2024-02-02, 21:01
  #5809
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
Okej jag fattar tror jag, det är alltså en grupp flashbackare som spånar hur och med vilka metoder man kan få bort henne från att nå ut till sina "offer" på internetz!?

Jag har endast läst ett fåtal inlägg i tråden några få procent, anledningen till att jag frågar är för att jag är nyfiken och intresserad på saker här i livet, jag vill gärna ha en förklaring på varför människor gör som dom gör, varför saker görs som dom görs, det intresset sträcker sig långt utanför flashback.

Tack för ditt svar.


Inte intresserad nog för att läsa bakåt i tråden uppenbarligen. Inte så nyfiken heller alltså.
2024-02-02, 21:03
  #5810
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T2Frank
Inte intresserad nog för att läsa bakåt i tråden uppenbarligen. Inte så nyfiken heller alltså.

Det stämmer, finns ämnen som jag lägger mycket mer energi och tid på att forska i.
2024-02-02, 21:52
  #5811
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
Okej jag fattar tror jag, det är alltså en grupp flashbackare som spånar hur och med vilka metoder man kan få bort henne från att nå ut till sina "offer" på internetz!?

Jag har endast läst ett fåtal inlägg i tråden några få procent, anledningen till att jag frågar är för att jag är nyfiken och intresserad på saker här i livet, jag vill gärna ha en förklaring på varför människor gör som dom gör, varför saker görs som dom görs, det intresset sträcker sig långt utanför flashback.

Tack för ditt svar.

Emelie är en sociopat som väljer sina offer med omsorg. Jag har följt hennes bravader noggrant sen Julil. Varit på internet i 25år och aldrig stött på maken till hänsynslös manipulatör. Hon är otroligt nogrann vilka offer hon väljer att suga pengar ifrån. Oftast sjukpensionärer eller diverse andra personer som saknar intellektuell förmåga.(Alltid kvinnor för de utger inget fysiskt hot)

Och att Ängelholms kommun bara står och tittar på är häpnadsväckande. Hon klarar inte att ta hand om sig själv. För att inte tala om denna debila jävla förvaltaren hon har. Sätta en 72årig kärring att förvalta en förståndshandikappad "instakändis". Hon hade behövt en yngre förvaltare som fattar vad hon sysslar med. Att förvaltaren dessutom anser att förvaltarskapet bör upphöra är ju helt fucking befängt.
__________________
Senast redigerad av Hackie 2024-02-02 kl. 21:55.
2024-02-02, 22:24
  #5812
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Emelie är en sociopat som väljer sina offer med omsorg. Jag har följt hennes bravader noggrant sen Julil. Varit på internet i 25år och aldrig stött på maken till hänsynslös manipulatör. Hon är otroligt nogrann vilka offer hon väljer att suga pengar ifrån. Oftast sjukpensionärer eller diverse andra personer som saknar intellektuell förmåga.(Alltid kvinnor för de utger inget fysiskt hot)

Och att Ängelholms kommun bara står och tittar på är häpnadsväckande. Hon klarar inte att ta hand om sig själv. För att inte tala om denna debila jävla förvaltaren hon har. Sätta en 72årig kärring att förvalta en förståndshandikappad "instakändis". Hon hade behövt en yngre förvaltare som fattar vad hon sysslar med. Att förvaltaren dessutom anser att förvaltarskapet bör upphöra är ju helt fucking befängt.

Har ni nått fram till några offer, fått någon respons på anmälningar som jag antar ni gjort till Social och Polis?
2024-02-02, 22:44
  #5813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SMART4SS
Har ni nått fram till några offer, fått någon respons på anmälningar som jag antar ni gjort till Social och Polis?

Gjort otaliga anmälningar till Ängelholms kommun avgående hennes piller och spelmissbruk. De skiter i.. Offren fattar som sagt inte att de är offer förän de swishat några tusen och inser att de aldrig.får tillbaka pengarna. Finns väldigt många. Som en kvinna hon sög pengar ur. Helena. När Helena hamnade på sjukhus så hade hon uppfyllt det Bumbi behövde henne för. Bumbi dumpade givetvis henne omgående när hon blev sjuk.

Många har rapporterat flitigt till förvaltaren vad Emelie sysslar med. Allt från spel till pillernissbruk. Men hon bryr sig inte heller. Attt hon låter sin huvudman som har en utvecklingstörningsälja sin kropp på onlyfans och spela upp tusentals kronor säger väl allt.
2024-02-02, 22:45
  #5814
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Att hon har IF är inger jag nekar till, inte att hon är Schitzofren heller, säger bara att jag tror ingen som är bipolär håller med om att hon uppvisar dom tecknen. Sen art människan har stannat sin utveckling på typ 12 år I bästa fall, det håller jag däremot fet mycket med i. Hon är en kränkning mot alla barn typ 😆

Sammanfattningsvis, jag rycker bumbi är totalt fucked i huvudet på ALLA sätt och vis. Säger bara att jag kan betta mitt liv på att hon just inte är bipolär. Och det baserar jag inte på att bumbi själv nekar till det, för teor inte ett ord på henne. Men jag har själv den diagnosen & känner folk med den med och hon stämmer inte ens in 20%

Ja nej, min mamma är bipolär så jag vet hur det är. Håller med dig helt. Hon har manin men inte depressionsperioderna. Men finns det inte en sorts bipolär när man bara blir manisk??? Fast manin kan ju förklaras av hennes schizofreni också.
2024-02-02, 22:48
  #5815
Medlem
SMART4SSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Gjort otaliga anmälningar till Ängelholms kommun avgående hennes piller och spelmissbruk. De skiter i.. Offren fattar som sagt inte att de är offer förän de swishat några tusen och inser att de aldrig.får tillbaka pengarna. Finns väldigt många. Som en kvinna hon sög pengar ur. Helena. När Helena hamnade på sjukhus så hade hon uppfyllt det Bumbi behövde henne för. Bumbi dumpade givetvis henne omgående när hon blev sjuk.

Många har rapporterat flitigt till förvaltaren vad Emelie sysslar med. Allt från spel till pillernissbruk. Men hon bryr sig inte heller. Attt hon låter sin huvudman som har en utvecklingstörningsälja sin kropp på onlyfans och spela upp tusentals kronor säger väl allt.

Otäck Cirkus, att vården / Sverige inte fungerar som den/det ska är tyvärr ett faktum, trist på ett en gång så fint land.
2024-02-02, 23:07
  #5816
Medlem
godofasgaards avatar
Åbäket sitter och sminkar sig nu jag tror AfterDark har missat en karaktär.
2024-02-02, 23:38
  #5817
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Ja nej, min mamma är bipolär så jag vet hur det är. Håller med dig helt. Hon har manin men inte depressionsperioderna. Men finns det inte en sorts bipolär när man bara blir manisk??? Fast manin kan ju förklaras av hennes schizofreni också.

Isf bipolär typ 2, då lider man ofta av hypomani istället för mani (dvs inte lika illa som mani, fast det låter tvärtom) men nej man har depressioner ändå.
Eller hört det finns en liten % som bara ha manier, men det är extremt och då menar jag verkligen extremt ovanligt.

Jag lider typ av 60% mani och 40% depressioner. Fast ibland svänger det mellan båda under samma dag. Det är sjukt påfrestande. Men ärligt så tycker jag bumbi är hyper, men skulle inte kalla henne manisk. Snarare psykotisk och paranoid. Hon har bra mycket skumma grejer för sig. Hade hon vart bipolär Hade hon behövt nån medicin för det, stämningsstabiliserande etc. Annars borde hon vart ännu mer ostabil än vad hon redan är. Nu är inte jag nån psykläkare men har mkt personlig erfarenhet plus skrivit ett examensarbete om den sjukdomen med.
2024-02-03, 03:03
  #5818
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
När man ljuger säger man ofta siffran 3. Jag lämnar det där.

Bumbi doxar och hotar dig och din familj! klockan är snart 03:00 3 februari 2024
Svamlar och ljuger medans hon läser och kommenterar ditt brev som hon fått av advokaten!

Anmäler sakligt på det hon säger! Så gott jag kan men hjälper föga hoppas någon mera ser och rapporterar!

Från bumbi chatten:
3:02 AMESPORTSTATS​RosieRoue sitter på twitch och trashtalkar dig
__________________
Senast redigerad av escorpiao 2024-02-03 kl. 03:31.
2024-02-03, 04:57
  #5819
Medlem
Luzzjes avatar
Emelie. Nu räcker det.

För det första: det är inte ens ett mejl från mig du läser upp. Om du överhuvudtaget kunde läsa så skulle du se signaturen. Det är inte mitt namn. Men ok, slay Queen.

Jag väntar inte. Även fast jag låg och sov så sött så fick jag saker skickat till mig. Ska ringa polisen i förmiddag och lägga till dina nya hot. Lycka till!
__________________
Senast redigerad av Luzzje 2024-02-03 kl. 05:13.
2024-02-03, 05:54
  #5820
Medlem
mambajambas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Bumbi doxar och hotar dig och din familj! klockan är snart 03:00 3 februari 2024
Svamlar och ljuger medans hon läser och kommenterar ditt brev som hon fått av advokaten!

Anmäler sakligt på det hon säger! Så gott jag kan men hjälper föga hoppas någon mera ser och rapporterar!

Från bumbi chatten:
3:02 AMESPORTSTATS​RosieRoue sitter på twitch och trashtalkar dig


jag älskar verkligen när folk drar in folk i konversationer.. får man inte sitta och streama om saker eller folk längre? x) liksom yttrandefrihet verkar inte existera längre tydligen... förutom i bumbis fall... (om inte folk förstått de ännu så är de jag som e rosieroue )

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in