Citat:
Ursprungligen postat av
Homogeneous-Evil
Du får en advokat tilldelad, vart lever du?
I flertalet länder så gäller inte det och en allmän försvarare har oftast väldigt lite att sätta emot miljardrullningen inom den internationella vaccinindustrin.
Citat:
Nä, du vill leva i en värld där ynkryggar utför angrepp mot andra människor och kallar det yttrandefrihet.
Nej, det är du och dina likar som är "ynkryggar" när ni ger er på enskilda medborgare när de vill se genomlysning/transparens inom den internationella vaccinindustrin.
Ni har mäktiga beskyddare.
Citat:
Hade inte ni med era kompisar nazisterna
Ad Hitlerum...
Citat:
missbrukar den friheten så hade den inte behövt förtydligas, nu måste den det då ni har svårt att inte skada och angripa andra människor.
Yttrandefrihet har aldrig skadat och angripit människor. Människor har alltid skadat och angripit människor.
Nu vill du att människor som gagnar sin yttrandefrihet till ge uttryck för frågor, kritik, skepsis, mot vissa läkemedel och vacciner ska skadas och angripas av länders poliser och sättas i fängelse i många år.
Du vill låsa in människor och ta ifrån oss alla våra pengar om vi använder vår yttrandefrihet till det den är till för, protesterar mot det vi anser är övergrepp, korruption, inkompetens, etc, hos valda och icke valda makthavare.
Varför vill du det?
Citat:
Så helt rätt, i din idé om yttrandefrihet vill jag definitivt inte leva, yttrandefrihet ska inte och får inte användas brottsligt.
Något jag aldrig har påstått.
Ännu en lögn.
Citat:
Blir det alltså brottsligt att med desinformation skrämma folk till att avstå en bh behandling så faller det på den lagen oavsett vad du vill hävda om yttrandefrihet.
Men inte att skrämma folk till att ta ett ej beprövat vaccin utan några vetenskapliga bevis för att det är både "säkert och effektivt" både på kort och på lång sikt?
Samtidigt som du tjänar hundratals miljarder dollar på skrämseln?
Citat:
Vill du jag återigen plockar ut godbitarna över ditt raljera de om vaccinerna? Finns massor att välja på, hu många vill du ha?
Jag vill att du citerar en lögn från mig, när du påstår att jag "ljuger."
Citat:
Vilken läkare borde du veta då du startade tråden och verkar krigat dig blå utan att lyckas rentvå honon.
Ah, du menar Andy Wakefield. Vad har han ljugit om menar Du?
Citat:
Så kort sagt kan man säga att kommer lagen till Sverige så är det bara er själva ni kan skylla på, missbruk av lagar leder till slut till förtydligande, korrigering, tillägg osv.
Så, att t.ex. ge uttryck för en vilja att de rapporterade och fotograferade "maskliknande" blodpropparna efter 2021 ska utredas av ansvariga myndigheter, anser du ska beläggas med mångåriga fängelsestraff och hundratusentals sek i böter?
Korrekt?
Citat:
För att nämna en lag som fått rejäl omdoning är ju vad som är våldtäkt jyst för att svinen nyttjade att man tidigare inte kunde sätta sig själv i en hjälplös situation med mera.
Menar du att de våldtog med ord?
Citat:
Så vill ni inte ha en likna nde lag så rekommenderar jag att ni fimpar de informationen och håller er till det ni kan vetenskapligt bevisa.
Då nämner du något som jag har hävdat avseende vetenskap, men som jag inte vetenskapligt kan bevisa.
Ska vi lista alla lögner du försökt sprida bara om mig i den här och andra trådar så här långt?
Vill du det?
Citat:
Det ni gör just nu är att ni har en egen definition på vad vetenskap och fakta är, det vill säga det är som att försöka meddela sig på ett språk som mottagaren inte förstår. Ingen som säger studier och rapporter ska skrivas av dem ni inte litar på utan använd era egna men på samma regler som alla andra.
Va?