Citat:
Ursprungligen postat av
StorTuffBiker
Det rycker i pundarfingrarna, han var tvungen att ställa upp kameran och göra ifrån sig läten framför den igen. Förstår inte hur fan han kan stå ut med sig själv? Först sitta och höra sin egen röst i över en timme när han sitter och babblar med sig själv, sedan sitta och kolla videon och höra det igen medan han redigerar den, garanterat längre tid än det tog att spela in skiten. På det har han garanterat suttit och genererat AI-berättelser i ChatGPT och läst upp och redigerat. Det räckte med att kolla ett par sekunder av videon innan jag började föreställa mig hur jag slog av näsbenet på idioten och sedan njöt av att se blodet forsa ned från hans hyvelrakade äggskalle. Så den här videon går verkligen fetbort.
Tänk dig den sammanlagda tid Rask har lagt på att lyssna på sin egen röst. Hur orkar han med sig själv?
Har kollat litegrann och kan meddela att den här videon kommer jag inte kunna se klart, den är alldeles för provocerande.
Om det är för att han legit tror att Pontus kommer ta teslan hem till hans lilla mögellåda och sitta längst ut på sängen så att Rask får med hela honom i bild i den lilla garderob han kallar sovrum, eller är det kanske för att han pikar familjen R som gör content om cancern (seriöst Rask, din mormors död, din farfars död, din farsa.. När Therese låg och krystade eller kanske när A nästan dog? Har du ingen jävla självinsikt alls?
Eller är det kanske för att han tror att han är expert på att låtsaslipa och nu ger stödtips till stora Carina? Eller att han tror att stora Carina är ett fan till familjen Rask
Det blir så dumt när han öppnar käften, nu svamlar jag som Rask men jag ville bara bevisa hans vidriga hycklande och störda personlighet ännu en gång.
Polera äggskallen ikväll blir det live! Glöm inte ta på dig glasögonen utan styrka och linserna bara..
Nej du har rätt, han är så sjukligt uppe i sig själv att man förstår att han inte klarar av ett vanligt jobb, hur skulle han ens ha tid med det? Han måste ju nästan lägga en heltidstjänst på att filma sig själv, kolla sina egna videos, klippa sina videos, spela in sin röst, dela samma gamla tonårsbilder, svara på frågor om sin viktnedgång och hur förträfflig han är, nog med Rask för idag, denna video gjorde mig också förbannad.