Citat:
Ursprungligen postat av
onopono
Jag skrev "helt obeprövade" = har aldrig tidigare använts för vaccinering av olika populationer, än mindre av miljardtals människor i alla åldrar.
Sedan så lämnar "testerna" av 'vaccinernas' säkerhet och effektivitet en hel del övrigt att önska, men mer om det framöver.
Fanns? Hur då, menar du?
Citera gärna och förklara vad du menar.
Se ovan om "testerna".
De myndigheter i respektive länder som har ansvaret att utreda misstänkta skador från vacciner. Exempelvis CDC i US.
Då har du som vanligt inget exempel som visar det.
Det är DU som hävdar att det vore bra att kriminalisera kritiska yttranden om t.ex. vacciner.
Har du ångrat dig nu?
Du är det mest underhållande trollet jag sett, så gullig i sin iver av föra ut desinformation.
Nä, det får du allt kolla upp själv, lite klarar du väl trots de åkommor du tycks dras med?
Det jag hävdar och aldrig kommer backa ifrån är att DESINFORMATION om rekommenderad behandling ska vara kriminellt ja. Du tycks tro att desinformation är kritik och det är det definitivt inte.
Så det mesta du rapar ur dig på forumet skulle vara kriminellt om Sverige antog en sådan lag, du verkar ha oerhört svårt att kritisera utan att dra till med sagor, desinformation och rena lögner.
Så vad heter myndigheten i Sverige som du vill ska undersöka?
Du kanske inte vet det utan bara vill hävda något här?
Så vi kan konstatera att kritisera inte kommer vara olagligt, att med lögner, desinformation och skränsel försöka få folk att avstå behandling kommer vara kriminellt.
Så återigen vränger du vad som faktiskt står där i den juridiska texten som jag starkt tvivlar på att du läst. För gå till källan är ju okänd mark för slemtorskar.