2024-02-11, 17:23
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Yay..! Är det verkligen någon som går på/fastnar för de här produkterna? En film på otvättat oborstat smutsigt hår klippt till nytvättat kammat hår voilaaa vilken mirakelprodukt...

Jag har ingen aning, men för min del blir det tvärtomeffekten dvs jag vägrar köpa något dessa två gör reklam för.
Citera
2024-02-11, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag har ingen aning, men för min del blir det tvärtomeffekten dvs jag vägrar köpa något dessa två gör reklam för.
Samma här. Blir avskräckt av all influencerreklam, de får ju betalt för att rekommendera grejerna så det går ju inte att lita på. Bara de stora som kanske tackar ner till skräp men även de gör nog reklam för rätt pris liksom
Citera
2024-02-11, 17:33
Medlem
Citat:
Instämmer - varken klickar på några länkar eller använder deras koder. Om företag har så låg standard på samarbeten kan man ju undra vad de har för standard på sina produkter.
Citera
2024-02-11, 17:33
Medlem
Ht har en hektisk vecka framför sig som vanligt. Två läkarbesök och ett telefonsamtal, bäst att hon går och lägger sig i tid ikväll
Citera
2024-02-11, 17:39
Medlem
Vem gillar influencers som bara loggar in för att lägga upp usla samarbeten? Man vill ju se uppdateringar för fan. Kolla på andra, de lägger upp flera stories/inlägg om dagen.
Citera
2024-02-11, 17:41
Medlem
Citat:
Nu vaknade Fanni och la ut ett samarbete.

Sa ju det för en stund sen! Gissade förvisso på frysmat men ändåå 😅
Citera
2024-02-11, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggland
I de delarna av samarbetet (från apoteket) som Hanna lagt i storys är hon inte i sitt egna badrum utan ser ut som ett typiskt hotell badrum. Ska vi gissa att detta var jobbet hon behövde åka hela vägen till Malmö för? 🙈

Hon orkade väl inte städa hemma så var lättare att åka till Malmö 🤷‍♀️
Citera
2024-02-11, 17:42
Medlem
Citat:
Ht har en hektisk vecka framför sig som vanligt. Två läkarbesök och ett telefonsamtal, bäst att hon går och lägger sig i tid ikväll

Nu är du lite väl hård… hon ska ju hinna baaaajsa och duscha däremellan! Och vissa frysrätter tar faktiskt upp emot en timme att tina i ugnen!
Citera
2024-02-11, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Nu är du lite väl hård… hon ska ju hinna baaaajsa och duscha däremellan! Och vissa frysrätter tar faktiskt upp emot en timme att tina i ugnen!
Glöm inte att vården har koll!! Nu måste vården ha koll på HT leverfläck!
Citera
2024-02-11, 17:47
Medlem
Citat:
Undra vilka de tänker bjuda in till dopet, med tanke på att de verkar hålla sin umgängeskrets rätt liten.
Citera
2024-02-11, 17:48
Medlem
Verkligen imponerad av alla er som så flitigt hänger härinne och orkar lägga så mycket tid på att klanka ner på dessa tjejer 😂 det säger mer om er än om dem 😬 Jag har själv 3 småbarn men känner inte alls det behovet 😏 se över era egna livsval för ni kan ju inte må bra! 😅
Citera
2024-02-11, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggland
Undra vilka de tänker bjuda in till dopet, med tanke på att de verkar hålla sin umgängeskrets rätt liten.
Hmm...det blir väl Prästen och mamman?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in