2024-02-04, 22:55
Medlem
storpikens avatar
https://www.youtube.com/watch?v=t6kkhR3V__k -> Lajv ikväll!
Kom in och ställ äggskallen mot väggen!
Citera
2024-02-04, 23:20
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storpiken
Om man ändå kunde kommentera.

#Onlyflyingmonkeysallowed

#GoodvibesonlyÄÄÄUURG
Citera
2024-02-05, 07:51
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:

Blev det några roliga frågor tillslut då?
Citera
2024-02-05, 10:08
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Blev det några roliga frågor tillslut då?
Jodå, strax efter mitt inlägg svängde frågorna från woke till mer allvarliga.
"Är det inte dags att skaffa dig ett jobb?"
"min 17 årige son har mer arbetslivserfarenhet en dig"
"Rätt åt dig att Tessan var otrogen när du lämnade familjen för att dra till Sälen"
"Hur känns det att gjort en karriär på att trycka ner oskyldiga människor?"

Rask sa att han ska besvara allting imorgon (ikväll) efter 22:00, då är det lajv igen.
Tror ni han törs?
Senast redigerad av storpiken 2024-02-05 kl. 10:20.
Citera
2024-02-05, 11:20
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
"Rätt åt dig att Tessan var otrogen när du lämnade familjen för att dra till Sälen"

Rask sa att han ska besvara allting imorgon (ikväll) efter 22:00, då är det lajv igen.
Tror ni han törs?
Han kommer som vanligt med sin ytterst begränsade förmåga att försöka svara efter sin världsbild. Problemet är att han inte är ärlig mot sig själv så det blir mest lögner & bortförklaringar, det här är en människa som ljugit för sig själv I 20+ år så det sitter långt inne.

Sen kommer han som vanligt sitta där med sitt fula hånleende på sin välpoleradev äggskalle och tro att han "äger oss". "Behöver jag ens säga något"? "Hur många gånger ska jag behöva förklara det där"?

Ryktas om att Edward börjat jobba och har högre inkomst än pappa bajshög ligger det någon sanning i det?
Citera
2024-02-05, 11:55
Medlem
geek12s avatar
Citat:

Tror ni han törs?

Har Tessan varit otrogen alltså?
Citera
2024-02-05, 13:57
Medlem
storpikens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Har Tessan varit otrogen alltså?
Frågar du Baronen är det endast 1 gång hon vart det.
Citera
2024-02-05, 17:56
Avstängd
knark-kungens avatar
Video #28 om Pontus Rasmusson ute nu.

https://youtu.be/3UN0zByDt20?si=Iz1RN0R-APEWb1vj
Citera
2024-02-05, 19:20
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Video #28 om Pontus Rasmusson ute nu.

https://youtu.be/3UN0zByDt20?si=Iz1RN0R-APEWb1vj

Det rycker i pundarfingrarna, han var tvungen att ställa upp kameran och göra ifrån sig läten framför den igen. Förstår inte hur fan han kan stå ut med sig själv? Först sitta och höra sin egen röst i över en timme när han sitter och babblar med sig själv, sedan sitta och kolla videon och höra det igen medan han redigerar den, garanterat längre tid än det tog att spela in skiten. På det har han garanterat suttit och genererat AI-berättelser i ChatGPT och läst upp och redigerat. Det räckte med att kolla ett par sekunder av videon innan jag började föreställa mig hur jag slog av näsbenet på idioten och sedan njöt av att se blodet forsa ned från hans hyvelrakade äggskalle. Så den här videon går verkligen fetbort.

Tänk dig den sammanlagda tid Rask har lagt på att lyssna på sin egen röst. Hur orkar han med sig själv?
Citera
2024-02-05, 19:44
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det rycker i pundarfingrarna, han var tvungen att ställa upp kameran och göra ifrån sig läten framför den igen. Förstår inte hur fan han kan stå ut med sig själv? Först sitta och höra sin egen röst i över en timme när han sitter och babblar med sig själv, sedan sitta och kolla videon och höra det igen medan han redigerar den, garanterat längre tid än det tog att spela in skiten. På det har han garanterat suttit och genererat AI-berättelser i ChatGPT och läst upp och redigerat. Det räckte med att kolla ett par sekunder av videon innan jag började föreställa mig hur jag slog av näsbenet på idioten och sedan njöt av att se blodet forsa ned från hans hyvelrakade äggskalle. Så den här videon går verkligen fetbort.

Tänk dig den sammanlagda tid Rask har lagt på att lyssna på sin egen röst. Hur orkar han med sig själv?
Har kollat litegrann och kan meddela att den här videon kommer jag inte kunna se klart, den är alldeles för provocerande.

Om det är för att han legit tror att Pontus kommer ta teslan hem till hans lilla mögellåda och sitta längst ut på sängen så att Rask får med hela honom i bild i den lilla garderob han kallar sovrum, eller är det kanske för att han pikar familjen R som gör content om cancern (seriöst Rask, din mormors död, din farfars död, din farsa.. När Therese låg och krystade eller kanske när A nästan dog? Har du ingen jävla självinsikt alls?

Eller är det kanske för att han tror att han är expert på att låtsaslipa och nu ger stödtips till stora Carina? Eller att han tror att stora Carina är ett fan till familjen Rask

Det blir så dumt när han öppnar käften, nu svamlar jag som Rask men jag ville bara bevisa hans vidriga hycklande och störda personlighet ännu en gång.

Polera äggskallen ikväll blir det live! Glöm inte ta på dig glasögonen utan styrka och linserna bara..

Nej du har rätt, han är så sjukligt uppe i sig själv att man förstår att han inte klarar av ett vanligt jobb, hur skulle han ens ha tid med det? Han måste ju nästan lägga en heltidstjänst på att filma sig själv, kolla sina egna videos, klippa sina videos, spela in sin röst, dela samma gamla tonårsbilder, svara på frågor om sin viktnedgång och hur förträfflig han är, nog med Rask för idag, denna video gjorde mig också förbannad.
Citera
2024-02-05, 19:52
Medlem
Kickassfarsans avatar
Hur många videos har han gjort om Pontus nu? Minst 20 skulle jag säga men förmodligen fler, samtidigt har Pontus inte ens nämnt ansiktstatueringens namn en enda gång, jag tror att hur betydelselös Rask är för Pontus gör honom galen.

SE MIG, HÖR MIG, SNÄLLA GÖR EN VIDEO OM MIG DÅ!!!
Citera
2024-02-05, 20:02
Medlem
StorTuffBikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Har kollat litegrann och kan meddela att den här videon kommer jag inte kunna se klart, den är alldeles för provocerande.

Om det är för att han legit tror att Pontus kommer ta teslan hem till hans lilla mögellåda och sitta längst ut på sängen så att Rask får med hela honom i bild i den lilla garderob han kallar sovrum, eller är det kanske för att han pikar familjen R som gör content om cancern (seriöst Rask, din mormors död, din farfars död, din farsa.. När Therese låg och krystade eller kanske när A nästan dog? Har du ingen jävla självinsikt alls?

Eller är det kanske för att han tror att han är expert på att låtsaslipa och nu ger stödtips till stora Carina? Eller att han tror att stora Carina är ett fan till familjen Rask

Det blir så dumt när han öppnar käften, nu svamlar jag som Rask men jag ville bara bevisa hans vidriga hycklande och störda personlighet ännu en gång.

Polera äggskallen ikväll blir det live! Glöm inte ta på dig glasögonen utan styrka och linserna bara..

Nej du har rätt, han är så sjukligt uppe i sig själv att man förstår att han inte klarar av ett vanligt jobb, hur skulle han ens ha tid med det? Han måste ju nästan lägga en heltidstjänst på att filma sig själv, kolla sina egna videos, klippa sina videos, spela in sin röst, dela samma gamla tonårsbilder, svara på frågor om sin viktnedgång och hur förträfflig han är, nog med Rask för idag, denna video gjorde mig också förbannad.

Det tragiska är att han spenderar mer tid att lyssna på sin egen röst än han gör med sina barn.

Han älskar att höra sin egen röst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in