2023-02-25, 16:11
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebobb
Anna Book helt klart?

HAHAHA "några år äldre än de 18 hon sagt..." så njae tyvärr dock
Citera
2023-02-25, 16:14
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Towen
Riktiga män - liksom kvinnor - relaterar till sin omgivning med ett djup och emotionell mognad som sträcker sig bortom symmetri och figur. Jag är själv en man som går mycket efter utseende. Men det är inget jag är "stolt" över. Det är inte "att vara man". Kan man inte övervinna sin svaghet kan man åtminstone börja med att erkänna den.

För övrigt, ni som tycker "det går utför" i dekadens med Fröken Snusk: Minns bandet Aqua med monsterhiten "I'm a Barbie Girl" (1997) eller Meduza's "Jag runkar" (1999).

Nothing new under the horizon.

Meduzas Fruntimmer sa nå om knulla mig knulla mig, fruntimmer är madrasser mä höl i.... är hyfsat mycket grövre än något annat som gjorts!
Citera
2023-02-25, 16:30
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansVonFreudhaus

Såg att den här lågutbildade bimbon knappt visste var Dalarna ligger, hon har noll utbildning och det enda hon sysslar med är att pervertera och idiotifiera en hel generation, glorifiera en gangsterkultur med låg-IQ-somalier och arabpack och det gör hon genom dessutom via noll talang och genom att bara ha texter med massa snuskord för andra låg-IQ-varelser ska tycka det är jättetufft.
Kan inte göra annat än att hålla med dig! Äckligt luder som beblandar sig och glorifierar dessa babbar. Vidrigt!
Citera
2023-02-25, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Towen
Riktiga män - liksom kvinnor - relaterar till sin omgivning med ett djup och emotionell mognad som sträcker sig bortom symmetri och figur. Jag är själv en man som går mycket efter utseende. Men det är inget jag är "stolt" över. Det är inte "att vara man". Kan man inte övervinna sin svaghet kan man åtminstone börja med att erkänna den.

För övrigt, ni som tycker "det går utför" i dekadens med Fröken Snusk: Minns bandet Aqua med monsterhiten "I'm a Barbie Girl" (1997) eller Meduza's "Jag runkar" (1999).

Nothing new under the horizon.

Aqua kunde i vart fall sjunga.

Har ärligt lyckats missa denna fröken snusk tills jag såg intervjun i Aftonbladet idag. Och dum nog sökte jag efter dalahäst-låten på youtube. Och den lyckades hamna långt under mina rätt lågt ställda förväntningar. Direkt uselt.
Citera
2023-02-25, 19:13
Medlem
Dille24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Har ärligt lyckats missa denna fröken snusk tills jag såg intervjun i Aftonbladet idag. Och dum nog sökte jag efter dalahäst-låten på youtube. Och den lyckades hamna långt under mina rätt lågt ställda förväntningar. Direkt uselt.

Läste också artikeln men kom inte så långt att jag sökte på dalahästlåten. Tack för varningen 😀
Citera
2023-02-25, 19:23
Medlem
Awanjiiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.E
Jag är övertygad om att Fröken Snusk inte är en utan flera personer. De har en tjej som sjunger under liveuppträdanden och det är definitivt inte hon som är på omslagen.

På låten ”SHOTTAR” låter det väldigt likt Louise Andersson Bodin. På andra låtar är det en tjej som faktiskt kan sjunga och på vissa är det så datorförvrängt att det lika gärna vara Gozzi själv som sjunger.
Men äntligen en till som har fattat det
Citera
2023-02-25, 22:39
Medlem
Lyssnade lite på dalahästlåten förut för att se vad det var. Ganska dålig låt och epadunk var bättre runt 2005 eller som vi kallade det då harddance.
Citera
2023-02-25, 22:48
Medlem
Folketstempels avatar
Alla har inte samma musiksmak eller livsstil.
Det är tabloidpressen som luft upp denna subkultur för allmän beskådning, som annars vi hade sluppit att bry oss om att lida av.
Citera
2023-02-26, 06:52
Medlem
snutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galaxensindivid
Haha, säger inte att alla män bara vill ha spetor, men fröken snusk är TJOCK, kolla bara hennes feta fejs bakom masken.
Porrskadade oskulder som runkar till BBW's dagarna i ända, går igång på Fröken snusk, dvs, inte riktiga män.

Hon är inte tjock. Din definition av kurvig verkar vara Kim K (som för övrigt är ursnygg) men alla har inte allt fett bara på röven. För det behöver det inte byta man är tjock.
Citera
2023-02-26, 12:00
Medlem
MikeFromYSs avatar
Vem är den här vidriga kolbrännaren och varför ser jag så mycket snack om henne på sociala medier de senaste veckorna? Vad är grejen?
Citera
2023-02-26, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GamleJan
Hur fan kan "Fröken Snusk" anses chockerande?
Folk verkar inte ha hört talas om bandet "Dubbelsträng".
Dom ska tydligen också ha nåt med Rasmus och Fröken att göra.

Ytterst tveksam till att detta skulle stämma....
Citera
2023-02-27, 05:44
Medlem
Verkar vara en bild på henne på AF så nu kan Flashback detektiverna börja gräva fram hennes riktiga identitet

https://www.aftonbladet.se/story/a/mQ3eQg/sa-tog-epadunken-over-sverige-ar-en-pk-revolt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in