2023-05-05, 16:55
Medlem
Trist såklart. Men vilken tur att han hann hem till Sverige så det blev lite filmmaterial att fläska ut över hela världen. Det kan vara sjukt tungt att förlora nära personer, ibland förändras människor av traumat. Vi hoppas väl allihop att Pajasrask ska återkomma för våran skull, samtidigt som vi hoppas att pajasen går i graven för både Calles skull som övriga familjens.
Citera
2023-05-05, 17:13
Medlem
Vila i frid Alf.

Jag tycker att bilden på dem när Edward föddes, visar väldigt tydligt hur Alf var som person. Medan Ulrika och Ludde står och stirrar sig blinda på barnet, så stryker Alf Tess över kinden med sin hand. Han hade en godhet i sig som få människor idag har. Han såg henne och barnet, men förstod nog att hon behövde den där lilla extra kärleken mer än vad barnet gjorde för stunden, vilket jag tycker är otroligt fint.

Jag hoppas för allt i världen att Alf får vila i frid nu och att Rask, Fredrik och Ludde inte börjar kasta skit på varandra och bråka om vem som ska ha vad.
Jag hoppas innerligt att de respekterar Alfs önskningar oavsett vad dem än var, för det var trots allt hans tillgångar och ingen annans att ge bort.
Citera
2023-05-05, 17:50
Medlem
Jojo det är ju normalt att sitta och prata om hur mycket man älskar varandra.... det gör väl alla med sina äldre släktingar
Citera
2023-05-05, 18:53
Medlem
TheFinals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ja det kom verkligen som en chock, han fick ett långt och innehållsrikt liv iaf.

Någon som vet vad som händer med kanalerna nu när ägaren av företaget avlidit, kommer han kunna köra tuben genom företaget eller måste han starta ett nytt ab?

Nu tycker jag lite synd om familjen, detta innebär ju också att Rasks månadspeng försvinner, hoppas han får en liten klumpsumma så dom klarar sig några månader och att han förvaltar den väl och verkligen styr upp sitt liv för sina barns skull, nu måste det vara färdiglallat.

Alfs företag äger inte den stora kanalen. Den nya vet jag inte. Så där ändras inte så mycket.
Citera
2023-05-05, 19:24
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Ah.. Så gubben dog. Trist, men vi ska alla den vägen vandra.
Ja det är nu dom visar sin rätta sida. Det här med arv är känsliga saker
och kan splittra familj, syskon mm. Nu behöver Fredrik inte leta bostad längre .. kanske?
Citera
2023-05-05, 19:26
Medlem
Alf… Förmodligen den i familjen med mest vett i skallen, stnd bara att han tillät Rask hålla på fjanta runt i så många år. Han och Carl-fredrik stog varandra väldigt nära så förstår hur jävla jobbigt det känns för Alex.
Ta en paus nu Alex.
Citera
2023-05-05, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbaggen2
Vila i frid Alf! Kanske inte alla som vet men Alf var bisexuell och allmänt pervers. Tror ni att det är orsaken till Alex besatthet av bajssex osv? Vill inte snacka skit men kan Rasks psykiska ohälsa bero på saker som Alf gjorde mot Rask när han var liten?
Såra Alex hur mycket du vill, men tänk på hans ungar som förmodligen läser din skit.
Citera
2023-05-05, 19:47
Medlem
Tror inte Alex får särskilt mycket. Fredrik ska ha sin del. Sen ska resten delas upp på Bettan, Alex, Ludde, och med största sannolikhet Alfs fyra barnbarnsbarn.
Citera
2023-05-05, 21:30
Medlem
Vila i frid Alf! Mina tankar går till familjen Rask och anhöriga.

Aldrig kul med sånt här, kan inte förstå att idioten några inlägg ovan här har mage att skämta om Alf. Du lär inte finna ryggdunkar och applåder här, jävla pissluffare.

Man kan klaga på Carl-Fredriks leverne och tycka vad man vill, men att ge sig på och håna en död släkting till någon är det vidrigaste man kan göra.
Citera
2023-05-05, 22:00
Medlem
Long-Gone-Days avatar
Vad fan är grejen med att sitta och spela in sig själv när man gråter för att sedan lägga upp skiten för allmän beskådan? Carl-Fredrik är en karaktärslös jävla nolla! En normalt funtad människa hade behållit sådana här saker inom familjen och det privata men inte Carl-Fredrik, för honom är det alltid att se till att själv stå i centrum och uppmärksamheten.
Citera
2023-05-05, 22:52
Medlem
HeroicDozes avatar
Vila i frid Alf, tankarna går ut till familjen, gubben verkade ha hjärtat på rätt ställe.
Citera
2023-05-05, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Vad fan är grejen med att sitta och spela in sig själv när man gråter för att sedan lägga upp skiten för allmän beskådan? Carl-Fredrik är en karaktärslös jävla nolla! En normalt funtad människa hade behållit sådana här saker inom familjen och det privata men inte Carl-Fredrik, för honom är det alltid att se till att själv stå i centrum och uppmärksamheten.
Det är så förkastligt. Hela CFAR,s "karriär" är osmakligt ointressant och trashig så till den milda grad att jag inte förmår vända bort blicken, trots att jag mår dåligt av att se. Ungefär som när jag passerade en kladdig mc-olycka på motorvägen för många år sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in