2024-02-16, 11:55
Medlem
Fredagsnöje, be din partner göra saker som influensers och se hur de reagerar. Jag frågade just min man om han kunde köra runt bebisen i vagnen en stund och han svarade visst, jag kan gå en promenad på min lunch (jobbar hemifrån på fredagar), jag måste ändå dra och köpa snus (obs att han ej fick en snusbukett härom dagen )
Jag stirrade på honom och sa nej alltså du kan ju bara putta omkring vagnen i vardagsrummet. Eller ta ner vagnen i källaren, där kan du gå runt fram och tillbaka.

Dagens skratt fick jag iallafall 😂
Citera
2024-02-16, 11:59
Medlem
Bilden på Fanni från 29 november 23 är så fin! Hon borde verkligen ha flätor oftare.
Citera
2024-02-16, 12:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Fredagsnöje, be din partner göra saker som influensers och se hur de reagerar. Jag frågade just min man om han kunde köra runt bebisen i vagnen en stund och han svarade visst, jag kan gå en promenad på min lunch (jobbar hemifrån på fredagar), jag måste ändå dra och köpa snus (obs att han ej fick en snusbukett härom dagen )
Jag stirrade på honom och sa nej alltså du kan ju bara putta omkring vagnen i vardagsrummet. Eller ta ner vagnen i källaren, där kan du gå runt fram och tillbaka.

Hahahaha 😂😂😂
Citera
2024-02-16, 12:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Bilden på Fanni från 29 november 23 är så fin! Hon borde verkligen ha flätor oftare.
Håller med dig. Hon passar jättebra i flätor
Citera
2024-02-16, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrakelSpektakel93
Fram tills januari var det frekventa uppdateringar varje dag, men typ alltid bara mellan lunchtid och kl 16. Och upprepande content väldigt ofta. Ägglossningstest, grav.test, sängvila - ”en sån dag” - med typ serie i sängen, eller det fantastiska innehållet då hon ville dela med sig av att hon faktiskt duschar! Och sminkade sig (det såg tyvärr inte så bra ut….) och så lite inhandling av mat. Nån bild på ”lyxfrukost” som såg ut som f*n dök också alltid upp någon gång i veckan
Och sist men inte minst var det ju konstanta gråtbilder med text som typ ”det är okej att va ledsen”.

Aha, då förstår jag. Väldigt mycket ickecontent med andra ord.
Då verkar det som att hon är tillbaka med ännu en ”nu har jag duschat” story nu då.
Ser ut som att hon verkligen försöker hålla en glad fasad, men paniken skiner igenom. Stackarn…
Citera
2024-02-16, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld

Jag är gravid så jag och sambon satt och pratade om vagn igår, då sa jag "men ska vi ha samma vagn inne och ute eller ska vi köpa två? Det kommer ju bli jättejobbigt att bära den upp och ner för trappen hela tiden."
Hans förvirrade blick var fan det roligaste i år 😅
Citera
2024-02-16, 12:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Banansemla
Aha, då förstår jag. Väldigt mycket ickecontent med andra ord.
Då verkar det som att hon är tillbaka med ännu en ”nu har jag duschat” story nu då.
Ser ut som att hon verkligen försöker hålla en glad fasad, men paniken skiner igenom. Stackarn…
Precis En glad fasad utåt och ja den lyser igenom. Tragiskt alltihop
Citera
2024-02-16, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Gud vad stressad jag blir av Hannas storys, flänger med händerna, upp i ansiktet, upp i håret, pratar utan att andas aaaaaaahhh

"Gud, jag är så trött. Eller typ inte trött men det ser ut som jag har blivit överkörd". Någon har nog tagit åt sig av orden här inne och vill inte längre framstå som lat
Citera
2024-02-16, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Iom att allt verkar ok med gåsen så outar ju Fanni Lindex sidebiz det grövsta genom radiotysnaden, för det är ju hennes ”heltidsjobb” att dela med sig av sitt liv? Har hon nu sagt upp sig själv eller?

Verkligen, och jag fattar inte hur det ska gå runt ekonomiskt om hon inte går all in med content osv nu. Gissningsvis får hon ekonomisk hjälp av sin familj.

Men absolut, genom radiotystnaden så kan man ju inte annat än tolka det som att hela historien med L är sann? Fattar dock inte varför radiotystnaden uppstod så sent som när det outades här på Flashback. Innan dess var det väl ändå en del uppdateringar? Fast det känns som att de minskade kraftigt i antal redan kring jul
Citera
2024-02-16, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lostsoulforever
Haha exakt så och circa 1 gång i veckan en film på Fannis sittandes i bilen babblandes och icke-saker "eh eh eh jag ville eh bara flika in eh eh och önska er en trevlig dag" med handen på kinden.

Och inte glömma besöken flera gånger i veckan på kyrkogårdens mest pimpade grav.

Ahghhh ja jag glömde det viktigaste av hennes absurda content; GRAVBESÖKEN!
De är i en klass för sig. Särskilt när syskonbarnen följt med och lämnat sina önskelistor där…
Citera
2024-02-16, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Gud vad stressad jag blir av Hannas storys, flänger med händerna, upp i ansiktet, upp i håret, pratar utan att andas aaaaaaahhh
Samma här! Undra om det var någon som fick klarhet i hur de planerade föräldraledigheten för Kevin. Hon pratar så fort och osammanhängande.
Citera
2024-02-16, 13:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KrakelSpektakel93
Verkligen, och jag fattar inte hur det ska gå runt ekonomiskt om hon inte går all in med content osv nu. Gissningsvis får hon ekonomisk hjälp av sin familj.

Men absolut, genom radiotystnaden så kan man ju inte annat än tolka det som att hela historien med L är sann? Fattar dock inte varför radiotystnaden uppstod så sent som när det outades här på Flashback. Innan dess var det väl ändå en del uppdateringar? Fast det känns som att de minskade kraftigt i antal redan kring jul
Den är säkert sant Har hört från en person som jag känner att detta stämmer. Mer än så vet jag inte.
Det blev tystare omkring jul från Fanni har jag för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in