2024-02-08, 20:24
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalemonde
Japp, nu hade HT fått kommentarer om alla halvfabrikat hon trycker i sig 😂

Hon rensar så friskt att man inte hinner med att se kommentarerna.
Hennes blocklista är lika stor som följarskaran.
Citera
2024-02-08, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glaskulor
Roligt att scrolla ner lite i Fannis flöde och se hur många gånger det där torkade höet/riset/blommorna används på diverse bilder
Haha underhållande faktiskt! Måste varit dyrt pampasgräs eftersom det är med på massa bilder
Citera
2024-02-08, 20:29
Medlem
Grurrars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon rensar så friskt att man inte hinner med att se kommentarerna.
Hennes blocklista är lika stor som följarskaran.
Och nu tog hon bort sin slaffsiga ät med mig-video från TT
Citera
2024-02-08, 20:37
Medlem
Var tvungen att kolla igenom hennes Instagram. Ser en del matvideos men inte ens enda när de sitter vid ett köksbord och äter. Har de inget? Jag äter framför tvn ibland till lunch om jag är ensam men skulle aldrig göra det ihop med min sambo och definitivt inte med mitt barn. Jag är uppvuxen med att man äter vid ett köksbord.
Citera
2024-02-08, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grurrar

Så mycket gratisjobb?? hon tar ju ner 25% av allt hon lägger upp. Gå en kurs i självkänsla, alt. content creation..
Citera
2024-02-08, 20:42
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Ja såklart, hon fick inte bara massa hjärtan så det kom nog en tår där i ögonvrån.
Citera
2024-02-08, 20:47
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Var tvungen att kolla igenom hennes Instagram. Ser en del matvideos men inte ens enda när de sitter vid ett köksbord och äter. Har de inget? Jag äter framför tvn ibland till lunch om jag är ensam men skulle aldrig göra det ihop med min sambo och definitivt inte med mitt barn. Jag är uppvuxen med att man äter vid ett köksbord.

Inom ett par dar så kommer det säkert upp en video när hela familjen latmask äter vid köksbordet. För fb ska absolut inte få rätt!
Citera
2024-02-08, 20:53
Medlem
Grurrars avatar
Undrar varför ingen av varken FD eller HT har nämnt något om att dom har en egen tråd på Flashback? Den är ju ändå uppe i snart 500 sidor. Dom som blir kränkta av att få en kommentar utan hjärtan, och hänger ut folk med namn som kommenterat något ifrågasättande. Känns som att dom, om det inte var så att mycket av det som skrivs här faktiskt kanske stämmer om hur de lever och verkar vara som personer, borde sparka bakut på instastory om vilka troll vi som hänger här är hehe... Vad tror ni?
Citera
2024-02-08, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XxemsxX
Ska bli väldigt spännande att se om ungen kommer få äta vid matbordet eller om de sätter ungen framför tven?

Citat:
Inom ett par dar så kommer det säkert upp en video när hela familjen latmask äter vid köksbordet. För fb ska absolut inte få rätt!

Längtar!!! Har Lars en stol? Vet att det är ett tag kvar innan hon kan sitta men enligt H sitter Lars väl utan problem snart..... 😆
Citera
2024-02-08, 21:03
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Undrar varför ingen av varken FD eller HT har nämnt något om att dom har en egen tråd på Flashback? Den är ju ändå uppe i snart 500 sidor. Dom som blir kränkta av att få en kommentar utan hjärtan, och hänger ut folk med namn som kommenterat något ifrågasättande. Känns som att dom, om det inte var så att mycket av det som skrivs här faktiskt kanske stämmer om hur de lever och verkar vara som personer, borde sparka bakut på instastory om vilka troll vi som hänger här är hehe... Vad tror ni?

Jag tror att ingen av dom är speciellt stolta över kritiken som finns här. Särskilt inte Fanni som garanterat velat undvika att hennes fantastiska partners extremt smutsiga äldrebrottsbyk skulle förblivit okänt för resten av landet.
Är helt övertygad däremot att båda två skulle ha undvikit detta om de vart det minsta transparenta mot sina följare och klarat av att bemöta kritik utan att böla högt och trycka på blockknappen.

Sen att båda två är värdelösa på content är en annan sak..
Citera
2024-02-08, 21:09
Medlem
Citat:

Sanningen svider? De behandlar ju den här tråden precis som kommentarer som inte faller dom exakt i smaken, syns inte finns inte. Enda skillnaden är ju att de faktiskt inte kan göra ett skvatt åt det här lilla mästerverket vi omsorgsfullt knåpat ihop.
Vet att Hanna följer den här tråden typ live, Fanni har nog bestämt sig för att då inte läsa men kan nog i verkligheten inte hålla sig borta mer än en förmiddag.
Citera
2024-02-08, 21:11
Medlem
Citat:

Så det så!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in