2024-02-08, 19:29
Medlem
Roligt att scrolla ner lite i Fannis flöde och se hur många gånger det där torkade höet/riset/blommorna används på diverse bilder
Citera
2024-02-08, 19:35
Medlem
Kan vi inte bara diskutera Lars hårfärg igen? Man ser ju tydligt att barnet blir ljusare i håret - absolut - men åt det röda hållet. Hon är ju likadan som sin mamma = rödtott. Eller är det någon som ser att dom är (eller kommer att bli) blonda??? Eller är det bara jag? Varför skäms hon? Varför kan man inte stå för att man är rödhårig?
Senast redigerad av herrsnigel 2024-02-08 kl. 20:10.
Citera
2024-02-08, 19:37
Medlem
Gick tillbaka i flödet på tiktok och kikade på H's berömda köttfärssås. Men snälla, vad håller K på med? Han verkar lite efterbliven? Hur sitter han och äter?!!??
Citera
2024-02-08, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hon rensar väl friskt, ingen får ju säga något negativt om henne och hennes värdelösa content.

Hon har väl som vanligt contenttorka och sett nån annan lägga upp liknande.

Skillnaden på tt och insta är att ingen gives a fuck på tt och ivf-snöflingorna kommer få sanningen upptryckta i ansiktet till skillnad från allt gulligull på instagram. Inte en kanal för dem mao.
Citera
2024-02-08, 19:47
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxemsxX
Gick tillbaka i flödet på tiktok och kikade på H's berömda köttfärssås. Men snälla, vad håller K på med? Han verkar lite efterbliven? Hur sitter han och äter?!!??

Gråsälen ja!
Han verkar rätt lång och de sitter alltid i den nedsuttna soffan med ett lågt bord framför tvn och äter i sina videos, så blir per automatik den där kroppshållningen.
Skam den som missar en minut av Hanna Montana..
Citera
2024-02-08, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrsnigel
Kan vi inte bara diskutera Lars hårfärg igen? Man ser ju tydligt att barnet blir ljusare i håret - absolut - men åt det röda hållet. Hon är ju likadan som sin mamma = rödtott. Eller är det någon som ser att dom är (eller kommer att bli) blonda??? Eller är det bara jag? En bild från när hon var bebis visar tydligt ginger. Kan man lägga upp bild här? Har nämligen kvar bilden. Varför skäms hon? Varför kan man inte stå för att man är rödhårig?

Vad menar du? Tycker du ungen är blond eller rödhårig?
Citera
2024-02-08, 19:48
Medlem
Grurrars avatar
Citat:
Tänker exakt likadant, med tanke på vad som sker i hennes liv just nu på alla plan så borde hon verkligen ta ett chillpill (gissar att de har kvar ett gömt lager hemma som polisen inte funnit än) och bara fokusera på att vara nöjd och gravid.

Hon behöver inte prångla ut content och sen lägga en heltid på att moderera kommentarer (dvs bara släppa igenom alla handhjärtan).

Tror folk förstår om hon backar ett par steg och drar täcket över huvudet (som vanligt).

Precis! Och njuta för guds skull av allt som blir 1000 gånger svårare och jobbigare att göra sen MED barn, istället för att oroa sig så jävla mycket. Om hon är stressad och oroad nu, hur tror hon det blir sen?! Blev så sjukt provocerad när hon la ut någon reel förut om sAkEr SoM äR fÖrBjUdEt att säga till en barnlös. Det är förbjudet enligt fanny att säga till en barnlös att dom barnlösa iaf kan njuta av att sova på nätterna, varpå hon sa "det enda jag vill är att vara vaken hela natten pga av ett barnskrik". Herregud om hon bara visste hur påfrestande det är efter natt typ sju av 1h sömn i snitt per natt. Jag tror seriöst inte att IVF-flunsorna egentligen fattar att det faktiskt är ett barn som kommer och att det också faktiskt är svinjobbigt rätt stor del av tiden (det är också mysigt med barn såklart och jag älskar att ha egna barn osv det behöver egentligen inte sägas). De är/var så besatta av att bli gravida och behålla en graviditet och få kalla sig för "äkta" mammor, och det är/var målet. Inte själva barnet egentligen. Det känns så i alla fall och det är så den här besattheten och desperationen ser ut utifrån, men jag tror inte dom fattar det själva. Speciellt inte HT!
Citera
2024-02-08, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Skillnaden på tt och insta är att ingen gives a fuck på tt och ivf-snöflingorna kommer få sanningen upptryckta i ansiktet till skillnad från allt gulligull på instagram. Inte en kanal för dem mao.

Japp, nu hade HT fått kommentarer om alla halvfabrikat hon trycker i sig 😂
Citera
2024-02-08, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrsnigel
Kan vi inte bara diskutera Lars hårfärg igen? Man ser ju tydligt att barnet blir ljusare i håret - absolut - men åt det röda hållet. Hon är ju likadan som sin mamma = rödtott. Eller är det någon som ser att dom är (eller kommer att bli) blonda??? Eller är det bara jag? En bild från när hon var bebis visar tydligt ginger. Kan man lägga upp bild här? Har nämligen kvar bilden. Varför skäms hon? Varför kan man inte stå för att man är rödhårig?

Hon har helt klart röda inslag i håret precis som Hanna som gör allt för att smeta och färga över det. På nån turkietbild är hon så prickig att hon nästan ser brun ut om man kisar. Det gör mig dock ledsen att hon lägger en heltidstjänst på att dölja det, för det kommer Lars snappa upp om några år och vips så är det komplexet nedärvt och inpräntat i ongen också. Ännu en sak för Ht att upptäcka i föräldraskapet, alt förklara för sin dotter i framtiden att hon inte duger som hon är.
Citera
2024-02-08, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Vad menar du? Tycker du ungen är blond eller rödhårig?

Sorry jag var otydlig. Tycker absolut inte de är blonda. Menar att hon själv tycker att Lars är på G att bli blond… Vilket är helt orimligt.
Citera
2024-02-08, 19:56
Medlem
Citat:
Gråsälen ja!
Han verkar rätt lång och de sitter alltid i den nedsuttna soffan med ett lågt bord framför tvn och äter i sina videos, så blir per automatik den där kroppshållningen.
Skam den som missar en minut av Hanna Montana..

Ska bli väldigt spännande att se om ungen kommer få äta vid matbordet eller om de sätter ungen framför tven?
Citera
2024-02-08, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Hon har helt klart röda inslag i håret precis som Hanna som gör allt för att smeta och färga över det. På nån turkietbild är hon så prickig att hon nästan ser brun ut om man kisar. Det gör mig dock ledsen att hon lägger en heltidstjänst på att dölja det, för det kommer Lars snappa upp om några år och vips så är det komplexet nedärvt och inpräntat i ongen också. Ännu en sak för Ht att upptäcka i föräldraskapet, alt förklara för sin dotter i framtiden att hon inte duger som hon är.

Håller med till 100%. Stackars de trogna rödhåriga följare till henne som precis som vi märker att de är någonting HT tycker är fult och negativt, där det är bättre att färga håret med billiga rusta-färgningar och istället kalla sig blond. Bra förebild!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in