Flashback bygger pepparkakshus!
2024-02-20, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Detta var för några månader sedan när hon var manisk med tester inför Bubblan/Humlan. Då var hon så orolig över samtal med Liviååå eller vad det var så att hon förklarade att hunden inte är hos henne för att hon måste vila och inte orkar gå ut.

Då ber jag om ursäkt hehe, missuppfattade dig! Trodde du menade att det var konstigt att hon lämnat iväg hunden nu.
Citera
2024-02-20, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Detta var för några månader sedan när hon var manisk med tester inför Bubblan/Humlan. Då var hon så orolig över samtal med Liviååå eller vad det var så att hon förklarade att hunden inte är hos henne för att hon måste vila och inte orkar gå ut.

Det är ALDRIG en rekommendation från vården iaf (är läkare) att inte gå ut på promenad med sin hund i en situation som hennes. Aktiv vila/aktiv återhämtning i form av promenader eller hundpromenader hoppar vi högt av glädje av när någon i hennes situation (depp, oro, stress, illamående, tidigt gravid m ångest) förstår är bra.
Det behöver inte gå fort, inget fokus på förbränning eller så, men huvudet och kroppen TACKAR för minst 30 min liten pulshöjning om dagen.

Fanni saknar så många ”friskfaktorer” i sin tillvaro. Allt som är normalt, ex regelbundet NORMALT jobb (dvs annat än expo i social media) innanför 4 väggar, en trygg kärleksrelation och regelbunden kontakt med spec.psykaktrin samt spec.MVC om det är sant att hon är bipolär. Hon är i ett läge i livet där sjukdomen behöver övervakas noga, även om hon ej tar mediciner för den just nu, och ja, i synnerhet då.

Hon kan bli en utmärkt mamma till ett efterlängtat barn, men då får hon BÖRJA SKIFTA FOKUS mot sin hälsa, psykosociala situation och kapa bort sånt som ej gör henne gott, vilket jag inte tror influenserjobbet gör… (kommentarer etc)
Citera
2024-02-20, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SelinneDionne
Det är ALDRIG en rekommendation från vården iaf (är läkare) att inte gå ut på promenad med sin hund i en situation som hennes. Aktiv vila/aktiv återhämtning i form av promenader eller hundpromenader hoppar vi högt av glädje av när någon i hennes situation (depp, oro, stress, illamående, tidigt gravid m ångest) förstår är bra.
Det behöver inte gå fort, inget fokus på förbränning eller så, men huvudet och kroppen TACKAR för minst 30 min liten pulshöjning om dagen.

Fanni saknar så många ”friskfaktorer” i sin tillvaro. Allt som är normalt, ex regelbundet NORMALT jobb (dvs annat än expo i social media) innanför 4 väggar, en trygg kärleksrelation och regelbunden kontakt med spec.psykaktrin samt spec.MVC om det är sant att hon är bipolär. Hon är i ett läge i livet där sjukdomen behöver övervakas noga, även om hon ej tar mediciner för den just nu, och ja, i synnerhet då.

Hon kan bli en utmärkt mamma till ett efterlängtat barn, men då får hon BÖRJA SKIFTA FOKUS mot sin hälsa, psykosociala situation och kapa bort sånt som ej gör henne gott, vilket jag inte tror influenserjobbet gör… (kommentarer etc)

Jag är i samma bransch som du, och tror att Fanni mår som allra bäst av att, likasom fågel Fenix lyfta sig från denna skitmacka och erövra lite självförtroende på vägen.

De sista åren med hemligheter,smusslande partner, ivf-träsk, psykisk ohälsa har inte varit till gagn för vare sig Fanni eller Linux, utan allt har bara havererat istället.

Nu ser jag framemot nytt fräscht content från en osminkad (eller iaf en icke clownsminkad) Fanni, sen kan jag lägga min fritid på att leta fel på någon annan "förebild" till influenser.
Citera
2024-02-20, 23:44
Medlem
O fortfarande inget besök vid graven!! Från flera gånger i veckan till ingen gång på flera veckor! Ändå ett sundhetstecken tycker jag!! Hejja Fanni friskt humör!!! 👏🏼
Citera
2024-02-20, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag väntar ju också på en revealvideo där hon berättar sin sanning om vad som hänt mellan Linux och henne, men du kanske har rätt i att hon är för svagsint för det.
Vet knappt själv om jag skulle vilja flagga med det totala haveriet inför tiotusentals följare även om de är det enda rätta för fortsatt karriär på IG.

Denna tråd har dryga 2 miljoner besökare så förutsätter att många vet, men mycket möjligt att hennes hjärtis-följare inte är så medvetna om vad som händer utanför sin lilla sfär.

Och du har helt rätt, jag bryr mig mer om Linuxhärvan än hennes gravsymptom.

Även om hon går ut med att de gått isär så kommer hon aldrig berätta sanningen till varför, hon är för konflikträdd för att berätta som det är dessutom skulle det handla om förtal om hon går ut med det egentliga anledningen innan han är dömd. Så den dagen hon går ut med det så kommer det vara något i stil med "vårt resa till ett barn tog hårt på vårt förhållande, efter att vi förlorat vårt barn" så insåg vi att vi växte åt olika håll, därför tog vi beslutet blablabla
Citera
2024-02-21, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motiv2011
Även om hon går ut med att de gått isär så kommer hon aldrig berätta sanningen till varför, hon är för konflikträdd för att berätta som det är dessutom skulle det handla om förtal om hon går ut med det egentliga anledningen innan han är dömd. Så den dagen hon går ut med det så kommer det vara något i stil med "vårt resa till ett barn tog hårt på vårt förhållande, efter att vi förlorat vårt barn" så insåg vi att vi växte åt olika håll, därför tog vi beslutet blablabla

Säkert! Hon lär ju knappt våga facea sanningen för egen del.
Men vi som vet, vi vet 😏
Citera
2024-02-21, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
O fortfarande inget besök vid graven!! Från flera gånger i veckan till ingen gång på flera veckor! Ändå ett sundhetstecken tycker jag!! Hejja Fanni friskt humör!!! 👏🏼

Eller så har hon fattat efter all kritik bla här att det är otroligt sjukligt beteende som hon inte längre vill visa upp ☺️ Tänk på att hon säkert är här inne och lusläser allt
Citera
2024-02-21, 00:13
Medlem
Citat:
Eller så har hon fattat efter all kritik bla här att det är otroligt sjukligt beteende som hon inte längre vill visa upp ☺️ Tänk på att hon säkert är här inne och lusläser allt

Jag tror detsamma, hon läser varje stavelse som skrivs och tar, precis som Hanna, åt sig av viss kritik och anpassar sig därefter.

Gravgrävgalenskapen är jag väldigt nöjd med att slippa få upptryckt varje gång jag loggar in på sociala medier. Ingen blir ju på bra humör av att se en överpyntad grav åt något som aldrig fick en chans att leva eller gjort några direkta avtryck på denna jord.

Jätteskönt att både F och H har släppt det och hittat nya intressen i livet, även om det mellan varven blir total contenttorka.
Citera
2024-02-21, 00:15
Medlem
Citat:

Tror absolut att hon är här inne o läser! O kanske går dit utan att visa upp det. O andra sidan har det ju varit 50% av hennes content så det försvinner ju en hel del om hon inte visar det. Jag hoppas ändå att hon slutat leva vid graven o istället faktiskt lägger tiden på mer sunda saker!
Citera
2024-02-21, 00:20
Medlem
Gud! Inte kollat denna tråden på fyra veckor men nu tror jag att jag uppfattat läget. Fanni gravid, och singel? Verkligen?? Har så svårt att tro att dom skulle göra slut, känns som dom behöver varandra, på gott och ont. Så allvarligt är väl inte hans brott ändå, alltså han har inte skadat någon, och verkligen inte Fanni. Han har bara försökt överleva att vara i ett förhållande med en psykiskt sjuk människa i sorg som dessutom gjort hans privatliv helt offentligt på instagram mot hans vilja? Låter väldigt överdrivet att hon skulle kasta ut honom över det. Han kanske skrivit sig på ny adress pga pengar? Typ dom ska låtsas inte vara ihop för att skydda tillgångar om han döms för skadestånd?
Citera
2024-02-21, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borntopizza
Gud! Inte kollat denna tråden på fyra veckor men nu tror jag att jag uppfattat läget. Fanni gravid, och singel? Verkligen?? Har så svårt att tro att dom skulle göra slut, känns som dom behöver varandra, på gott och ont. Så allvarligt är väl inte hans brott ändå, alltså han har inte skadat någon, och verkligen inte Fanni. Han har bara försökt överleva att vara i ett förhållande med en psykiskt sjuk människa i sorg som dessutom gjort hans privatliv helt offentligt på instagram mot hans vilja? Låter väldigt överdrivet att hon skulle kasta ut honom över det. Han kanske skrivit sig på ny adress pga pengar? Typ dom ska låtsas inte vara ihop för att skydda tillgångar om han döms för skadestånd?

Skydda hur? står han som ägare 50% så är det vad som utmätning baseras på, så hsn kommer inte undan det i lagens namn.
Citera
2024-02-21, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borntopizza

Nu kan jag bara tala för mig själv men jag anser att spel/drogmissbruk, stöld från sina omsorgstagare, trolöshet inför huvudman (hans arbete), grov stöld, grovt bedrägeri, åldringsbrott och som du nu påtalar- folkbokföringsbrott är en legitim anledning att börja fundera på sitt förhållande.

Vet inte hur du lever ditt liv men jag skulle inte acceptera ovan nämnda saker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in