2024-01-29, 12:37
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FernandoFisring
HAHAHAHAHA! Mycket till influencer med 713 följare. De flesta som har konton till sina hamstrar har många fler. Vuxen man som gör TikTok också. Här är det inte många rätt. Vice VD på säkerhetsbolag osar också shady business. Någon som vet om det är ett seröst företag? Grabben är typ en karikatyr.

Hahaha här har vi en kille som vill ge sken om att han har pengar, dricker Champagne, äter ostron och går på "exklusiva" restauranger. Jag tror det faller Catja i smaken. Men vad händer sedan? Han flyttar hem till Catja i hennes lilla lägenhet
Citera
2024-01-29, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Dom heter Amanda och Paulo. Här kan du se hela revealen.

Jag vill minnas att det inte blev nån ordentligt uppföljning, konstigt nog, till exempel på den säsongens återförening. Paulo försvann bara ur serien. Amanda dök dock upp i nåt sammanhang, typ som tärna.

Ja, jag vet inte varför produktionen valde att skippa en djupdykning där. För det intressanta var sedan att Paulo blev tillsammans med sitt andrahandsval, som dessutom hade hoppat av showen tidigare samtidigt som hon bett Paulo att hoppa av med henne.
Citera
2024-01-29, 13:03
Medlem
Detta program har man inte kunnat följa 24/7 som tex BB. Det är väldigt lite vi fått se, o produktionen vinklar allt lite hur dom vill…

Tycker en del par/personer fått mycket skit. Mycket eftersom det klipps helt uppåt väggarna.
Citera
2024-01-29, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vita.luna
Instämmer!! Helt mållös och skyldig såg han ut, till grejer som inte är så komplicerade. Bara att stå för det (att han inte kände ngn kemi mellan dem) så var det ju ingen stor grej.

Men undrar vem hans nya kärlek är?

K Zytom*erska (*=i) talar i sin relationsppdd att hon tycker bäst om Lukas, vore inte de ett bra par??

Ja hon gillar ju rödtottar a.k.a Shrek look-alikes ,likt hennes fd Bingo Rimer.
Senast redigerad av Martlet 2024-01-29 kl. 13:13.
Citera
2024-01-29, 13:12
Medlem
Citat:
Jag instämmer i din syn på Amanda! Höll henne högt i aktning, men efter hela dramat så sjönk hon som en sten.

"I ”Love is blind: Sverige - Återträffen” kommer det fram att Sergio blivit förälder till ett barn i Sverige, och inte i Spanien. Paret berättar att barnet redan var fött när de sa ja till varandra vid altaret, men att de fick reda på det först två månader senare.

– Barnet var fött innan vi var gifta. Man gör en utredning med faderskapstest, i slutet av året var det bekräftat. Vi vill vara ärliga, säger Amanda i sista avsnittet ”Återträffen”."

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/VPmE36/love-is-blind-sergio-och-amanda-vantar-barn

Jag tror också Sergio visste om det kommande barnet innan han gav sig in i dokusåpan. För om barnet föddes innan de gifte sig, ja då borde väl papprena om faderskap ha anlänt ungefär i tiden kring födseln. Det kamske inte var bevisat vid den tidpunkten, men vetskapen att någon säger att jag är fadern fanns där.

Sergio är så äcklig, ful och en i särklass slimeäckel.

Han ser ut som en överkörd tomat imansiktet.

Tror Amandaär desperat.

Hon är ju vackarst där efter Trissy.
Citera
2024-01-29, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smert
Gapskratt när han gjorde entré 🤣 Var hittar de alla stolpskott? Han hade vart överdriven som en Solsidan karaktär.
Kvinnor är totalt omöjliga att förstå sig på, att en enda skulle vilja ha en sån tragikomisk figur som den...
Sån total avsaknad av ödmjukhet, glida in som George Clooney och samtidigt vara töntigare än Stig-Helmer, sicken drömprins Catja 🤣

Haha jag gapskrattademockså när Adde papegojnäsan klev in. Haha. Vilken fuling.
Citera
2024-01-29, 13:37
Medlem
Hur står denna sig i förhållande till amerikanska?
Citera
2024-01-29, 13:44
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Så som de behandlade Christofer i sista avsnittet var fan det fulaste jag sett i ett svenskt program.

Här är ditt ex som du ville gifta dig med, som du var kär i och fortfarande har känslor för och inte har dejtat någon ny sen henne. Förresten så tog vi in hennes nya kille här också som vi ska visa upp inför miljontals tittare över hela världen. Som hon gillar mer än dig för hon tyckte du var för snäll och hon tycker du är oattraktiv som flera miljoner nu känner till.

De lär Sergio som visat sig vara ett jävla as komma billigt undan men Christofer skulle få massa skit, för att?

Jag hade fan brutit ihop om man hade med mitt ex och hennes nya kille på världens just nu största TV-program. Han borde lämnat studion direkt i protest när de sa att de skulle ta med hennes nya kille. Om ni inte håller med mig att det de gjorde mot Christofer var helt fruktansvärt fult, då har ni aldrig varit kär i någon.
Killen är en LiB-deltagare, alltså kan de tvinga in honom till studion. De gör likadant i t ex LiB Brasilien (mellan Valmir och Italo).
Citera
2024-01-29, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Gör hela världen en tjänst och dela aldrig med dig av en ”Lika som bär”-igen.
Människan spammar ner tråden med skit men var dryg när jag skrev att Christoffer och Emilia hade passat bra ihop. haha De borde ha gett det en chans men jag förstår om Emilia inte vill göra så mot Catja.

Catjas val av män golvar mig verkligen. Ville hon inte ha en sportig kille.
Citat:
Tänkte samma, att hon lyckats byta ner sig. Och då ger jag inte mycket för dessa feminina män med nagellack, pärlor osv. Men Adde lyckades väl utstråla mer självförtroende än Christofer. Men sicken dålig monolog av Adde i kapslarna som de visade. Jag hoppas att det inte var den som Catja gick utefter, för det var ju bara en massa trams om människor som ska vara avundsjuka på dem på fest bla bla bla...
Senast redigerad av Liljor 2024-01-29 kl. 14:16.
Citera
2024-01-29, 14:23
Medlem
xuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iosifmoti
Tror ärligt talat att Lukas inte vet vad han föredrar. Känns helt tom faktiskt. Varför är man med i ett sådant här experiment om man inte känner sig redo eller någorlunda säker på vad man letar efter? Resultatet blev att han sårade Emilia och själv framstod som förvirrad. Lose-lose.

Enligt programmet så är han inte singel, så man får väl utgå från att han kanske vet lite vad han är ute efter? Jag tycker ärligt talat att det är lite överdrivet med allt gnäll om Lukas. Är det så svårt att inse att utseende faktiskt spelar in? Han var ju rätt tydlig med att han tycker Emilia är en jättefin och fantastisk människa, något han upprepar flera gånger. Sen blev det konstigt när han kanske inte kände den där riktigt attraktionen till hennes utseende. Klart det är jättejobbigt att erkänna det och man framstår som ytlig, men vad ska han göra? Han försökte, och det funkade inte. That's it. Kan nog tänka mig att det ör lite av en mindfuck när man klickat så bra med någon och sedan väl träffar personen och inte riktigt känner samma kemi när man väl ses.
Citera
2024-01-29, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Ja hon gillar ju rödtottar a.k.a Shrek look-alikes ,likt hennes fd Bingo Rimer.

Varken Shrek eller Bingo Rimér är väl rödtottar…?
Citera
2024-01-29, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xul
Enligt programmet så är han inte singel, så man får väl utgå från att han kanske vet lite vad han är ute efter? Jag tycker ärligt talat att det är lite överdrivet med allt gnäll om Lukas. Är det så svårt att inse att utseende faktiskt spelar in? Han var ju rätt tydlig med att han tycker Emilia är en jättefin och fantastisk människa, något han upprepar flera gånger. Sen blev det konstigt när han kanske inte kände den där riktigt attraktionen till hennes utseende. Klart det är jättejobbigt att erkänna det och man framstår som ytlig, men vad ska han göra? Han försökte, och det funkade inte. That's it. Kan nog tänka mig att det ör lite av en mindfuck när man klickat så bra med någon och sedan väl träffar personen och inte riktigt känner samma kemi när man väl ses.

Håller helt med! Lukas fick onödigt mycket skit i eftersnacket. Emilia och Jessica satt och pressade honom. Hur tydlig exakt skulle han behöva vara att hon inte var hans kopp te utseendemässigt utan att han skulle framstå som elak?. Ibland klickar det inte helt enkelt. Han gav det en chans på alla sätt. Hade han inte gjort det hade han fått skit för att han inte kämpade tillräckligt. Då blev det så här. Fy fan för en kvinna som pressar på och hamrar sig in utan att känna av motparten. Önskar Lukas all lycka till med sin nya
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in