Citat:
Ursprungligen postat av
MajorGorm
Men det stod att det var fröken snusk på MrKoll den jag länkade, menar du att det är fel? Känns spontant som "artisten" kan skicka vem som helst för att förvilla och hålla det löjliga hemliga vid liv
Ja, det är fel F*licia som MrKoll hade lagt till "Fröken Snusk" på. Oklart varför de hade taggat den personen (eller någon annan heller för den delen).
Det har framkommit detaljer i media om att personen bakom fröken snusk bland annat haft en enskild firma sedan förra hösten, att hon bor med sin mamma och en annan manlig släkting som flyttade in för ett antal år sedan, att hon startat ett aktiebolag i Januari där hennes mamma sitter i styrelsen, och också summan av hennes årsinkomst för 2022. Samtliga av dessa uppgifter stämmer med en F*lica 'riksson (*=e) bosatt i Tullinge och född 2021-10-05.
Det stämmer dessutom (ålder och namn) med uppgifter som jag fått från två oberoende, och normalt pålitliga, källor som har yrkesmässig insyn. Men det är ju för andra läsare bara ett påstående här i tråden, som jag inte kan bevisa.
Sammantaget är det i alla fall för mig uppenbart att den F*licia som är skriven i Tullinge är "Fröken Snusk", tills dess att något framkommer som motsäger det.