2024-02-08, 23:40
Medlem
Lillarapunzels avatar
Män som ljuger om sitt namn och sin ålder är ju också en kategori på denna app....
Citera
2024-02-08, 23:53
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
I skrivna konversationer. När jag dessutom tydligt signalerar att jag både kan svenska och vill föra konversationen på svenska.

Gud vad fascinerande! Kan ärligt talat inte komma på en enda förklaring till varför man skulle göra så. Jag vill se in i de här killarnas hjärnor.
Citera
2024-02-09, 04:22
Bannlyst
Jag tycker dels jag är för gammal för Tinder, jag är 50+. Dessutom är jag "för ful" på Tinder. Å andra sidan har man ju kollat in hur konkurrensen ser ut och de övriga männen ser ju inte mycket ut för världen de heller.
Citera
2024-02-10, 23:20
Medlem
Tinder var den enda dejtingappen jag kände till men måste säga att Hinge funkat fruktansvärt mycket bättre för mig. Både kvalitet och kvantitet. Bor i storstad, ska på dejt i veckan med en jäkla 10-poängare som spelar i en helt annan liga än mig.
Senast redigerad av what-the-puck 2024-02-10 kl. 23:36.
Citera
2024-02-11, 14:40
Medlem
DeletedUsers avatar
Jag har överklagat min avstängning från Tinder. Det jag gjorde var att skicka samma meddelande till 10 pers att de skulle adda mig på snapchat.
Tror ni Tinder låser upp mitt konto igen?
Citera
2024-02-11, 17:07
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Jag har överklagat min avstängning från Tinder. Det jag gjorde var att skicka samma meddelande till 10 pers att de skulle adda mig på snapchat.
Tror ni Tinder låser upp mitt konto igen?
Om de inte plötsligt infört kundservice, nej.
Citera
2024-02-11, 18:36
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Om de inte plötsligt infört kundservice, nej.

Vad menar du??
Jag har blivit avstängd men överklagat.
Citera
2024-02-17, 18:56
Medlem
movingmads avatar
Bara jag som inte kan ladda ner? Nu när jag äntligen bestämt mig för att skaffa så funkar det inte. Det står bara "ej tillgänglig" i Play Store.
Citera
2024-02-18, 10:42
Medlem
movingmads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av movingmad
Bara jag som inte kan ladda ner? Nu när jag äntligen bestämt mig för att skaffa så funkar det inte. Det står bara "ej tillgänglig" i Play Store.
Nu funkade det. Men varför går det inte att verifiera bild? Står bara försök igen senare. Ngn som har samma problem?
Citera
2024-02-19, 23:53
Medlem
2215s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av what-the-puck
Tinder var den enda dejtingappen jag kände till men måste säga att Hinge funkat fruktansvärt mycket bättre för mig. Både kvalitet och kvantitet. Bor i storstad, ska på dejt i veckan med en jäkla 10-poängare som spelar i en helt annan liga än mig.
Är det samma hets på att betala för medlemskap och funktioner?
Citera
2024-02-19, 23:57
Medlem
2n00b4Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Män som ljuger om sitt namn och sin ålder är ju också en kategori på denna app....

Varför ljuga om sitt namn? Är det personer som inte ens har ett riktigt namn i sin profil?
Citera
2024-02-20, 00:14
Medlem
Lillarapunzels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Varför ljuga om sitt namn? Är det personer som inte ens har ett riktigt namn i sin profil?

Jag har ingen aning om varför de gör det, det är ju därför jag frågar här. Jo, de har ett riktigt namn i sina profiler, men ett annat än deras riktiga. Det är inte heller så att de typ har ett väldigt ovanligt tilltalsnamn och därför använder ett av sina andra (mer vanliga) förnamn, eller bara av någon anledning använder ett annat av sina förnamn. Utan det kan vara så att personen heter Johan Per Oskar i verkligheten, men på Tinder kallar han sig Martin. Förstår du hur jag menar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in