tidsfördriv säger vissa att det är? Dom måste ha bra tråkigt. Tinder tar bara upp massa tid när jag ska göra annat. Och kan inte komma på något som är så tråkigt sitta svepa på Tinder 😴