2024-02-22, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av efrgthyj
Okej, så ingen här vet? Det är bara spekulationer om det ena och det andra? Fyfan vad tråkigt liv folk måste ha om de hänger här och bara SPEKULERAR…. Trodde någon satt på någon slags fakta, men nehej.
Exakt så. Det är så det fungerar på Flashback, man spekulerar, vrider och vänder på precis allt, letar fel och sprider rykten, att det inte finns en sanning i det som sprids spelar ingen roll det ska bara spridas och man ska gärna ha massor med fördomar.

Och ja, människor lägger ner skrämmande mycket av sin privata tid på det här.
Citera
2024-02-22, 18:56
Medlem
Var tvungen att göra lite research efter att denna tråd legat i topp här på Flashback nu ett antal veckor. Tycker de flesta verkar lite väl hårda mot dessa tjejer. Som kontrast till ett annars rätt tillrättalagt flöde är det väl uppfriskande med lite halvfabrikat/Rusta/omålade naglar? Är dessutom trygg i att de båda är/kommer bli kärleksfulla mammor. Lägg energin på att kritisera de där ute som INTE bryr sig om sina barn istället - finns dessvärre en hel drös sådana i vårt avlånga land (behovet av jourfamiljer har aldrig varit större).

För övrigt uppenbart att Fanny själv är i tråden och kommenterar (9 inlägg varav samtliga tillfaller detta ämne). Så tips till dig Fanny, slut läs här. Lägg fokus på dig själv och ditt mående istället.
Citera
2024-02-22, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
När Hanna mår dåligt pausas livet för hela familjen.
Nu kan jag ju bara tala för mig själv, men vid migrän är alla ljud hemska så man undrar ju om Kevin och Lars sitter tysta i ett hörn under tiden och väntar på att livet ska återgå till det normala.
Hon slutar inte att förvåna

Jag är uppvuxen med en mamma med migrän. Kan lova att vi barn var inte hemma om vi inte var tvungna… dessa dagar var mer än hemska..
Citera
2024-02-22, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Visselpipansresa01
Exakt så. Det är så det fungerar på Flashback, man spekulerar, vrider och vänder på precis allt, letar fel och sprider rykten, att det inte finns en sanning i det som sprids spelar ingen roll det ska bara spridas och man ska gärna ha massor med fördomar.

Och ja, människor lägger ner skrämmande mycket av sin privata tid på det här.

Det är ju helt fantastiskt stört i huvudet på alla sätt och vis.

Men men, synd att bli blockad utan anledning för hade varit kul att se dem lyckas och att äntligen bli föräldrar!

Är det någon här som inte blivit blockad som kan se om hon tappat många följare (och isf ungefär hur många)?
Citera
2024-02-22, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Partiell
Det förutsätter att de skriver på papprena om gemensam vårdnad från början. När vi skulle göra det sade de typ "ni väljer om ni vill ha det, de flesta som bor ihop brukar ha det eftersom det blir enklare om båda kan hämta ut mediciner till exempel".

Syftade alltså på att verifiera faderskapet inte vem som har vårdnaden.
Citera
2024-02-22, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det finns såklart underlag till spekulationerna, folk sitter inte bara och fabulerar.

Däremot har det ramlat in massor av helt nya användare som gör exakt allt för att sprida desinformation och enbart går in på att klaga, hetsa, mästra och förstöra för alla som skriver minsta negativt om dessa donnor.

Nu ska man inte spekulera i vilka exakt dessa 74699 nyreggade konton är men det är ingen miljonfråga att dessa är några som står iaf Fanni väldigt nära 😅
Underlag från en anonym användare som säger sig veta saker. Hmm, ja det är ju en stensäker källa. Hur vet du att det personen säger är sant så länge du inte hört det direkt ifrån F själv eller hennes anhöriga? Vem som helst kan ju säga precis vad som helst men det betyder ju inte att det är sant, eller hur? Du som är ”läkare” borde veta mer kring källkritik..
Citera
2024-02-22, 19:05
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iskalllt
Jag är uppvuxen med en mamma med migrän. Kan lova att vi barn var inte hemma om vi inte var tvungna… dessa dagar var mer än hemska..

Fantastiskt möjlighet för Krajzy K att ta en promenad med Lars.
Citera
2024-02-22, 19:11
Medlem
Citat:
Underlag från en anonym användare som säger sig veta saker. Hmm, ja det är ju en stensäker källa. Hur vet du att det personen säger är sant så länge du inte hört det direkt ifrån F själv eller hennes anhöriga? Vem som helst kan ju säga precis vad som helst men det betyder ju inte att det är sant, eller hur? Du som är ”läkare” borde veta mer kring källkritik..

Givetvis inte men snälla var uppmärksam på att du hänger på ett skvallerforum…
Att det har hänt vet vi, det finns artiklar om det online, sen vet vi inte säkert att det är Linus men om man tittar på förloppet sen personen med informationen trädde fram så pekar ju mycket mot det. Fanni gick från att uppdatera minsta fis på sne till typ inget + låst kommentarsfält, Linus har ”gått upp i rök” på hennes sociala kanaler samt stängt sitt egna konto och nu även bytt adress hos Skatteverket. Sen är ju ev polisanmälan inte offentliga handlingar men om det blir åtal finns det ju för alla att läsa.
Citera
2024-02-22, 19:13
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Läkare? Nu har du blandat ihop mig med nån annan. Blir lätt så när man läser så snabbt och är så arg som du.

Detta är det sista jag skriver till dig och dina nyreggade trollkompisar då du enbart är här för att förstöra vår tidigare goda stämning.

Du har ingen som helst aning om vart jag fått min info ifrån, men det finns fler forum än bara fb och en riktig värld utanför internet.

Åter till tråden och sluta upp med ert meningslösa fjantande, håll er till tråden eller gråt ut i kudden.
Citera
2024-02-22, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Givetvis inte men snälla var uppmärksam på att du hänger på ett skvallerforum…
Att det har hänt vet vi, det finns artiklar om det online, sen vet vi inte säkert att det är Linus men om man tittar på förloppet sen personen med informationen trädde fram så pekar ju mycket mot det. Fanni gick från att uppdatera minsta fis på sne till typ inget + låst kommentarsfält, Linus har ”gått upp i rök” på hennes sociala kanaler samt stängt sitt egna konto och nu även bytt adress hos Skatteverket. Sen är ju ev polisanmälan inte offentliga handlingar men om det blir åtal finns det ju för alla att läsa.
Precis, en spekulation men ni kritiserar de här personerna precis som att allt som skrivs här inne är en sanning. Kritiserar deras föräldraskap som om det ni skriver är det som är verklighet för ett barn som inte ens existerar än och huruvida de är kapabla att ta hand om det där ofödda barnet eller inte.

Dessutom bryter ni mot trådens regler. Tråden får handla om F och HTs content inte om deras anhöriga. Dessutom delar ni länkar med personlig information här inne om denna. Allt förutom F och HTs content anses ju enligt reglerna vara OT och inte tillåtet?
Citera
2024-02-22, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Läkare? Nu har du blandat ihop mig med nån annan. Blir lätt så när man läser så snabbt och är så arg som du.

Detta är det sista jag skriver till dig och dina nyreggade trollkompisar då du enbart är här för att förstöra vår tidigare goda stämning.

Du har ingen som helst aning om vart jag fått min info ifrån, men det finns fler forum än bara fb och en riktig värld utanför internet.

Åter till tråden och sluta upp med ert meningslösa fjantande, håll er till tråden eller gråt ut i kudden.
Om du nu besitter ”bevis” och underlag osv som du säger så är det ju oerhört underligt att du inte läcker det här måste jag ju säga.
Trovärdigt.

Och jag håller med, håll er till reglerna i tråden eftersom ni konstant bryter mot dem genom att prata om människor som tråden inte får handla om sida upp och sida ner.
Citera
2024-02-22, 19:24
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weenie
Hon är ju så himla crazy!
Tack och lov verkar hon ha slutat med sina "danser" iaf

Mycket mycket skönt, även om Fannis danser kliade mer enligt mig.
Stänger man av ljudet så är Hannas videor mycket behagligare att titta på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in