2024-01-31, 22:37
  #5701
Medlem
Skatan är rädd och försöker skapa drama och hat i sociala medier och här!
För då finns hon och då njuter hon!
2024-01-31, 23:03
  #5702
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
I know, såg det nu jag med. Kommer få flipp om jag hör ordet välsignad en gång till..
Det brinner typ i huvudet när jag hör den hyenan använda det ordet. Lucifer + välsignad går inte bra ihop alltså. 🤷‍♀️ Får hon tillbaka fk är det fan en skandal. Människor som verkligen behöver ersättning från fk får avslag då ska skatan absolut inte ha det. Tror inte hon får tillbaka, isf tror jag det enbart beror på hon har förvaltare. Men den ska hon ju ta bort om 6 dagar iaf. Plus bumbi kommer aldrig klara sig på 14k. Är det socbidrag hon ska få så får hon garanterat inte mer än 10k med den låga hyran hon har för sin pundarkvart som ser ut att vara inredd typ 2002. 😅😆

Hon är så vidrig! Riktigt skabb. Välsignad är hon verkligen inte. Vad har hon liksom? Snart 40 år och tror att hon lever livets glada dagar. Vakna upp för fan. Men i en psykos kan det säkert se rosa och skimrande ut. Men jag hoppas att verkligheten snart knackar på.
2024-01-31, 23:25
  #5703
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Hon är så vidrig! Riktigt skabb. Välsignad är hon verkligen inte. Vad har hon liksom? Snart 40 år och tror att hon lever livets glada dagar. Vakna upp för fan. Men i en psykos kan det säkert se rosa och skimrande ut. Men jag hoppas att verkligheten snart knackar på.

När man ljuger säger man ofta siffran 3. Jag lämnar det där.
2024-02-01, 00:30
  #5704
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom
Hon är så vidrig! Riktigt skabb. Välsignad är hon verkligen inte. Vad har hon liksom? Snart 40 år och tror att hon lever livets glada dagar. Vakna upp för fan. Men i en psykos kan det säkert se rosa och skimrande ut. Men jag hoppas att verkligheten snart knackar på.

Har själv en diagnos som kan skapa psykoser om jag inte tar hans om psyket men har då aldrig betett mig som henne. Hon är på en helt ny nivå. 🤦‍♀️ är som ert tåg som när som kommer krascha rakt in i bergväggen.
2024-02-01, 01:03
  #5705
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devonia
Det är precis det här jag menar. Skattepengar ska gå till de som behöver (som du) och inte till nån som ”leker bort” våra pengar. Det är skillnad! All energi till dig, väl kämpat!🌸

Ja. Har en person i min närhet som inte skulle klara Bumbis liv.

Bra jobbat av dig.

( citerade fel )
2024-02-01, 01:06
  #5706
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Ja alltså jag kan säga såhär: en anledning till varför hon lägger ut storys och raderar dom lika fort är för att Sara följer henne på instagram nu. Såg det idag. Hon vågar inte göra lika mycket dumma saker nu när syrran följer na.

Man ska inte blanda in familj - men i detta fall då Bumbi använder Sara och Lina som sköld kan man lätt höra av sig till dom och fråga hur dom ställer sig till olika saker. Det är väl rimligt ändå?


Hakar ogärna på drev.

Men detta?

Hell yes!
2024-02-01, 01:09
  #5707
Medlem
vichy6s avatar
Blev hon inte skönhetsdrottningen vid 27?
2024-02-01, 02:16
  #5708
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Blev hon inte skönhetsdrottningen vid 27?
I så fall var hon väl med i skönhetstävlingen i Lars Ekborgs "Bunta ihop dom". Den där ingen vann.
2024-02-01, 06:06
  #5709
Medlem
3Godisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Nej hade du läst hade du sett att jag tillfälligt är sjukskriven. & jodå, empati har jag... för dom som förtjänar det, bumbi är tyvärr inte en av dom. Vill du backa en psykopat som blåser staten på pengar, lurar människor som kanske har svårt att stå på sig på pengar för att sen blocka dom o skita i att betala tillbaka. Hota barn med våld för att dom inre ger henne sina pengar etc, etc. Tycker du det är ett okej beteende, kul för dig!

Jag har betett mig som ett AS i missbruket men har stått för min skit och mina misstag och vackert fått stå för konsekvenserna av mina egna handlingar. Bumbi slingrar sig undan all skit hon gör och får NOLL konsekvenser, tycker du på riktigt det är okej?
Tänk på alla människor hon skadar med sina uttalanden, alla hon hänger ut så fort de inte dansar efter hennes pipa. Det finns ju en anledning att bumbi inte har några vänner, för att hon är en riktigt elak människa.

Jag skulle dö för dom jag älskar utan tvekan. Och då menar jag det bokstavligen, inte bara lite löst som vissa säger.

Backa en narcissistisk mytoman bäst du vill, du hör väl till dom 2% som fortfarande står bakom henne. Helt sanslöst faktiskt 🤷‍♀️🤦‍♀️

Nej, jag "försvarar" inte henne eller "står bakom" dåligt beteende.

Det jag är frågande till är hur du inte kan fatta att beteendet beror på kombinationen schizofreni och utvecklingsstörning samt att hon får fel hjälp.

Att du liksom inte verkar kunna särskilja på saker.
Du verkar tycka att bara för att du själv inte fungerar på ett visst sätt, så ska även andra kunna fungera som du.
Tyvärr fungerar det inte så, och den inställningen fungerar inte när man ska jobba med att hjälpa människor.
2024-02-01, 07:16
  #5710
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar
Nej, jag "försvarar" inte henne eller "står bakom" dåligt beteende.

Det jag är frågande till är hur du inte kan fatta att beteendet beror på kombinationen schizofreni och utvecklingsstörning samt att hon får fel hjälp.

Att du liksom inte verkar kunna särskilja på saker.
Du verkar tycka att bara för att du själv inte fungerar på ett visst sätt, så ska även andra kunna fungera som du.
Tyvärr fungerar det inte så, och den inställningen fungerar inte när man ska jobba med att hjälpa människor.

Hon får inget frikort pga diagnoser. Absolut don kan vara en förklaring, det säger jag inget om men hennes beteendd beror inte på hennes diagnoser... dom beror på att hon har en jävligt keff personlighet. Hon är en skam för människor med diagnoser. Vet folk med samma diagnoser och problematik och finns inte på kartan dom skulle bete sig i närheten av hur hon gör. Hon är en natcissist som enligt sig själv aldrig någonsin gör fel ich inte nog med det så är hon så satans elak. Hade hon vart lite snällare mot folk hade jag säkert tyckt synd om henne till och med, men som det är nu? Nepp. Aldrig i mitt jävla liv jag gör det. Backar man bumbi pissar man i princip på alla offer som råkat ut för henna! 🤦‍♀️🤷‍♀️
2024-02-01, 07:58
  #5711
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Hon får inget frikort pga diagnoser. Absolut don kan vara en förklaring, det säger jag inget om men hennes beteendd beror inte på hennes diagnoser... dom beror på att hon har en jävligt keff personlighet. Hon är en skam för människor med diagnoser. Vet folk med samma diagnoser och problematik och finns inte på kartan dom skulle bete sig i närheten av hur hon gör. Hon är en natcissist som enligt sig själv aldrig någonsin gör fel ich inte nog med det så är hon så satans elak. Hade hon vart lite snällare mot folk hade jag säkert tyckt synd om henne till och med, men som det är nu? Nepp. Aldrig i mitt jävla liv jag gör det. Backar man bumbi pissar man i princip på alla offer som råkat ut för henna! 🤦‍♀️🤷‍♀️
Det är sant. Hon är en ”predator”. Efter messen som von.gris? publicerade här….de till Chrille, så ser man det tydligt.

I nån video säger hon att hon blockat över 5000 människor. Men kan avblocka för att de är inne och följer annat konto ( youtube )

Det är beräknande.
Det är kyligt.
Och hon kalkylerar att de kan vara förmånligt för henne.

Kan tänka mig att det finns ett antal därute som blir glada av att få höra sitt namn läsas upp i chatten. Bli sedda.

Detta vet Emelie.
2024-02-01, 11:33
  #5712
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3Godisar
Nej, jag "försvarar" inte henne eller "står bakom" dåligt beteende.

Det jag är frågande till är hur du inte kan fatta att beteendet beror på kombinationen schizofreni och utvecklingsstörning samt att hon får fel hjälp.

Att du liksom inte verkar kunna särskilja på saker.
Du verkar tycka att bara för att du själv inte fungerar på ett visst sätt, så ska även andra kunna fungera som du.
Tyvärr fungerar det inte så, och den inställningen fungerar inte när man ska jobba med att hjälpa människor.


Menar du på fullaste allvar att dumbis beteende är ok för att hon har diagnoser. Får jag fråga hur länge du följt henne? Jag blev också lurad i början.
Men nu har hon visat vilken vidrig människa hon är och hur hon ger sig på oskyldiga människor. Blockar istället för att lämna tillbaka pengar hon har lånat. Hon är skyldig massa folk pengar. Människor som verkligen hade behövt få tillbaka dem som utlovat. Jag är själv en av dom tyvärr.
Dumbi gör INGENTING som inte gynnar henne själv och hon har 0 känsla för andra människor. Eller andra människors känslor. Allt handlar om henne och hennes spelande och sin egen lilla patetiska värld. Diagnoser kan vara en förklaring, men aldrig en ursäkt. Har man problem så får man jobba lite hårdare än andra för att bete sig. Vilket dumbi aldrig skulle göra. Hon kommer undan med precis allt och folk börjar tröttna på det och att hon aldrig får ta konsekvenser eller stå för vad hon säger och gör. Som nyligen när hon hotade Luzzje ganska så grovt flera gånger och kränkte henne. Hon kommer undan med så mycket som en annan hade fått sota för ganska så omedelbart om man hade betett sig som henne. Dumbi är inget offer. Hon är en fullblodsmytoman med riktigt ruttet beteende. Hon ljuger så fort hon öppnar käften och är silkeslen när hon vill ha något från nån annan. Övrig tid är hon bara en jävla idiot. Och jag hoppas att hon snart får ta konsekvenser av vad hon gjort och att Luzzjes polisanmälan leder till konsekvenser för skabbet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in