2024-08-19, 20:21
Medlem
abvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Tack för påminnelsen.

Nu finns den även att beskådas via alternativa kanaler!

https://old.bitchute.com/video/AmUMvKZPJKaj/
Schysst med egen koja ändå
Citera
2024-08-19, 20:28
Medlem
Krakatoas avatar
Huk er i bänkarna, gubbar och kärringar för nu laddar han om!

Hitlerbaronen (ja, man ska inte ta åt sig ära när man gjort något skojigt) är enligt Instagram live ikväll 22.

Samtidigt har Trosas Puma Swede släppt en ny Vlogg.

Tar för givet och väntar på vår biker...🍻
Citera
2024-08-19, 20:29
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Tack för påminnelsen.

Tack! Sist på bollen 🤣🤣
Citera
2024-08-19, 20:44
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Ofan. För i det enda avsnittet jag orkade plåga mig igenom på Tessans makalöst värdelösa familjekanal så fick hon det att låta som att dom inte kan gå ut på promenad ens utan att folk vill fotas med Baronen med mera för att han är så känd. Hur hänger det här i hop?
Hon upprepar hans lögner.
Tro mig - det är verkligen inte så.
Citera
2024-08-19, 20:44
Medlem
Vad elaka Trosabo är som inte vill hyra ut en större lägenhet eller sänka nuvarande hyran åt ett arbetslöst par som har skulder på flera hundratusen!

Kanske sen på bollen här, men kan det vara Therese's skulder (som gör att hon inte kan få någon lägenhet) som gjort att hon stannat kvar vid Porrbaronen?
Citera
2024-08-19, 20:50
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonio-puerta
Ska droppa lite av PMet som varit så omtalat, i korta drag så handlar det om att han har konsumerat pengar istället för att betala av skulderna till frun (egentligen inget ovanligt för baronen). Ha i åtanke om att hans följare donerade för att han skulle betala av skulderna.

PMet är mycket trovärdigt men kan inte dela med mig av det eftersom det röjer källan.

Finns fler som har fått det här så det här är inget jag kan ljuga om.
Vi har inte fått samma rykte på PM.
Jag fick om att Rask begärt skilsmässa från Therese.
Citera
2024-08-19, 21:01
Medlem
Tiggarlive 22.00!
Citera
2024-08-19, 21:04
Avstängd
KungPungPats avatar
Fyyyyfan vad panik Rask har nu när både Chrippa och Cluee inte vill svara.. och magmysaren sa polisen förut.
Nu är Rasks karriär över. För vem ska han snacka om nu?

Det finns ett mål nu iaf, men det är ett mål som inte ens Rask själv tror på, men han vill att Cluee News ska tas ner för att Rask har visat en ickefejk bild som bevisar att Olof har planerat intervjun på Cluee News, och att Cluees trovärdighet är borta för alltid nu när den mest pålitliga youtubern Rask har visat sanningen om Cluee och Chrippa.

Lite synd är det om han nu. Vem ska han förtala nu?..
Jo, såklart Anjo, där har vi enda räddningen för Rasks karriär, han måste förtala sin förtalskompanjon eller bli liten kändis igen.

Vem bryr sig om Cluees och Chrippas trovärdig liksom folk har tröttnat nu. Så jävla kass underhållning.

Att Cluee intervjuade Roberto vs The World hotar alla dessa drama youtubers speciellt Rask eftersom det är så kass underhållning som Rask gör att det blir krig om Cluee börjar visa en svensk som Roberto som iaf har lite humor, medans Rask erbjuder ett leende efter varje formulering av ord som kommer ur hans mun, han är så nöjd, fortfarande hög sen Cluee sa att Rask har talets gåva.
Citera
2024-08-19, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detkanvadu
Tiggarlive 22.00!
Låt oss gissa, alla andra har fel och Baronen har rätt. Han har redan redogjort för allt när bevisen kommer och allt annat som påstås om honom.
Citera
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Tack för påminnelsen.

Tack 🙏

Citat:
Ursprungligen postat av Krakatoa
Huk er i bänkarna, gubbar och kärringar för nu laddar han om!

Hitlerbaronen (ja, man ska inte ta åt sig ära när man gjort något skojigt) är enligt Instagram live ikväll 22.

Samtidigt har Trosas Puma Swede släppt en ny Vlogg.

Tar för givet och väntar på vår biker...🍻

Du kan inte använda Pumas namn i dessa sammanhang. För hon har en hjärna och en snygg kropp. T är blåst och ingen fager kropp.
Sen har Puma en förmögenhet. Det har inte T
Kanske kan jämnföra henne med Bodil Joensen?

Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hon upprepar hans lögner.
Tro mig - det är verkligen inte så.

Tror nog folk vill stanna henne. Men det är nog mest för hjälpa henne komma ifrån dödgrävaren och försöka rädda barnen?

Citat:
Ursprungligen postat av djurgardstomten
Vad elaka Trosabo är som inte vill hyra ut en större lägenhet eller sänka nuvarande hyran åt ett arbetslöst par som har skulder på flera hundratusen!

Kanske sen på bollen här, men kan det vara Therese's skulder (som gör att hon inte kan få någon lägenhet) som gjort att hon stannat kvar vid Porrbaronen?

Ja, han bölade ut i tidningen om att dom bodde trångt och inte fick större lägenhet. Då hade dom 2 barn.
Men ändå skaffa dom en unge till.
Så länge hon är skuldsatt och han lovat att betala hennes skulder , så lever hon på hoppet. Men alla vet att det inte kommer betalas några skulder.

Citat:

Ja, det är väl inget omöjligt scenario. Han har lovat att betala skulderna med arvet. Men vi vet ju att han inte vill betala något, så han skulle göra videos som skulle lösa det. Men det verkar ju skita sig. Så att skiljas är den bästa lösningen för han, så slipper han pynta.
Citera
Medlem
Citat:
Spännande, har fått prints som styrker det jag säger och chattar som även visar hur han hånar sina följare.
Citera
2024-08-19, 21:07
Medlem
Citat:
Det skulle verkligen vara en twist om det vore så. Kan han vara så blåst att han skulle vilja göra det för att slippa skuldbetalningslöftet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in