2024-02-11, 07:52
Medlem
Min vikt idag landade på 138,9,
Vill ner till under 130 till april månad.
Räknar kalorier o tränar 3 dagar i veckan lätta övningar.
Citera
2024-02-12, 03:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
Hallå hur har det gått med träningen??

Det har inte gått alls, har inte varit på gymmet.. ska dit idag. Peppa mig gärna!
Citera
2024-02-12, 03:12
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donttouchyummy
Det har inte gått alls, har inte varit på gymmet.. ska dit idag. Peppa mig gärna!
Det kommer gå bra, tänk inte så mycket utan bara ryck och slit tills det blir rätt. Alla har varit noobs på gymmet.
Här är en svensk legend som gav allt alltid. Att kolla på honom har gett mig mycket ummpff!

https://youtu.be/iRvobUzSOjg?si=XaZQj4M7vGSjavfV

GL HF
Citera
2024-02-12, 03:48
Avstängd
Jag kan ge er alla ett bra tips har själv rasat 18kg sen 1 maj 2023- 10 februari 2024

Det jag gjorde var att laga maten hemma och ta ner portions storleken lite en avlång ikea mat form eller kvadrat, äter sällan ute kanske 4 gånger i månaden äter frukost lunch och sen middag varje dag

1-2 burkar läsk i veckan 1 godis påse typ Kina puffar storlek

Dricker mycket vatten under måltid och under dagen

Jag tränar inte utan får träningen från jobbet men vill man så är träning en bonus

Mer än så behöver man faktiskt inte göra jag visste inte att det skulle ha sån stor påverkan, märkte det när byxorna kändes för stora och åkte ner trots med bälte

jag tror den bästa attityden till det hela är att leva normalt och inte bry sig om att gå ner i vikt det är överraskande enkelt.
Citera
2024-02-12, 03:51
Medlem
Citat:
Det kommer gå bra, tänk inte så mycket utan bara ryck och slit tills det blir rätt. Alla har varit noobs på gymmet.
Här är en svensk legend som gav allt alltid. Att kolla på honom har gett mig mycket ummpff!

https://youtu.be/iRvobUzSOjg?si=XaZQj4M7vGSjavfV

GL HF

Tack för pepp! Ska försöka göra så gott ja kan, inte gå ut för hårt så ja får ont. Men ska kämpa
Citera
2024-02-12, 08:57
Medlem
Resan 1 och en halv timme, med två byten nu då.
Måste ju använda mitt gymkort som ja betalar för.... Önskar de fanns ett närmare gym
Citera
2024-02-12, 14:24
Medlem
Marengens avatar
Vecka 1:78 kg
Vecka 2: 76 kg, -2 kg
Kommer börja räkna kalorier, ligga på under 1500 kcal. Bra vecka, men en del av viktnedgång beror nog på att jag släppt en del vätska och varit förstoppad. // Helene
Citera
2024-02-12, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marengen
Kommer börja räkna kalorier, ligga på under 1500 kcal. Bra vecka, men en del av viktnedgång beror nog på att jag släppt en del vätska och varit förstoppad. // Helene

Spela roll om det är vätska eller förstoppning, du har kommit ett steg framåt i viktnedgången. Stolt över dig!
Citera
2024-02-12, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marengen

Spela roll om det var vätska eller förstoppning... Du har kommit ett steg framåt i viktnedgången!
Stolt över dig!
Citera
2024-02-12, 15:16
Medlem
Var på gymmet, resan dit o hem va usch.
Gymmet ligger i en stad ja bodde i i några år. Så påvägen hem på stationen fick mitt ex syn på mig ställde sig upp i folkmassan o ropade mitt namn o sa ja saaaaknaaar diiig.
Lol. Ja sprang därifrån illa kvickt.

Men åter till gymmet. Ja gjorde massa olika övningar o maskiner som ja inte har en aning om va de heter.
Skulle försöka logga in det i träningsappen men vetifan va ja gjort så kan inte se hur mycket kalorier ja brände. Men 45 minuter träning, löpband o crosstrainer o sen andra maskiner.
Måste dock köpa nya gymskor, mina är slitna som fan.
Citera
2024-02-13, 06:19
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donttouchyummy
Var på gymmet, resan dit o hem va usch.
Gymmet ligger i en stad ja bodde i i några år. Så påvägen hem på stationen fick mitt ex syn på mig ställde sig upp i folkmassan o ropade mitt namn o sa ja saaaaknaaar diiig.
Lol. Ja sprang därifrån illa kvickt.

Men åter till gymmet. Ja gjorde massa olika övningar o maskiner som ja inte har en aning om va de heter.
Skulle försöka logga in det i träningsappen men vetifan va ja gjort så kan inte se hur mycket kalorier ja brände. Men 45 minuter träning, löpband o crosstrainer o sen andra maskiner.
Måste dock köpa nya gymskor, mina är slitna som fan.
Är det verkligen hållbart med att resa 90 minuter enkel väg för att gymma?
Citera
2024-02-13, 17:24
Medlem
Citat:
Är det verkligen hållbart med att resa 90 minuter enkel väg för att gymma?
Nej det är inte hållbart, det har du rätt i.
Har hittat ett närmare gym så frös mitt medlemskap hos Actic. Så nu ska ja bara komma över rädslan att gå till ett nytt lite mindre gym..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in