2024-02-04, 12:22
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Detta är vad 328 i PDF:en innehåller - (sid 327 i FUP)

Underrättelse/Delgivning jml RB 23:18a

Inget vittnesmål alltså .. till och med en klappskalle som du borde väl inse att sidhänvisning utgår från dokumentets numrering

Sidan existerar inte i Fup - och sista sidan är inte ett vittnesmål från någon utan en delgivnining.
Men det förvånar mig inte att ni kan läsa in saker som överhuvudtaget inte står - det sysslar ni ju med hela tiden.

Sluta nu. Om pdf-en är 328 sidor och någon hänvisar till s 266 av 328 så vet du precis vad som menas.

Det är verkligen omöjligt för dig att vara ärlig, va?
Citera
2024-02-04, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Din falska lilla råtta, det är DU som hela tiden tar hennes ord som sanning. Jag har t ex upprepade gånger bett dig citera EN ENDA omständighet som jag håller för sann som endast kommer från V. Och du har inte kunnat nämna någon.

Patetiska människa

Nu skrev jag inte det citerade inlägget till dig, utan till en annan skribent som hävdar att målsägande är en falsk tillvitare, helt utan belägg för det han/hon hävdar.
Citera
2024-02-04, 12:32
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Sluta nu. Om pdf-en är 328 sidor och någon hänvisar till s 266 av 328 så vet du precis vad som menas.

Det är verkligen omöjligt för dig att vara ärlig, va?
Nej, eftersom man utgår från dokumentets sidnumrering.
Det är verkar omöjligt för dig att tänka rätt.
Citera
2024-02-04, 12:35
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Nu skrev jag inte det citerade inlägget till dig, utan till en annan skribent som hävdar att målsägande är en falsk tillvitare, helt utan belägg för det han/hon hävdar.

Spelar väl ingen roll vem du skrev det till???????

Faktumet kvarstår att DU ACCEPTERAR VARJE ORD HON SÄGER SOM SANNING.

Och faktum kvarstår att du kan inte nämna en enda omständighet där jag gör samma sak med V:s ord.
Citera
2024-02-04, 12:38
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Nej, eftersom man utgår från dokumentets sidnumrering.
Det är verkar omöjligt för dig att tänka rätt.

Så om vi alla sitter med en pdf som är 328 lång, varav 326 är fup, 1 sida är försättsbladet och 1 sida är en Delgivning.....så kan inte du räkna ut vilken sida "266/328 i fup" är? Du menar att detta inte går att förstå?
Citera
2024-02-04, 12:39
Medlem
Citat:
Spelar väl ingen roll vem du skrev det till???????

Faktumet kvarstår att DU ACCEPTERAR VARJE ORD HON SÄGER SOM SANNING.

Och faktum kvarstår att du kan inte nämna en enda omständighet där jag gör samma sak med V:s ord.

Jag accepterar domen som sann, ja. Att hon blivit våldtagen alltså.
Skribenten som skrev till mig accepterar inte domen och påstår helt utan belägg för sitt påstående att målsägande är en falsk tillvitare. Inte ens du hävdar något sådant, så rätt ut. Men visst: även du påstår att hon ljuger. Alla som tycker annat påstår du också ljuger.
Senast redigerad av TomatKungen 2024-02-04 kl. 12:41.
Citera
2024-02-04, 12:41
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
man utgår från dokumentets sidnumrering

Citat:
Detta är vad 328 i PDF:en innehåller - (sid 327 i FUP)

Underrättelse/Delgivning jml RB 23:18a

Det roliga är att du t o m gör samma sak själv här! FUP är 326 sidor, INTE 327, eftersom försättsbladet inte är en del av dokumentets numrering.

Wow. Årtusendets självmål
Citera
2024-02-04, 12:44
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Jag accepterar domen som sann, ja. Att hon blivit våldtagen alltså.

Du vet att det inte är vad vi pratar om. Snälla. Var. Bara. Ärlig.

Vi pratar om att DU accepterar hennes ord som sant, vad hon än säger. Och jag gör inte samma sak för V.

Vilket innebär att jag är objektiv och du är en partisk liten råtta.
Citera
2024-02-04, 12:45
Medlem
Citat:
Så om vi alla sitter med en pdf som är 328 lång, varav 326 är fup, 1 sida är försättsbladet och 1 sida är en Delgivning.....så kan inte du räkna ut vilken sida "266/328 i fup" är? Du menar att detta inte går att förstå?

Men ge dig. Du som märker ord, borde väl ändå fatta att sido-hänvisning verkligen behöver vara korrekt. Men det är tydligen bara viktigt att folk som tillhör vad du kallar "team MÄ" är korrekta. Ni andra kan tydligen slarva lite hur som helst. Tom. med något så viktigt som sido-hänvisning i en FUP på över 300 sidor...
Citera
2024-02-04, 12:47
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Men ge dig. Du som märker ord,

Vilka ord märker jag?

Citat:
borde väl ändå fatta att sido-hänvisning verkligen behöver vara korrekt. Men det är tydligen bara viktigt att folk som tillhör vad du kallar "team MÄ" är korrekta. Ni andra kan tydligen slarva lite hur som helst. Tom. med något så viktigt som sido-hänvisning i en FUP på över 300 sidor...

Så om vi alla sitter med en pdf som är 328 lång, varav 326 är fup, 1 sida är försättsbladet och 1 sida är en Delgivning.....så kan inte du räkna ut vilken sida "266/328 i fup" är? Du menar att detta inte går att förstå? På fullaste allvar?

Citera
2024-02-04, 12:52
Medlem
Citat:
Du vet att det inte är vad vi pratar om. Snälla. Var. Bara. Ärlig.

Vi pratar om att DU accepterar hennes ord som sant, vad hon än säger. Och jag gör inte samma sak för V.

Vilket innebär att jag är objektiv och du är en partisk liten råtta.

Du vet inte vad jag accepterar för sant/osant och inte.

Det enda du vet att jag accepterar är sant är att detta är en våldtäkt som begåtts mot målsägande och att all information i den röda tråden pekar på det. Finns tom. en dom som styrker detta.

Den andra skribenten skriver dock rätt ut att målsägande är en falsk tillvitare, detta påstår denna skribent helt utan belägg. Utan ens en dom mot målsägande som styrker detta.
Citera
2024-02-04, 12:54
Medlem
Citat:
Vilka ord märker jag?

Så om vi alla sitter med en pdf som är 328 lång, varav 326 är fup, 1 sida är försättsbladet och 1 sida är en Delgivning.....så kan inte du räkna ut vilken sida "266/328 i fup" är? Du menar att detta inte går att förstå? På fullaste allvar?

Du kan ju kolla din egen historik om du är nyfiken. Där ser du svart på vitt flertalet ställen där du märker ord.

Om någon påstår att ett citat ska vara på sida 328 i FUP och där inte finns ett citat. Så nej, då anser jag inte att man ska begära att den person som fått sido-hänvisningen ska kunna "räkna ut" vilken annan sida som avses. Sido-hänvisning ska anges korrekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in