2024-02-15, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Ha ha ha hon har fått sitt namn borttaget från MrKoll så länken funkar ej.

Här är en länk på annan sajt som funkar :
https://www.hitta.se/felicia+eriksson/m%C3%A4rsta/person/hLxggRRP2s
Det är fortfarande fel F*licia. Men även den korrekta, som är skriven i Tullinge, är borta från MrKoll. Finns dock på andra siter, och är även sökbar i och med sitt företag.
Citera
2024-02-15, 15:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cjh
Det är fortfarande fel F*licia. Men även den korrekta, som är skriven i Tullinge, är borta från MrKoll. Finns dock på andra siter, och är även sökbar i och med sitt företag.
Men det stod att det var fröken snusk på MrKoll den jag länkade, menar du att det är fel? Känns spontant som "artisten" kan skicka vem som helst för att förvilla och hålla det löjliga hemliga vid liv
Citera
2024-02-15, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MajorGorm
Men det stod att det var fröken snusk på MrKoll den jag länkade, menar du att det är fel? Känns spontant som "artisten" kan skicka vem som helst för att förvilla och hålla det löjliga hemliga vid liv
Ja, det är fel F*licia som MrKoll hade lagt till "Fröken Snusk" på. Oklart varför de hade taggat den personen (eller någon annan heller för den delen).

Det har framkommit detaljer i media om att personen bakom fröken snusk bland annat haft en enskild firma sedan förra hösten, att hon bor med sin mamma och en annan manlig släkting som flyttade in för ett antal år sedan, att hon startat ett aktiebolag i Januari där hennes mamma sitter i styrelsen, och också summan av hennes årsinkomst för 2022. Samtliga av dessa uppgifter stämmer med en F*lica 'riksson (*=e) bosatt i Tullinge och född 2021-10-05.

Det stämmer dessutom (ålder och namn) med uppgifter som jag fått från två oberoende, och normalt pålitliga, källor som har yrkesmässig insyn. Men det är ju för andra läsare bara ett påstående här i tråden, som jag inte kan bevisa.

Sammantaget är det i alla fall för mig uppenbart att den F*licia som är skriven i Tullinge är "Fröken Snusk", tills dess att något framkommer som motsäger det.
Citera
2024-02-15, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busterhudik
Kan det vara deras skivbolags direktör som kladdade på henne?
Det är ju min gissning också av det man utläst, han är väl dock inte deras skivbolagsdirektör längre?
Jag tror inte han har gett ut nya skivor på många år och har nog därför inte haft något med bidraget att göra, så kopplingen till kapellet känns i dagens läge just väldigt lös. Att dom dock känner varandra är väl helt klart.

Men om det är personen i fråga så är det ju också intressant att fundera över att han verkar ha en ganska nära koppling till Mellos organisation troligtvis pga hans tidigare inblandning i diverse bidrag, och dessutom att han exempelvis fick uppdraget av Chr*ster Bj*rkman att designa vinsttrofén till American Song Contest. Så nära insyltad i organisationen runt Mello verkar han ju också vara. Som jag skrev tidigare, det kan vara ett av skälen till att han hade "extra" ackreditering som han inte skulle ha enligt SVT.
Citera
2024-02-16, 00:31
Avslutad
Citat:
Ja, det är fel F*licia som MrKoll hade lagt till "Fröken Snusk" på. Oklart varför de hade taggat den personen (eller någon annan heller för den delen).

Det har framkommit detaljer i media om att personen bakom fröken snusk bland annat haft en enskild firma sedan förra hösten, att hon bor med sin mamma och en annan manlig släkting som flyttade in för ett antal år sedan, att hon startat ett aktiebolag i Januari där hennes mamma sitter i styrelsen, och också summan av hennes årsinkomst för 2022. Samtliga av dessa uppgifter stämmer med en F*lica 'riksson (*=e) bosatt i Tullinge och född 2021-10-05.

Det stämmer dessutom (ålder och namn) med uppgifter som jag fått från två oberoende, och normalt pålitliga, källor som har yrkesmässig insyn. Men det är ju för andra läsare bara ett påstående här i tråden, som jag inte kan bevisa.

Sammantaget är det i alla fall för mig uppenbart att den F*licia som är skriven i Tullinge är "Fröken Snusk", tills dess att något framkommer som motsäger det.
Tack för infon.
Citera
2024-02-17, 01:38
Medlem
Vem hon än är så är fröken snusk jävligt läcker, den där magen hon har gör det värt att kolla på mello
Citera
2024-02-17, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dpFrank27
Vem hon än är så är fröken snusk jävligt läcker, den där magen hon har gör det värt att kolla på mello

En man med god smak!
Riktigt fin är hon, oerhört mycket finare än idealet med pojkaktiga utseenden.
Citera
2024-02-17, 14:40
Medlem
area50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anvandarnamn1233
En man med god smak!
Riktigt fin är hon, oerhört mycket finare än idealet med pojkaktiga utseenden.
Hon är tjock samt white trash som råkade ha tur att vara på rätt plats vid rätt tillfälle.
Normaliserar hor-beteende hos Sveriges ungdom
Citera
2024-02-17, 15:15
Medlem
Citat:

Född 2021-10-05??
Citera
2024-02-17, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nammnet
Född 2021-10-05??
Nej, givetvis är en siffra felskriven. Det ska vara 2001-10-05.
Citera
2024-02-17, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Hon är tjock samt white trash som råkade ha tur att vara på rätt plats vid rätt tillfälle.
Normaliserar hor-beteende hos Sveriges ungdom

Lyssnar inte på deras musik, men gillar att se ”korrekta” människor provoceras precis som när Eddie Meduza och liknande höll på.
Tycker hennes musik är kass men glädjer mig att folk lyssnar på henne än någon jävla förortsrapp om droger och vapen.

Tjock eller ej så är hon snygg med former
Citera
2024-02-18, 22:55
Medlem
Jack-Ryans avatar
När man ser Fröken Snusk önskar man att sedlighetspolisen återinförs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in