2024-02-20, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammaRay
Fanni är nu ensam skriven i huset enligt ratsit. Kan inte se hur hon skulle få stå på ett huslån ensam så troligt med flytt snart känns det som.

På mrkoll står han skriven i huset
https://mrkoll.se/person/Linus-Nimrod-Hansson-Hgarydsvgen-72-Hishult/dYQacYfrsqqkpuhQuerAcYfrdYQacYfrkyqRaQkyqRaQulaTue rA

Edit: mrkoll verkar inte ha uppdaterats ännu
Citera
2024-02-20, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Linus står skriven på en adress två mil bort, enligt Ratsit gjordes adressändringen 19 februari, dvs igår.

Intressant!!! Då undrar man ju verkligen vad som är på gång!!!
Citera
2024-02-20, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
På mrkoll står han skriven i huset
https://mrkoll.se/person/Linus-Nimrod-Hansson-Hgarydsvgen-72-Hishult/dYQacYfrsqqkpuhQuerAcYfrdYQacYfrkyqRaQkyqRaQulaTue rA

Jag har märkt tidigare att mrkoll brukar ta längre tid att ändra när folk flyttar. Klart bäst om man är på stalking humör är ratsit.se dem är snabbare på att ändra och jag kan se där att Linus verkar ha flytta till ett hus och att igår adressändrade han, den 19.
Senast redigerad av Kladdkakautankladd 2024-02-20 kl. 14:42.
Citera
2024-02-20, 14:33
Medlem
Citat:
Linus står skriven på en adress två mil bort, enligt Ratsit gjordes adressändringen 19 februari, dvs igår.

Tillägg till min egna kommentar: HEJA FANNI!
Citera
2024-02-20, 14:40
Avslutad
Citat:
Stämmer Jag såg det nu
Oj som det blev. Bra gjort att hon slängde ut honom!!
Citera
2024-02-20, 14:40
Medlem
Citat:
Tillägg till min egna kommentar: HEJA FANNI!

Jag fattar dock inte riktigt. Hon skaffade barn med honom EFTER detta kom fram men kickar sedan ut honom. Var han bara hennes lilla spermabank?
Citera
2024-02-20, 14:43
Medlem
Citat:
Jag fattar dock inte riktigt. Hon skaffade barn med honom EFTER detta kom fram men kickar sedan ut honom. Var han bara hennes lilla spermabank?

Kan ju varit att hon blundade för det först, eller att han fortsatte ljuga, lovade förändring osv. men att hon nu insett att det inte kommer funka
Citera
2024-02-20, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Kan ju varit att hon blundade för det först, eller att han fortsatte ljuga, lovade förändring osv. men att hon nu insett att det inte kommer funka
HEJA Fanni!

Ja eller så har hennes närstående gått in och pratat henne till rätta.
Huset kanske kommer ut till salu snart och hennes föräldrar kanske hjälper henne med annan bostad eller ekonomiskt bara hon inte bor kvar med Lindex.
Citera
2024-02-20, 15:14
Medlem
Citat:
Om det var så är det ju givetvis knasigt! Men vi vet ju inte hur och när allt har hänt eller hur mycket Fanni vetat om.
Citera
2024-02-20, 15:18
Medlem
Adressen som Linus står skriven på från i går är en fastighet som ligger ute som ”kommande att säljas” på Fastighetsbyrån. Han kanske hyr det?
Citera
2024-02-20, 15:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Om det var så är det ju givetvis knasigt! Men vi vet ju inte hur och när allt har hänt eller hur mycket Fanni vetat om.
Precis Man vet inget om vad som hänt innanför väggarna.
Citera
2024-02-20, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Verkligen. För mig var de första veckorna värst av alla. Så jag tror faktiskt att Fanni kan må så dåligt som hon gör, för det är inte ovanligt. Det är snarare tvärtom, väldigt vanligt att känna symtom och då rätt tydliga och kraftiga tidigt i graviditeten.

Men som sagt. Jag tror också det är en kombination av bägge delarna hos Fanni. Hon verkar ju vara en person som oroar sig mycket vilket jag faktiskt kan förstå med hennes bakgrund gällande alla graviditeter, år utan att lyckas bli gravida och sedan tre misslyckade återföringar (+ hennes bipoläritet). Men det finns människor som är med om mindre setbacks när de försöker bli gravida som är oroliga när de sedan äntligen lyckas. Så det är nog rätt naturligt. Sedan är det ju en annan sak hur man väljer att hantera denna oro.

Jag tror hon skulle må bättre om hon faktiskt hittade en sysselsättning, såsom ett jobb eller en hobby. För en graviditet är lååååååång. Jag minns hur jag upplevde det som att veckorna sakta rullade framåt och jag hade(har) ändå ett jobb att gå till som tog upp mycket av min tankeverksamhet och tid. Jag tror det skulle vara nyttigt och bra för henne att komma ut och leva lite utanför hemmets fyra väggar.

Håller helt med. Jag blev gravid på andra försöket och har aldrig haft missfall, och var ändå väldigt orolig långt in i graviditeten. Jag sade "vårt kommande missfall" tills efter KUB och var säker på att fostret skulle dö mellan KUB och RUL. Sen när jag hade börjat känna fosterrörelser i vecka 17 blev jag orolig när det hade gått några timmar utan att jag hade känt något. Är inget nervvrak i övrigt, och jag hanterade oron bra, men det är nog väldigt vanligt att vara orolig. Tycker inte att det är konstigt alls att Fanni är jätteorolig, men oron kan hanteras på bättre sätt än hon har gjort. Det var toppen att jobba enligt mig, jag hade t.o.m. turen att bli satt på ett projekt där jag behövde jobba på en lördag mitt i när det var som jobbigast med oron (vi jobbar aldrig övertid eller helger på mitt jobb annars). Sen plöjde jag böcker och poddar som om det inte fanns någon morgondag 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in