2024-02-25, 09:46
Medlem
WhereIsRussias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack-Ryan
När man ser Fröken Snusk önskar man att sedlighetspolisen återinförs.

så du vill att Sverige blir som Iran
Citera
2024-02-28, 20:20
Medlem
Tranquility Bass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack-Ryan
När man ser Fröken Snusk önskar man att sedlighetspolisen återinförs.

Jämfört med Eddie Meduza och Johnny Borde så framstår FS som rena söndagskören så vilket behov av sedlighetspolisen?
Citera
2024-03-01, 23:10
Medlem
I morgon får vi se fröken snusik igen på mello :-) kommer hon att ha på sig de rosa kläderna?
Citera
2024-03-02, 03:13
Medlem
S3ONs avatar
Inte min typ av musik. Jag är mest fascinerad av att ingen har lyckats fånga henne på bild utan mask. Kanske inte finns någon stark drivkraft där förvisso.
Citera
2024-03-02, 08:34
Medlem
Är hon lika lössläppt som musiken? Isf konstigt att ingen fått henne på bild utan mask :-)
Citera
2024-03-02, 16:01
Medlem
Finsk-fyllas avatar
Är det nån som vet vem hon är?
Citera
2024-03-02, 16:03
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anvandarnamn1233
Lyssnar inte på deras musik, men gillar att se ”korrekta” människor provoceras precis som när Eddie Meduza och liknande höll på.
Tycker hennes musik är kass men glädjer mig att folk lyssnar på henne än någon jävla förortsrapp om droger och vapen.

Tjock eller ej så är hon snygg med former

Ehhh ... hennes skivbolag är en babbe från förorten som tvättar pengar med skitsmusik.
Hennes låtar är fulla med kollabs med ortengangstrar.
Gozzi är en äcklig pedofil det finn inget positivt med den här "musiken"
Lyssnar du på det här på spotify ger du pengar till orten babbar som de kan köpa mer vapen och bomber för.
Ser det här svenskt ut i era ögon?
https://www.breakit.se/artikel/37225/gozzi-records-varvar-danjal-kanani-ska-se-till-att-det-blir-ordning-och-reda
Senast redigerad av Slackoff 2024-03-02 kl. 16:06.
Citera
2024-03-02, 20:23
Avslutad
Vem vill frivilligt röra grisen??
Det är bara hennes sjuka fantasier, gömmer ansiktet för att dölja gris nyllet men trist att hon missade resten av grisfläsket!
Citera
2024-03-02, 21:47
Medlem
hetabengts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finsk-fylla

Det ryktas om att Fröken Snusk är Fröken Slusk.
Citera
2024-03-02, 22:22
Medlem
jagejagets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finsk-fylla
Som jag uppfattat det så är det en Felicia Eriksson som är frisör (elev) på Salongerie T i Tullinge. Kollar man på bokadirekt är bilden på Felicia lik fröken snusk Dock är jag inte säker.
Citera
2024-03-02, 23:15
Medlem
yoloswagetcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagejaget
Som jag uppfattat det så är det en Felicia Eriksson som är frisör (elev) på Salongerie T i Tullinge. Kollar man på bokadirekt är bilden på Felicia lik fröken snusk Dock är jag inte säker.

Håller med om att det är likt. Dessutom finns det inga lediga tider hos henne, vilket kan tala för att hon har en rensad kalender till förmån för eventuellt melloavancemang.
Citera
2024-03-02, 23:33
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagejaget

Satte båda bilderna bredvid varandra tycker ögonen har helt olika former. Fröken kan säkert använda bruna linser men som sagt titta på ögonformen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in