2024-01-31, 21:31
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kladdkakautankladd
På frågestunden säger hon att direkt efter bröllopet så träffa hon en barnmorska för undersökning och barnmorskan sa att det kan ta tid (eller gå fort) så hon skulle inte känna någon stress och månaden efter det va då hon blev gravid

Kanske dom sa att bebisen är beräknad på bröllopsdagen
Citera
2024-01-31, 21:36
Medlem
Kommer inte ta lång tid innan Sergio gaslightar Amanda. Allt har varit hennes fel att han känt eller gjort saker. Röd flagga
Citera
2024-01-31, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minkapten
Kommer inte ta lång tid innan Sergio gaslightar Amanda. Allt har varit hennes fel att han känt eller gjort saker. Röd flagga

Har han inte gjort det sen dag 1 typ, en sak jag tänker på är hur han "frågar chans på henne"
Det första han säger till Amanda är ju bara,
-Du är ju min flickvän!
Och hon rodnar och säger typ aha
-Ja Men du är ju min flickvän, sen frågar han "chans" på henne.
Så han är ju rätt så manipulerade.
Citera
2024-01-31, 21:45
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Du känner alltså Krissy?

Korrekt
Citera
2024-01-31, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green Eyes
Varken Shrek eller Bingo Rimér är väl rödtottar…?

Rödtotten färgar sig blond.
Citera
2024-01-31, 21:51
Medlem
Citat:
Har han inte gjort det sen dag 1 typ, en sak jag tänker på är hur han "frågar chans på henne"
Det första han säger till Amanda är ju bara,
-Du är ju min flickvän!
Och hon rodnar och säger typ aha
-Ja Men du är ju min flickvän, sen frågar han "chans" på henne.
Så han är ju rätt så manipulerade.

Ja precis,
Hans kalla fötter var för att hon inte hade armband. Hennes fel att han nästan inte ville komma.
Ingen ring på fingret var hennes fel att han tvivlade på att ens komma. Etc etc.
Han flippade när hon skrattade åt hans lägenhet. Hon gjorde fel och han behövde vara själv.

Kom igen. Hon är blind inte kärleken
Citera
2024-01-31, 22:06
Medlem
Citat:
På frågestunden säger hon att direkt efter bröllopet så träffa hon en barnmorska för undersökning och barnmorskan sa att det kan ta tid (eller gå fort) så hon skulle inte känna någon stress och månaden efter det va då hon blev gravid

Amanda var bara desperat. Att vilja ha barn med någon som skiter i sitt eget barn är också det en störning.

Han är ju otroligt ful med för korta ben och näsan är platt. Stackars barn..
Citera
2024-01-31, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Amanda var bara desperat. Att vilja ha barn med någon som skiter i sitt eget barn är också det en störning.

Han är ju otroligt ful med för korta ben och näsan är platt. Stackars barn..
Tror också det kan vara pga desperation, hon är 34 år, velat säkert ha barn och familj ett tag nu. Nöjer sig med första bästa som vill göra henne gravid.
Citera
2024-01-31, 22:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av intedinkille
Menar du att:

Sergio är snyggare än Amanda?

Oskar är snyggare än Meira?

Adde är snyggare än Catja?

Rasmus är snyggare än Krissy?

Det är ju ett allmänt faktum att kvinnor dejtar män som antingen ser lika bra ut/tjänar lika bra eller mer. Det är ju ett allmänt faktum. Finns hur många artiklar, dokumentärer osv som helst om det. Inget konstigt heller.
Citera
2024-01-31, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.V.E.R.I.G.E
Catja och Amanda är med i senaste avsnittet av podden Va fan hände. Catja berättar om händelser med Christofer som skedde utanför kameran och det handlar bland annat om att hon var väldigt otrygg och han ska vid något/några tillfällen ha skrikit på henne, anklagat henne för gaslightling och pekat finger. Så obehagligt beteende.

Framkommer mer intressant under intervjun https://open.spotify.com/episode/1PRm5wXb4MxgDjvJPI9pcG?si=dp8jQLwuT--pH4bGV9YW0g

Det är precis detta beteende jag hade på känn att det hade funnits när inte kamerorna var på. Ingen av deltagarna fick säkert lämna innan bröllopet enligt kontraktet, men eftersom det förekom sånt här beteende hos Christofer så var de nog tvungna att göra ett undantag!
Citera
2024-01-31, 22:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Fast som annonsör/företag så undrar jag om det på längre sikt är intressant. Många följare bor ju inte i Sverige men några av dem kanske lyckas göra sin Insta till fortsatt relevant när hypen gått över.

Hur tusan kan hon öka med sig mycket?? Vad gör att folk vill följa henne? Hon är ju en helt vanlig brud lol. Tråkig som fan också.
Herregud vemsomhelst kan bli kändis nu… var bara med i ett dejtingprogram så.
Citera
2024-01-31, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av nina906
Vill nog invända på det där. Rasmus är jävligt het. Fint ansikte och proportionerlig kropp. Snygg frisyr och ser i allmänhet vårdad och fräsch ut. Jag förstår att Krissy tycker att han är jättesnygg.

Det är din åsikt. Jag svarade på någon som tyckte att Krissy såg bättre nu därav kompensations faktorn.

Enligt mig så ser väl Ramus helt ok ut. Något mullig kanske, men det vet han nog själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in