Citat:
Ursprungligen postat av
A-Melia
Såg precis på SL´s story att hon ska ta tjejerna själv ut och campa i en typ omgjord skåpbil. Skulle vilja se HT göra det, eller ens gå till parken själv med Lars HAHAHAHAHAHA
To be fair så hade jag själv aldrig åkt o campat med 2 barn själv, låter fruktansvärt i mina öron. Men är kanske lite lat jag också. Blir stressad av bara tanken. Jag tycker inte det är fel att slappa på balkongen på något sätt egentligen, tycker man som nybliven mamma ska ta det lugnt om man behöver det. Det kan ju handla om att man rent psykiskt behöver det, och sover barnet så bör man väl absolut passa på vila då. Det absurda i det hela är att lägga upp det på sociala medier och faktiskt tro att folk genuint intresserar sig. Jag tänker ofta över vad jag lägger upp på min egen Instagram, frågar mig alltid upprepade gånger, "bryr sig någon om detta?". Svaret blir oftast nej. Ibland lägger jag upp ändå, men mina ben i soffan, jag halvnaken efter dusch i badrummet? Såg ni skrev att hon och någon annan lagt upp bild när de satt på toaletten, missade det men herregud? Vem vill visa det och vem f*n vill se? Man kan visa "livets alla sidor" utan att totalt pissa på sin egen värdighet. Nåja, nu har jag ju börjat uppskatta att smygfölja H igen, men av helt andra anledningar än från början. Det är alltid lika intressant att se vad för slags content som kommer upp, kan man kanske kalla det för att vara en unfluenser?