2024-02-28, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma8787
Tänkte förresten på en sak med Fs vardagsrum som hon la ut bild på idag ”Här ska Gose bo” eller nått sånt .. det där soffbordet ser ju livsfarligt ut för ett barn som ska ställa sig upp mot det, lära sig gå och ramla. Eller är det bara jag som tänker så? Hade bytt ut det om jag var hon ..

Hon har gott om tid på sig att fundera igenom sådant, är minst ett år innan hennes bebis kommer börja ställa sig mot möbler 😅 Ser ingen idé att barnsäkra hemmet när man är gravid i vecka 10. Behöver inte vara klart när barnet är fött ens, det tar ändå ett bra tag innan bebisar börjar ta sig någonstans.
Citera
2024-02-28, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Du menar alltså att du inte ber din man hälla bindor över dig i slow motion samtidigt som du filmar en reel för att lägga ut, för att annonsera att du fått mens?

Hahah ne det har jag faktiskt aldrig gjort😂😂

Alltså det där med att lägga upp när man har mens eller ägglossning .. I somras när vi hälsade på släktingar tyckte jag till och med att det var lite pinsamt att behöva säga till sambons släkting att jag helst inte hoppade i vattnet när vi var och badade med barnen för att det var lite fel tid i månaden 😅 Kan knappt föreställa mig hur det skulle vara att dela med mig av när jag har mens till tusentals främlingar 😅
Citera
2024-02-28, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiell
Hon har gott om tid på sig att fundera igenom sådant, är minst ett år innan hennes bebis kommer börja ställa sig mot möbler 😅 Ser ingen idé att barnsäkra hemmet när man är gravid i vecka 10. Behöver inte vara klart när barnet är fött ens, det tar ändå ett bra tag innan bebisar börjar ta sig någonstans.

Håller med. Tycker det är helt sunt att i vecka tio bara se sig om och föreställa sig bebisen i hemmets olika platser. Tycker faktiskt fanni ger ett mycket mer sansat intryck hittills under graviditeten än jag hade väntat mig (efter hon slutade lämna hcg-prover)
Citera
2024-02-28, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiell

Sant iförsej men tänkte på det eftersom hon skrev att det ska bli Goses hem och så såg det absolut inte barnvänligt ut 😅 Men hon har säkert familj som hjälper till att fixa sånt.
Min mamma har alltid varit supernoga med att barnsäkra hemmet så har nog fått det från henne😅 Det får liksom gå före att allt ska se perfekt ut , det kommer det ändå inte göra sen med när barnen springer runt överallt och lever rövare😅
Citera
2024-02-28, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Vad gav Hanna för motivering till att de ska flytta till en större hyresrätt, i samma hus?
Somnade efter hennes tvättstory, kan nån sammanfatta?

Ska keboff få eget rum så att Hanna slipper gå ut på promenad när han har jobbat natt?
Eller är nya lägenheten på skuggsidan av huset fritt från sol?

De flesta jag har hört som de senaste åren försöker spara pengar, dom flyttar till mindre eller billigare bostad. Men då tänker liksom Hanna tvärtom?

Den har en öppen lösning den andra lägenheten 🤣🤣
Citera
2024-02-28, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011
Den har en öppen lösning den andra lägenheten 🤣🤣

Det har den nuvarande också, så köper inte det resonemanget 😂 sen vet jag iof grannar till dom som blir mer än tacksamma ifall dom flyttar 😂
Senast redigerad av Smastadsbo 2024-02-28 kl. 20:28.
Citera
2024-02-28, 20:36
Medlem
Ett extra rum för att förvara grejer i?! Mer utrymme när man ändå mest låter sin bebis ligga i en vagn inomhus istället för att låta henne utforska på golvet i ett babygym tex.

Och ganska märkligt att man ja, så kallat ska spara till ett hus. Har fått ihop kontantinsatsen ena stunden, ska spara ihop till den i nästa, redo att köpa hus i ytterligare nästa för att nu säga att hon hoppas att dom får ihop kontantinsatsen nån gång.

Jag gissar att dom nallar av pengarna till en massa skit. Typ vagn.
Citera
2024-02-28, 20:58
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smastadsbo
Det har den nuvarande också, så köper inte det resonemanget 😂 sen vet jag iof grannar till dom som blir mer än tacksamma ifall dom flyttar 😂

Vadå? Ägnar de sig åt högljutt sex eller festar hela nätterna?
Citera
2024-02-28, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Herr e gud

Jag blir provocerad av att Hanna är så ogenomtänkt i sina resonemang. Varför ska de "äta ur frysen för att spara pengar" om hon samtidigt ska köpa två klänningar att ha till dopet, ha två vagnar, resa utomlands och nu ev flytta till en större lägenhet? Förstår hon inte att hela ekonomin hänger ihop?

Börjar fundera på om hon är lika beräknande som Isabella Löwengrip var förut. Hon kanske framställer sig själv så här dumt med flit för att hon vet att det engagerar
Tror inte hon är så pass intelligent faktiskt. Det skulle isåfall synas på samarbeten och annat content hon lägger upp.
Tycker snarare hon framstår som rätt dum som INTE förvaltar sin stora kanal med massa följare (köpta förvisso).
En smart person hade lärt sig filma och klippa ordentligt samt fakturera via egen firma. Bland annat.
Hanna är slarvig och lat.
Citera
2024-02-28, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vadå? Ägnar de sig åt högljutt sex eller festar hela nätterna?

Ja men exakt, massa sex såklart 😂
Nej men tror vi alla minns hur hon åkte runt på en kontorsstol i hela lägenheten under graviditeten. Möblerade om sent på nätterna innan Lars kom. Ställde sig o bakade bullar kl. 02 på natten (då sittandes och RULLANDES) i stolen. Vet att det DÅ i alla fall inte var så uppskattat från grannar eftersom det är ganska lyhört.
Citera
2024-02-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma8787
En 3a är ju absolut inte för litet om man har ett barn.. tycker jag iallafall. Då kan man ha ett eget sovrum och ett rum till barnet. När jag var väldigt ung och ensamstående och mitt äldsta barn var bebis hyrde jag till och med ut ett rum (i en 3a) ett tag till en tjejkompis för bebisen sov med mig.

Tänkte förresten på en sak med Fs vardagsrum som hon la ut bild på idag ”Här ska Gose bo” eller nått sånt .. det där soffbordet ser ju livsfarligt ut för ett barn som ska ställa sig upp mot det, lära sig gå och ramla. Eller är det bara jag som tänker så? Hade bytt ut det om jag var hon ..

Det hinns nog med!

Edit: Såg det redan hade kommenterats.
Senast redigerad av Bullkaka 2024-02-28 kl. 21:09.
Citera
2024-02-28, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smastadsbo
Ja men exakt, massa sex såklart 😂
Nej men tror vi alla minns hur hon åkte runt på en kontorsstol i hela lägenheten under graviditeten. Möblerade om sent på nätterna innan Lars kom. Ställde sig o bakade bullar kl. 02 på natten (då sittandes och RULLANDES) i stolen. Vet att det DÅ i alla fall inte var så uppskattat från grannar eftersom det är ganska lyhört.

Hon är verkligen en självcentrerad idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in