2024-02-21, 19:55
Medlem
Henselons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Men vi diskuterar inte risken att dö här utan risken att få ex. myokardit eller långcovid. Förstår du att du kan bli förlamad av myokardit? Förstår du att du löper stor risk att få bestående hjärnskador om du får covid?

Ehh... risken att få Myokardit blev extremt högre OM du tagit Vaccinet, detta hände mig.
Hade aldrig några hjärtproblem överhuvudtaget innan jag tog vaccinet.

Sen så hjälpte ju sprutan absolut ingenting mot att få själva infektionen(Covid).
Citera
2024-02-21, 20:00
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henselon
Ehh... risken att få Myokardit blev extremt högre OM du tagit Vaccinet, detta hände mig.
Hade aldrig några hjärtproblem överhuvudtaget innan jag tog vaccinet.

Sen så hjälpte ju sprutan absolut ingenting mot att få själva infektionen(Covid).

Nej du löper enligt alla studier större risk att få myokardit av viruset. Din anekdotiska erfarenhet betyder ingenting i sammanhanget.
Citera
2024-02-21, 20:14
Medlem
Citat:
Men vi diskuterar inte risken att dö här utan risken att få ex. myokardit eller långcovid. Förstår du att du kan bli förlamad av myokardit? Förstår du att du löper stor risk att få bestående hjärnskador om du får covid?
Förstår du att du kan få blodproppar och dö av vaccinet? Förstår du att du löper större risk att få bestående hjärtproblem av vaccinet?
Citera
2024-02-21, 20:15
Medlem
Pixelmans avatar
Är du på riktigt? En antivaxxare som tagit sprutorna? Förstår du hur dum du verkar?

Citat:
Ursprungligen postat av Andymeek
Finns inget annat som kan vara orsaken. vi har inte gjort något annorlunda.
Citera
2024-02-21, 20:16
Medlem
Henselons avatar
Citat:
Nej du löper enligt alla studier större risk att få myokardit av viruset. Din anekdotiska erfarenhet betyder ingenting i sammanhanget.

Min "Anekdotiska erfarenhet" säger mig att när jag blev sjuk i Covid (otroligt trött, fattade redan då att det inte var någon vanlig Influensa) så tog det ett år
och två sprutor innan jag fick Myokardit.
Citera
2024-02-21, 20:17
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamsahaeyo
Förstår du att du kan få blodproppar och dö av vaccinet? Förstår du att du löper större risk att få bestående hjärtproblem av vaccinet?

Om du hade läst någon av alla studierna så hade du fattat att risken att få skador och dö av viruset är betydligt större än vaccinet.
Citera
2024-02-21, 20:18
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Min "Anekdotiska erfarenhet" säger mig att när jag blev sjuk i Covid (otroligt trött, fattade redan då att det inte var någon vanlig Influensa) så tog det ett år

OK, då kan vi lungt konstatera att det inte var vaccinet eftersom du bara löper en risk för myokardit från vaccinet dagarna efter vaccinationen.
Citera
2024-02-21, 20:23
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:

Det här är problemet.
En idiot får myokardit av viruset eller en helt annan anledning men tror att idioten fick det av sitt vaccin.
Får idioten Parkinsons av viruset om 20 år kommer den också skylla på vaccinet.
Citera
2024-02-21, 20:24
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamsahaeyo
Det stämmer inte. Du cherrypickar argument i studierna och levererar halvsanningar. Du är ett jävla skämt som får betalt av staten och du lurar INGEN här. Såna som du borde hängas offentligt. Fatta!

Visa var det står något annat?
Citera
2024-02-21, 20:26
Medlem
Citat:
Om du hade läst någon av alla studierna så hade du fattat att risken att få skador och dö av viruset är betydligt större än vaccinet.

Kan nog stämma bra om man är över 70 år...
Citera
2024-02-21, 20:26
Medlem
Mullrets avatar
Citat:

Bättre avstå helt.

Annars är det, som rysk roulette. Man dör inte alltid direkt.
Citera
2024-02-21, 20:28
Medlem
Citat:
OK, då kan vi lungt konstatera att det inte var vaccinet eftersom du bara löper en risk för myokardit från vaccinet dagarna efter vaccinationen.

Det går bekvämt att gömma sig bakom myndigheternas försök till coverup efter skandal-vaccinationerna, faktum är att "oförklarlig" överdödlighet råder i många länder. för mig är det inte svårt att se sambandet. Föreslå gärna någon annan orsak, annars är det kanske på tiden att begripa det modiga medicinare och forskare länge sagt.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in