2024-01-31, 17:05
Medlem
discomusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortenfinnen
Ganska kul, jag gick i samma klass som ”Meira”.
Hennes fulla tilltalsnamn var Homeira Omar men försökte alltid få folk att kalla henne för Meira som smeknamn. Tillslut ändrade hon det alltså helt och hållet.

Berätta mer tack, hur gamla var ni då?är hon ens så orten som hon försökt framstå? Låter som en väldigt integrerad svensk tjej
Citera
2024-01-31, 17:16
Medlem
Är det verkligen bara jag som ser självsabotören i honom? Jag känner igen det så mycket. Sergio skulle antagligen kunna skriva en bok om det...[/quote]

Ja varför är det bara du som ser de så.

Han har mycket narcissist beteenden för sig och att du inte ser det betyder inte att det inte är sant för det.
Det betyder bara att du inte ser det.
Citera
2024-01-31, 17:18
Medlem
-AIR-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iosifmoti
Det säger rätt mycket om Amandas urusla (världsrekord?) omdöme om det stod mellan Sergio och Adde.
Amanda ger begreppet ”naiv” nya dimensioner
Citera
2024-01-31, 17:18
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Erfarenhet

Du känner alltså Krissy?
Citera
2024-01-31, 17:21
Medlem
intedinkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Det är ju exakt det jag menar. Hence ofta tjejer som går efter snyggare killar än vad de själva är. Förstår inte hur flera här inne kan påstå att fula killar har någon rimlig chans på snyggare tjejer.

Menar du att:

Sergio är snyggare än Amanda?

Oskar är snyggare än Meira?

Adde är snyggare än Catja?

Rasmus är snyggare än Krissy?
Citera
2024-01-31, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -AIR-
Amanda ger begreppet ”naiv” nya dimensioner
Ja det får man säga. Pappan som är pastor verkar ha misslyckats rätt grovt med uppfostran.
Citera
2024-01-31, 18:08
Medlem
Gardenhose88s avatar
Såklart ska jude tv4 och judesvt marknadsföra att amanda bli impregnerat av sergei svart skalle blatte framför hela sverige.

Tycker det var dåligt av amanda hon kommer ångra sig
Citera
2024-01-31, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RE3dstar
Vet ej om du sett säsongerna från den amerikanska versionen men där är det också många som säger nej vid altaret. Tror inte det bara handlar om pengar utan också att de kan ha blivit tillsagda av produktionen att säga nej vid altaret (och inte tidigare) för att skapa bra tv.
Enligt en utav deltagarna var det inga problem att lämna programmet innan altaret. USA har samma typ av kontrakt eftersom jag minns en tjej som hoppade av och åkte hem.
Senast redigerad av Liljor 2024-01-31 kl. 18:16.
Citera
2024-01-31, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Meira har ökat med nästan 10k följare om dagen, hon kan leva på detta nu. Noterade också att nästan alla deltagare la ut en bild på take away igår med texten ”tack wolt!!!”

Fast som annonsör/företag så undrar jag om det på längre sikt är intressant. Många följare bor ju inte i Sverige men några av dem kanske lyckas göra sin Insta till fortsatt relevant när hypen gått över.
Citera
2024-01-31, 18:17
Medlem
nina906s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Där har vi den så kallade kompensationsfaktorn för Rasmus aningen fulare utseende.

Vill nog invända på det där. Rasmus är jävligt het. Fint ansikte och proportionerlig kropp. Snygg frisyr och ser i allmänhet vårdad och fräsch ut. Jag förstår att Krissy tycker att han är jättesnygg.
Citera
2024-01-31, 18:27
Medlem
BluePrinces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pumse1337
Förstör det inte syftet med showen när alla relativt deltagare ser bra ut?

Det tycker jag också är ett problem med alla LiB versioner, det blir inte den riktiga blinddate-utmaningen när alla deltagarna är över genomsnittet i utseende och alla har bra jobb med chefspositioner osv. Det är väl bara i LiB Japan som de har mer normala jobb och är hårfrisörer osv.
Citera
2024-01-31, 18:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av S.V.E.R.I.G.E
Catja och Amanda är med i senaste avsnittet av podden Va fan hände. Catja berättar om händelser med Christofer som skedde utanför kameran och det handlar bland annat om att hon var väldigt otrygg och han ska vid något/några tillfällen ha skrikit på henne, anklagat henne för gaslightling och pekat finger. Så obehagligt beteende.

Framkommer mer intressant under intervjun https://open.spotify.com/episode/1PRm5wXb4MxgDjvJPI9pcG?si=dp8jQLwuT--pH4bGV9YW0g

Nu fattar jag varför hon lämnade lägenheten så abrupt. Fy fan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in