2024-02-11, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askon
Vad jag tycker om dem hör inte hit, men vad man än tycker om en annan människa, så är sättet många här skriver på vidrigt och värsta sortens mobbning enligt mig. Ledsen om du tycker att vi försöker tysta diskussionen, skvallra på för all del egtersom du tycker det är givande.
Du är ju inne och ifrågasätter skvaller i en skvallertråd? Det är OT, kom med nåt som bidrar istället. Säg vad du tycker om Hanna eller Fanni eller lämna?
Citera
2024-02-11, 19:45
Medlem
Citat:
Blir på riktigt orolig över mänskligheten när jag läser denna tråd 😅

Gör några vändor till på flashback så ska du se att denna tråden inte är så farligt 🤷‍♀️ sen är det som sagt flashback..
Citera
2024-02-11, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Du är ju inne och ifrågasätter skvaller i en skvallertråd? Det är OT, kom med nåt som bidrar istället. Säg vad du tycker om Hanna eller Fanni eller lämna?

Sekten har tagit sig in på Flashback!! Aaahhh! Skämt å sido, men det är så de tänker att vi ska reagera.
Ändå fint av dem att ta sig tid att ordna konton och googla fram tråden. Puss på dem!
Citera
2024-02-11, 20:02
Medlem
Citat:
Vad jag tycker om dem hör inte hit, men vad man än tycker om en annan människa, så är sättet många här skriver på vidrigt och värsta sortens mobbning enligt mig. Ledsen om du tycker att vi försöker tysta diskussionen, skvallra på för all del egtersom du tycker det är givande.

Men du har ändå på eget bevåg tagit reda på att denna tråd existerar, letat dig hela vägen hit, och sen tagit dig tiden att läsa igenom den och sen själv kommentera? Den här sidan innehåller diskussionstrådar och en diskussion brukar bestå av olika åsikter, om du trots att du valt att spendera tid här men inte gillar att andra inte håller med dig så är den här sidan nog inget för dig.
Citera
2024-02-11, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs
Sekten har tagit sig in på Flashback!! Aaahhh! Skämt å sido, men det är så de tänker att vi ska reagera.
Ändå fint av dem att ta sig tid att ordna konton och googla fram tråden. Puss på dem!

Behövs lite motvikt, puss tebaks 😊
Citera
2024-02-11, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hajpajs

Behövs lite motvikt, puss tillbaka 😊
Citera
2024-02-11, 21:14
Medlem
FruKrokodils avatar
Strunt i all OT nu och låt inte såna förstöra vår härliga tråd.

Jag saknar en reel från Fanni då hon mastar på med reklam i stories, ska hon fortsätta vara så här hemlig eller är det kanske så att det ser svindumt ut att lägga upp en reklam reel med kommentarerna avstängda?
Citera
2024-02-11, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Strunt i all OT nu och låt inte såna förstöra vår härliga tråd.

Jag saknar en reel från Fanni då hon mastar på med reklam i stories, ska hon fortsätta vara så här hemlig eller är det kanske så att det ser svindumt ut att lägga upp en reklam reel med kommentarerna avstängda?

Hon har så uppenbart ingen strategi i att hantera det som händer, förutom huvudet i sanden då men det är ju sen gammalt ett beprövat trick hos henne gällande allt.
Citera
2024-02-11, 21:42
Medlem
Jag kan tänka mig att många gillar Hannas avslappnade stil som kontrast till alla perfekt influensers. Tex grimasera i stället för att pluta med läpparna, ha avflagnat nagellack och laga enkel mat. Om det är medvetet eller inte har jag inte en susning om.
Senast redigerad av granskottet80 2024-02-11 kl. 21:49.
Citera
2024-02-11, 21:46
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Hon har så uppenbart ingen strategi i att hantera det som händer, förutom huvudet i sanden då men det är ju sen gammalt ett beprövat trick hos henne gällande allt.

Det kommer ju inte hålla för evigt utan förr eller senare måste hon ju facea verkligheten.
Nu är inte jag sån person som orkar hålla på och kontakta samarbetspartner men det finns garanterat sådana, som gör allt för att få en reaktion av henne, och det kommer inte ge direkt merjobb..
Citera
2024-02-11, 21:48
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av granskottet80
Jag kan tänka mig att många gillar Hannas avslappnade stil som kontrast till alla perfekt influensers. Tex grimasera i stället för att pluta med läpparna, ha avflagnat nagellack och laga enkel mat. Om det är medvetet eller inte har jag inte en susning om.

Det måste vara medvetet för ingen normal människa hade gått med det där nagellacket så länge Hanna gjort. Ser förjävligt ut och det måste hon ju själv se också.
Citera
2024-02-11, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det måste vara medvetet för ingen normal människa hade gått med det där nagellacket så länge Hanna gjort. Ser förjävligt ut och det måste hon ju själv se också.

Hon har ju nämnt några gånger typ "julnaglarna hänger kvar än" och hennes grimaser så hon är ju medveten om det 😅 fan ta fram en fil och fila bort skiten när du tittar på Hanna montana 🤷‍♀️
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in