2024-02-11, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Hmm...det blir väl Prästen och mamman?
Då kanske hon får träffa sitt barnbarn för.. andra eller kanske tredje gången? 😬
Citera
2024-02-11, 18:12
Medlem
Citat:
Hmm...det blir väl Prästen och mamman?

Fanni kanske är bjuden
Citera
2024-02-11, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saerbaer
Verkligen imponerad av alla er som så flitigt hänger härinne och orkar lägga så mycket tid på att klanka ner på dessa tjejer 😂 det säger mer om er än om dem 😬 Jag har själv 3 småbarn men känner inte alls det behovet 😏 se över era egna livsval för ni kan ju inte må bra! 😅

Inväntar svar som "detta är en mobbarsida! Passar det inte dig så kan du hänga på familjeliv istället!" 😂
För om man ifrågasätter eller lägger fram en annan synvinkel så är det fel 💁‍♀️
För ena studen är det helt sjukt att FD inte uppdaterat PÅ FLERA TIMMAR ELLER DAGAR och i nästa stund så är hon sjuk i huvudet som hänger på insta istället för att ta tag i sitt mående. Inte lätt alltid.
Citera
2024-02-11, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Vem gillar influencers som bara loggar in för att lägga upp usla samarbeten? Man vill ju se uppdateringar för fan. Kolla på andra, de lägger upp flera stories/inlägg om dagen.

Precis min tanke, det är väl ingen s.k. influenser som endast postar samarbeten? För att posta samarbeten krävs det väl att man har ett intressant content bakom som väcker intresse och inspiration. Ett samarbete som bara dyker upp utan bakgrund kan ju omöjligt inspirera någon till att köpa. Framförallt inte när dessutom hela samarbetet är riktigt dåligt gjort utan engagemang med nagellack från i höstas och urtvättade mjukiskläder. Pinsamt dåligt!!
Citera
2024-02-11, 18:56
Medlem
Fannis bild från 2/2 om ultraljudet. Så tydlig skillnad i färg på ansiktet och händera. Hon borde sluta smeta på rouge i pannan och ta en sminkkurs
Citera
2024-02-11, 19:00
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Fannis bild från 2/2 om ultraljudet. Så tydlig skillnad i färg på ansiktet och händera. Hon borde sluta smeta på rouge i pannan och ta en sminkkurs

Ja hon ser tusen gånger fräschare ut när hon är naturlig. Påminner mer om en clown när sminket åker på.
Citera
2024-02-11, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrsnigel
Precis min tanke, det är väl ingen s.k. influenser som endast postar samarbeten? För att posta samarbeten krävs det väl att man har ett intressant content bakom som väcker intresse och inspiration. Ett samarbete som bara dyker upp utan bakgrund kan ju omöjligt inspirera någon till att köpa. Framförallt inte när dessutom hela samarbetet är riktigt dåligt gjort utan engagemang med nagellack från i höstas och urtvättade mjukiskläder. Pinsamt dåligt!!
De flesta som driver eget har nån form av affärsplan, dels hur företaget ska gå runt ekonomiskt, man gör en budget och sätter mål och tar fram en planering för hur man kommer dit.

Är man bara LITE ambitiös så borde man kunna lägga upp en veckoplan för att optimera arbetstiden och arbetsinsats.
Tips till Hanna och Fanni:
Måndag:
Admin + genomgång content för veckan. Pulicera 1 inlägg + löpande stories under dagen. Planera/förbered tisdags content
Tisdag:
Planera, filma, redigera samarbete. Några stories under dagen.
Onsdag:
Admin, publicera samarbetet. Planera helgens content.
Torsdag:
Förbered helgens content. Filma, fota, redigera.
Fredag:
Publicera inlägg och stories under dagen. Planera kommande veckas samarbeten och content. Avsluta veckan med admin.
Lördag och söndag:
Publicera förberett content + ev inlägg och stories från dagen.

Repetera.
Följ detta och era kanaler kommer garanterat inte tappa följare!
Edit: detta är en planering för max 20h arbetsinsats fördelat på ca 4h/dag.
Senast redigerad av Krypmyr 2024-02-11 kl. 19:12.
Citera
2024-02-11, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ja hon ser tusen gånger fräschare ut när hon är naturlig. Påminner mer om en clown när sminket åker på.

Lite Donald Trump färgmässigt"
Citera
2024-02-11, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Påminner om när jag gjort en kemisk peeling, bara det att jag gömmer mig från omvärlden i 3-5 arbetsdagar
Citera
2024-02-11, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saerbaer
Verkligen imponerad av alla er som så flitigt hänger härinne och orkar lägga så mycket tid på att klanka ner på dessa tjejer 😂 det säger mer om er än om dem 😬 Jag har själv 3 småbarn men känner inte alls det behovet 😏 se över era egna livsval för ni kan ju inte må bra! 😅

Blir på riktigt orolig över mänskligheten när jag läser denna tråd 😅
Citera
2024-02-11, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askon
Blir på riktigt orolig över mänskligheten när jag läser denna tråd 😅
Du tycker att Hanna och Fanni är de "normala" då menar du?

Det är intressant hur folk kommer in med såna här kommentarer på Sveriges största diskussionsforum. Är ni inne i varje tråd här led liknande kommentarer eller?
Är man knäpp som diskuterar ämnen man inte förstår? Är det kanske ni som kommer hit och försöker tysta diskussionen som vi bör oroa oss för istället?
Citera
2024-02-11, 19:41
Medlem
Citat:
Du tycker att Hanna och Fanni är de "normala" då menar du?

Det är intressant hur folk kommer in med såna här kommentarer på Sveriges största diskussionsforum. Är ni inne i varje tråd här led liknande kommentarer eller?
Är man knäpp som diskuterar ämnen man inte förstår? Är det kanske ni som kommer hit och försöker tysta diskussionen som vi bör oroa oss för istället?

Vad jag tycker om dem hör inte hit, men vad man än tycker om en annan människa, så är sättet många här skriver på vidrigt och värsta sortens mobbning enligt mig. Ledsen om du tycker att vi försöker tysta diskussionen, skvallra på för all del egtersom du tycker det är givande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in