2024-02-27, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma8787
När man tänker utifrån sig själv så blir det ju lite fel, jag brukar liksom inte lägga upp när jag har mens eller ägglossning😅

Du menar alltså att du inte ber din man hälla bindor över dig i slow motion samtidigt som du filmar en reel för att lägga ut, för att annonsera att du fått mens?
Citera
2024-02-27, 07:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av borntopizza
Förlåt men varför är Fanni så himla positiv? Hon skriver under senaste inlägget som om detta absolut ska bli en bebis. Efter fyra missfall/missed abortions där hon även sett hjärtslag men det ändå gått dåligt sen, hur vågar hon vara så optimistisk? Hon har varit på ETT ultraljud.. jättetidigt dessutom. Och även om hon hade typ varit i vecka 14 och gjort nipt, med tanke på hur det gick med Harry graviditeten hade jag typ inte vågat säga nått innan vecka 27 var passerad och överlevnadschanserna var något att luta sig lite på.

Kanske neggigt av mig, eller hur tänker ni? Får bara sån ångest av att tänka på att hon ska behöva lägga ut att hon fått missfall igen efter alla dessa solskensskimrande hålla på magen poster…

Exakt vad säger att det kommer gå vägen denna gång?
Jag tror att hon har gjort ett ultraljud till utan att säga något. Att hon skulle vänta så länge till nästa gång låter osannolikt. Jag tror att graviditeten kommer gå bra denna gången. Sen tycker jag att det är bra att hon tar pauser från IG. Men hon kanske borde tänka på att gå in och skriva att allt är okej. Så behöver hennes följare inte bli oroliga.
Citera
2024-02-27, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Du menar alltså att du inte ber din man hälla bindor över dig i slow motion samtidigt som du filmar en reel för att lägga ut, för att annonsera att du fått mens?

😂😂
Citera
2024-02-27, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Tycker att man kan låta henne få denna arena, dvs att outa en tidig graviditet, utan pekpinnar (så länge hon skippar clownsminkningen och åldringsbrottslingen). Fanni är liksom nidbilden av något negativt så vänder hon skutan så är det ju bara bra 😍

Det är ju jättekul om hon mår bra, men är det inte något väldigt märkligt över hela situationen ändå? Relationen är katastrof, man har typ inga vänner och inget socialt sammanhang utanför Instagram, men allt är plötsligt fantastiskt för att man har lyckats bli gravid. Jag fattar att det är viktigt för henne, men är det inte lite OSUNT viktigt? Är det det ENDA som spelar någon roll? Jäklar vilken börda att bära för ett framtida barn!
Citera
2024-02-27, 10:44
Medlem
Någon mer än jag som tyckte H:s frukost såg oerhört osmaklig ut? 😅

Angående F. Jag håller med om att det Linux har gjort är fel (om det nu är sant). Men jag kan inte hjälpa att känna att hon typ fått det hon vill av honom så då kan hon kasta ut honom. Hade hon inte varit gravid är jag inte säker på att hon hade gjort det. Men det är bara min känsla.
Citera
2024-02-27, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nordica1
Det är ju jättekul om hon mår bra, men är det inte något väldigt märkligt över hela situationen ändå? Relationen är katastrof, man har typ inga vänner och inget socialt sammanhang utanför Instagram, men allt är plötsligt fantastiskt för att man har lyckats bli gravid. Jag fattar att det är viktigt för henne, men är det inte lite OSUNT viktigt? Är det det ENDA som spelar någon roll? Jäklar vilken börda att bära för ett framtida barn!

Jag håller med. Det är nåt som skaver.

Och verkligen en tung börda för det ev. barnet. Hela Fannis lycka hänger på det barnets axlar. Hade ju varit bra om hon hade kunnat vara lycklig i sig själv. Detta bådar inte gott.
Citera
2024-02-27, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penya
Någon mer än jag som tyckte H:s frukost såg oerhört osmaklig ut? 😅

Angående F. Jag håller med om att det Linux har gjort är fel (om det nu är sant). Men jag kan inte hjälpa att känna att hon typ fått det hon vill av honom så då kan hon kasta ut honom. Hade hon inte varit gravid är jag inte säker på att hon hade gjort det. Men det är bara min känsla.

Hehe fattiga riddare ser väl inte aptitligare ut än sådär. Sen att Hanna inte är så bra på det estetiska är ju en annan femma.
Citera
2024-02-27, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Hehe fattiga riddare ser väl inte aptitligare ut än sådär. Sen att Hanna inte är så bra på det estetiska är ju en annan femma.

Det lät ju inte godare heller av att hon skrev Fladdriga riddare
Citera
2024-02-27, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84

Man brukar ju säga att man även äter med ögonen, det är såklart därför hon kisar hela tiden för att slippa se maten 😅
Citera
2024-02-27, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Man brukar ju säga att man även äter med ögonen, det är såklart därför hon kisar hela tiden för att slippa se maten 😅

Haha ja så måste det ju vara! Fattar inte varför hon inte använder sina glasögon. Hon passar faktiskt i dom.
Det där kisandet får henne bara att se fånig ut.
Citera
2024-02-27, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash

Nä så vidrigt, jag undrade först om det kanske var nåt nytt eftersom dom såg lite sladdriga ut och då kanske hette fladdriga riddare istället🙈

Sjukt märkligt att hon inte har fattat att fattiga riddare har funnits i en evighet och inte är nåt jättenytt. Säger en del om hennes matkunskaper.
Citera
2024-02-27, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Jag vill så gärna veta om hon trodde det hette fladdriga riddare men ändrade till fattiga när folk påpekade felet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in