2024-06-04, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Förstår inte varför hon ska ha ett nytt soffbord öht.

De kanske ska göra vardagsrum i sovrummet som är matsal nu, så ett nytt får plats där. Haha.
Citera
2024-06-04, 20:17
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
De kanske ska göra vardagsrum i sovrummet som är matsal nu, så ett nytt får plats där. Haha.

Jaa men så kan det vara. Och sen sovrum till Lars i förrådet "då det ändå aldrig används"
Citera
2024-06-05, 11:06
Medlem
Idag händer det grejer! H har tagit ut täcket på den inglasade balkongen. Väntar med spänning på vad som händer senare idag. Kommer hon ta sig därifrån? Blir det att K hämtar hem donkenkäk eller kanske det ska intas något som är bra för Hs tröga mage? Hon har ju tipsat om iskaffet från Lidl väldigt många gånger, tänker bara på Hannas diarré/förstoppning(?) varje gång jag ser det. Bra reklam.
Citera
2024-06-05, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeex
Idag händer det grejer! H har tagit ut täcket på den inglasade balkongen. Väntar med spänning på vad som händer senare idag. Kommer hon ta sig därifrån? Blir det att K hämtar hem donkenkäk eller kanske det ska intas något som är bra för Hs tröga mage? Hon har ju tipsat om iskaffet från Lidl väldigt många gånger, tänker bara på Hannas diarré/förstoppning(?) varje gång jag ser det. Bra reklam.

Såg precis på SL´s story att hon ska ta tjejerna själv ut och campa i en typ omgjord skåpbil. Skulle vilja se HT göra det, eller ens gå till parken själv med Lars HAHAHAHAHAHA
Citera
2024-06-05, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yeex

Man får ge henne att hon har låga krav på vad som är balsam för själen. Istället för att sitta i soffan så har hon faktiskt öppnat balkongdörren och knatat ut.
Citera
2024-06-05, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Såg precis på SL´s story att hon ska ta tjejerna själv ut och campa i en typ omgjord skåpbil. Skulle vilja se HT göra det, eller ens gå till parken själv med Lars HAHAHAHAHAHA

To be fair så hade jag själv aldrig åkt o campat med 2 barn själv, låter fruktansvärt i mina öron. Men är kanske lite lat jag också. Blir stressad av bara tanken. Jag tycker inte det är fel att slappa på balkongen på något sätt egentligen, tycker man som nybliven mamma ska ta det lugnt om man behöver det. Det kan ju handla om att man rent psykiskt behöver det, och sover barnet så bör man väl absolut passa på vila då. Det absurda i det hela är att lägga upp det på sociala medier och faktiskt tro att folk genuint intresserar sig. Jag tänker ofta över vad jag lägger upp på min egen Instagram, frågar mig alltid upprepade gånger, "bryr sig någon om detta?". Svaret blir oftast nej. Ibland lägger jag upp ändå, men mina ben i soffan, jag halvnaken efter dusch i badrummet? Såg ni skrev att hon och någon annan lagt upp bild när de satt på toaletten, missade det men herregud? Vem vill visa det och vem f*n vill se? Man kan visa "livets alla sidor" utan att totalt pissa på sin egen värdighet. Nåja, nu har jag ju börjat uppskatta att smygfölja H igen, men av helt andra anledningar än från början. Det är alltid lika intressant att se vad för slags content som kommer upp, kan man kanske kalla det för att vara en unfluenser?
Citera
2024-06-05, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia

Haha tänkte den tanken också när man såg SL story.
Vore ju mest fascinerande om ens H kan gå ut själv med Lars utan att ha med kabeben. Har hon någonsin gjort det förutom en promenad?
Tror faktiskt inte det
Citera
2024-06-05, 12:50
Medlem
Det sammanfattar HT väldigt bra vad balsam för själen är för henne: ligga under täcket på en inglasad balkong. Alla är vi olika men för de flesta människor är nog balsam för själen att vara ute i naturen i någon form tex åka längdskidor, vandra i fjällen, ta en promenad längs havet, en ridtur på hästryggen osv.
Hon är så deppig: grått väder, plastblommor och instängd ensam på balkongen. Tycker det är mysigt att sitta inne och kolla på regnet och tex läsa en bok men hennes bild ger inte mycket mysfaktor.
Citera
2024-06-05, 13:06
Medlem
Men snälla… ”äta mat i Alanya” video kommer nu??! Och hon ”avslöjar” att dom ska åka dit i sommar igen…. Undra om hon ska ta igen all uppdatering på den resan 😂
Senast redigerad av Banansemla 2024-06-05 kl. 13:09.
Citera
2024-06-05, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Men snälla… ”äta mat i Alanya” video kommer nu??! Och hon ”avslöjar” att dom ska åka dit i sommar igen…. Undra om hon ska ta igen all uppdatering på den resan 😂

Och maten dom åt??? Ravioli, caesarsallad, vitlöksbröd, BURGER KING-smoothie (?!) och en red bull 🥲
Citera
2024-06-05, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Och maten dom åt??? Ravioli, caesarsallad, vitlöksbröd, BURGER KING-smoothie (?!) och en red bull 🥲

Precis! Riktiga gourmander dom där två 🤦‍♀️😂
Citera
2024-06-05, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor

Alla turkiska delikatesser 🤡🤡
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in