2024-02-21, 21:00
Medlem
korrektamund0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Haha okej! Jag är inte expert, men försökte hitta något som är publicerat före covid, så det inte är nån form av efterkonstruktions-propaganda..

Detta är från 2008:

Jag tolkar det som att de är direkt relaterade till varandra och att RNA är en kopia av DNA. Hur tolkar du det?
Nej, så tolkar inte jag det.
Citera
2024-02-21, 21:00
Medlem
Benny98s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andymeek
Både jag och frugan har problem med hjärtklappning och anfåddhet vid minsta ansträngning. Jag har alltid varit aktiv och nu orkar jag knappt göra något alls.

Vi tog våran andra spruta vintern 2021 enbart för att kunna få resa fritt för vi skulle flytta till Chile. Sen vart vi tvingade att ta 1 i Chile för att få handla i mataffärer.

Hur kan jag få skiten ur kroppen?

Det är osannolikt att både du och din fru har drabbats av komplikationer från Covid-vaccin. Vem som helst kan påstå vad som helst på fb. Jag har tagit 5 doser och mår som en prins. Och skulle jag få problem så skulle jag i första hand inte koppla det till Covidvaccinet utan till faktorer som övervikt, högt blodtryck, diabetes och annat som drabbar alla som åldras.
Citera
2024-02-21, 21:01
Medlem
Det man är rädd för av corona är ju spikproteinet som ska skda organeb väll? Varför sprutar man du in mrna som gör just det? För det är skadorna av spikproteinet som är farligast för oss friska och inte över typ 70år gamla väll? inte att dö av corona?
Citera
2024-02-21, 21:01
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Menar du att Covid-vaccinet är mer skadligt än nyttigt?

Nej? Jag tänker dock inte göra några rekommendationer för dig om du ska ta det eller inte, det är något mellan dig och din läkare.
Citera
2024-02-21, 21:02
Medlem
Citat:
Bra poäng. Utan den vaccinering som gjorts i många årtionden hade många av oss inte ens varit här.

Vaccinering är bra. Det har räddat så många liv.

Vad bra att vi är överens!

För din information blev vaccination av barn (mot smittkoppor) obligatoriskt i Sverige 1816.
Citera
2024-02-21, 21:06
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamsahaeyo
Det stämmer inte. Du cherrypickar argument i studierna och levererar halvsanningar. Du är ett jävla skämt som får betalt av staten och du lurar INGEN här. Såna som du borde hängas offentligt. Fatta!

Har du ens läst studien i trådstarten?
Är dina bästa argument i en vetenskaplig diskussion att vederbörande är betald av staten och ska hängas?
Citera
2024-02-21, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Nej? Jag tänker dock inte göra några rekommendationer för dig om du ska ta det eller inte, det är något mellan dig och din läkare.
Helt sant. Jag har tagit de 2 vaccinationerna som anbefaldes av staten då. Min mor som är uppe i 80-års åldern har typ tagit 4-5 vaccinationer.

Så man får ta så många som rekommenderas utifrån ålder och riskgrupper. Eller så många man vill.

Vaccinationen är frivillig. Det får man inte inte glömma. Gör som du vill och som du känner dig bekväm med.
Citera
2024-02-21, 21:16
Medlem
gärningsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luzze40
Kan nog stämma bra om man är över 70 år...

Patrik Sjöberg är en bra bit under 70 och har god fysik. Råkade ganska illa ut av Covid.
Är inte så mycket för anekdotisk bevisföring men det finns många exempel på människor som drabbats illa av covid. Vaccin hjälpte mycket.

https://dumpen.se/2021/05/03/dagbok-som-nedsovd/
Citera
2024-02-21, 21:18
Medlem
Citat:
Bra poäng. Utan den vaccinering som gjorts i många årtionden hade många av oss inte ens varit här.

Ogiltigt argument!

Mediciner har räddat många liv.

Det betyder inte att ALLA mediciner ALLTID är bra för ALLA människor.

Hört talas om neurosedyn exempelvis?

Fan vad lågintelligent...
Citera
2024-02-21, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsmannen
Patrik Sjöberg är en bra bit under 70 och har god fysik. Råkade ganska illa ut av Covid.
Är inte så mycket för anekdotisk bevisföring men det finns många exempel på människor som drabbats illa av covid. Vaccin hjälpte mycket.

https://dumpen.se/2021/05/03/dagbok-som-nedsovd/
Men det är ju just anektdotisk bevisföring. Någon individ, även en kändis som Patrik Sjöberg är en individ som inget annat, mår dåligt. Som personen kopplar ihop med Covid vaccin.

Totalt otrovärdligt!

Det enda som gäller är studier av tusentals personer.

Inte jag eller du, eller Patrik Sjöberg. Vi är värdelösa exempel.
Citera
2024-02-21, 21:22
Avslutad
Citat:

Menar du att vaccin alltid ger samma resultat? Vaccin som vaccin?
Citera
2024-02-21, 21:24
Medlem
Aja Bajas avatar
När de experter som säger att man ska ta sprutan, talar till en på dagisspråk och de som varnar för den talar till en på högskolenivå, är det enkelt att välja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in