Citat:
Ursprungligen postat av
FruKrokodil
Tänker exakt likadant, med tanke på vad som sker i hennes liv just nu på alla plan så borde hon verkligen ta ett chillpill (gissar att de har kvar ett gömt lager hemma som polisen inte funnit än) och bara fokusera på att vara nöjd och gravid.
Hon behöver inte prångla ut content och sen lägga en heltid på att moderera kommentarer (dvs bara släppa igenom alla handhjärtan).
Tror folk förstår om hon backar ett par steg och drar täcket över huvudet (som vanligt).
Precis! Och njuta för guds skull av allt som blir 1000 gånger svårare och jobbigare att göra sen MED barn, istället för att oroa sig så jävla mycket. Om hon är stressad och oroad nu, hur tror hon det blir sen?! Blev så sjukt provocerad när hon la ut någon reel förut om sAkEr SoM äR fÖrBjUdEt att säga till en barnlös. Det är förbjudet enligt fanny att säga till en barnlös att dom barnlösa iaf kan njuta av att sova på nätterna, varpå hon sa "det enda jag vill är att vara vaken hela natten pga av ett barnskrik". Herregud om hon bara visste hur påfrestande det är efter natt typ sju av 1h sömn i snitt per natt. Jag tror seriöst inte att IVF-flunsorna egentligen fattar att det faktiskt är ett barn som kommer och att det också faktiskt är svinjobbigt rätt stor del av tiden (det är också mysigt med barn såklart och jag älskar att ha egna barn osv det behöver egentligen inte sägas). De är/var så besatta av att bli gravida och behålla en graviditet och få kalla sig för "äkta" mammor, och det är/var målet. Inte själva barnet egentligen. Det känns så i alla fall och det är så den här besattheten och desperationen ser ut utifrån, men jag tror inte dom fattar det själva. Speciellt inte HT!