Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-20, 20:29
  #1141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Alla i hela Sverige vet hur hon ser ut redan. 2024 är året hon tar av sig masken för gott, sanna mina ord.


Poängen är inte hur hon ser ut utan hur Fröken Snusk och Rasmus Gozzi sjunger, rappar. Så sjukt bra! En succé för örat! De gör svenska språket en ära. i frallt Latinamerika älskar de Fröken Snusk fast de inte förstår något, och själv förstår jag precis varför... Men Rasmus är nästan lite bättre än Fröken också!
Med det sagt fattar jag inte varför low life som Ulf Lundell eller Håkan Hellström ens sjunger på svenska! De "kan" ju inte ens svenska, varför sjunger de inte på engelska?

Som spansktalande gillar man frallt "vill HHha dig" m.m , med bara Rasmus. Så snyggt ljud när man inte ens har det i sitt eget språk! "H!" Man vill bara säga till de två: fortsätt, sluta inte! Haha! Ni är sjukt bra! 100 000 ggr bättre än low life som Lisa Nilsson, Ulf Lundell, Carola.
__________________
Senast redigerad av simson12 2024-03-20 kl. 20:39.
Citera
2024-03-20, 23:19
  #1142
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simson12
Poängen är inte hur hon ser ut utan hur Fröken Snusk och Rasmus Gozzi sjunger, rappar. Så sjukt bra! En succé för örat! De gör svenska språket en ära. i frallt Latinamerika älskar de Fröken Snusk fast de inte förstår något, och själv förstår jag precis varför... Men Rasmus är nästan lite bättre än Fröken också!
Med det sagt fattar jag inte varför low life som Ulf Lundell eller Håkan Hellström ens sjunger på svenska! De "kan" ju inte ens svenska, varför sjunger de inte på engelska?

Som spansktalande gillar man frallt "vill HHha dig" m.m , med bara Rasmus. Så snyggt ljud när man inte ens har det i sitt eget språk! "H!" Man vill bara säga till de två: fortsätt, sluta inte! Haha! Ni är sjukt bra! 100 000 ggr bättre än low life som Lisa Nilsson, Ulf Lundell, Carola.
Fröken Snusk i all ära med epa-dunk och siliconpattar men det är ju ingen vidare poesi. Hon är en kändis just nu men som inom 5 år är överspelad av nya artister som går varma.
De andra artisterna är legender med poesi i blodet.
Citera
2024-03-20, 23:37
  #1143
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpunk
Fröken Snusk i all ära med epa-dunk och siliconpattar men det är ju ingen vidare poesi. Hon är en kändis just nu men som inom 5 år är överspelad av nya artister som går varma.
De andra artisterna är legender med poesi i blodet.

Du har helt fel - och sen är det jätteviktigt hur och om vad de sjunger självklart. Det är ju liksom allt. Men Rasmus är minst lika stor som fröken. Lundell är värdelös - om han har så svårt för att uttala svenska RENA vokaler och konsanter varför anstränger han sig? Frågan. han kan väl sjunga på engelska i stället? Hans diktion är hursom helst riktigt illa, ger rysningar i öronen att behöva höra, kan inte jämföras med Rasmus och Fröken Snusk otroligt snygga svenska. Darin är bra, men Rasmus och Fröken snäppet bättre.
Citera
2024-03-21, 21:36
  #1144
Medlem
area50s avatar
Så nu promotar hon droganvändning till kidzen utan att etablissemanget ens rynkar på ögonbrynen.
Så länge det är en tjej så vågar inte feminist-cuckade sverige att ta till någon som helst kritik ang detta.
Roligt att epa-mupparna iaf regerar negativt denna låten, det finna lite hopp kvar trots allt.
Citera
2024-03-22, 17:36
  #1145
Medlem
Har fröken snusk någon nya låt på g?
Citera
2024-03-23, 14:58
  #1146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LasseHacker
Har fröken snusk någon nya låt på g?

Hon har väl börjat samarbeta med Snoop
Citera
2024-03-23, 16:15
  #1147
Medlem
Jag såg själv inte Mask Singer igår men ett kort klipp på Kameleonten som sjöng en Zarah Larson låt och fick bara känsla att det va Fröken Snusk
https://www.instagram.com/stories/ex...c3dWM2YmF6NDJ1
Citera
2024-03-23, 16:20
  #1148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazvdoe
Jag såg själv inte Mask Singer igår men ett kort klipp på Kameleonten som sjöng en Zarah Larson låt och fick bara känsla att det va Fröken Snusk
https://www.instagram.com/stories/ex...c3dWM2YmF6NDJ1
det va snusk garanterat
Citera
2024-03-23, 16:34
  #1149
Medlem
mrkoll avslöjade vem det är för ett tag sen,nu har de raderat sysselsättningen ,har skärmdump på det
__________________
Senast redigerad av zezame67 2024-03-23 kl. 16:37.
Citera
2024-03-24, 08:33
  #1150
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zezame67
mrkoll avslöjade vem det är för ett tag sen,nu har de raderat sysselsättningen ,har skärmdump på det
Lägg upp här!
Citera
2024-03-24, 11:08
  #1151
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zezame67
mrkoll avslöjade vem det är för ett tag sen,nu har de raderat sysselsättningen ,har skärmdump på det
MrKoll hade under en längre tid titeln Fröken Snusk på en helt annan person, vars enda koppling till Fröken Snusk är att hon hade samma namn.

Men har de gjort det även på den korrekta personen? Jag har inte sett det i alla fall.
Citera
2024-03-26, 11:53
  #1152
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cjh
MrKoll hade under en längre tid titeln Fröken Snusk på en helt annan person, vars enda koppling till Fröken Snusk är att hon hade samma namn.

Men har de gjort det även på den korrekta personen? Jag har inte sett det i alla fall.
ja man vet ju inte hur mrkoll hade den uppgiften att det va hon som är FS
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback