Citat:
Ursprungligen postat av
Liljor
Ser man på, jag lyssnade inte jättenoga på podden så jag missade att det var hon som ville bli gravid direkt. Och vem gör ett excel ark över framtida graviditeter? Vilken märklig kvinna hon är all around.
Jag har på känn att den enda anledningen till att hon föll för honom var att han är katolik och från Colombia, det var något hon kände sig hemma i.
Ja, Sergio tyckte de kunde vänta 2-3 år på barn. Men hon såg till att de fuskade med skydd vid hennes ägglossning, hon hade varit hos barnmorskan och diskuterat hur lång tid det tar att bli gravid, och testat sin äggtillgång. Helt inställd på barn så snabbt som möjligt, istället för att lära känna Sergio utanför kamerorna och se om de funkade ihop. Särskilt som han nyss blivit pappa redan och behövde få ställa om sig till det.
Hon pratade också om hur hon redan i poddarna gjort en spotifylista till bröllopet. Hon var verkligen redo bara hon hittade någon som var kristen. Hon lät otroligt fixerad vid att bli gift och få barn i podden. Hon pratade om ringarna, hur hon efteråt fått den ring hon ville ha och planerade även en push-ring när barnet fötts. Hon har säkert ett exelark för ringar också. Det är nåt som är fel med henne.
(Hon sa att hon bara varit med latinamerikanska män och afrikaner, så när Sergio dök upp som katolik och från Colombia, var det nog klart för henne).
Jag skulle inte bli förvånad om hon är högfungerande autistisk. Specialintresset är ju att organisera prylar hemma. Ändå ser det ut som skit i köket och lägenheten.