Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Dina fantasier har inget stöd vittnesmålen - din dumma tomte.
Jo, eftersom lampan eller vad den lyser upp inte beskrivs alls.
Du kan omöjligt vara så här efterbliven på riktigt…
Citat:
Inte heller hon kan beskriva bilden som sexuell - utan som en bild där personen har en urringad top/tröja på sig.
Fast sexuell handlade det ju inte om här, utan ATT hon beskrev den. Vilket du undanhöll.
Således finns flera beskrivningar precis som jag sa.
Citat:
Nej, du ingen beskrivning som berättar hur bilden såg ut - mer än att hon är påklädd
Aha, är det själva bilden du pratar om? Längd och höjd på bilden? Hur många pixlar den är upplöst i, osv?
Du är lobotomerad.
Citat:
Och nej, du har ingen beskrivning av nattlinnet - och det lilla som finns talar emot era sjuka fantasier och för att det handlade om kläder man sover i.
Aha, ”ingen” men ”lite” samtidigt…?
Har du ingen där hos dig som kan ringa psyk…?
Det har beskrivits som blått, långt, och som hon brukar ha på sig(även om ketchup tolkar det som ”välanvänt” i något sorts retarderat försök att beskriva det som motbjudande).
Alltså flera beskrivningar.
Citat:
Din dumme fan - jag har inte undanhållit någonting - Fup ligger ute, är det någon du vill ha med så citera och lägg ut -- och försök inte få det till att det är min eller andras plikt att leta reda på saker du ha.
”Det är dessa beskrivningar som finns” påstår du och räknar upp några, men inte Es beskrivning.
Du har alltså visst undanhållit just den.
Eller vill du kalla det för att ljuga istället för att undanhålla?
Citat:
De enda som begår ständiga självmål här är du själv och det andra smutset, ingen av er klarar en diskussion utan enbart ständiga upprepningar av fantasier, lögner och ovidkommande kryddat med tillmälen och svordomar.
Som de korkade incel ni är.
Ändå är det ju vi som diskuterar, och ni som ljuger och fabulerar medan ni gör ert bästa för att förstöra just diskussionen.
Att vi synar era lögner och benämner er för vad ni är blir ju liksom bara en liten smaskig bonus.
Det är ju så enkelt, men är så underhållande!