Citat:
Målsägande vill inte ha dit Vi*king. Hon vill inte ligga med honom. Han våldtar henne och hon är traumatiserad över det. Den röda tråden finns i FUP och dom. Det är inte verklighetsfrånvänt att se den röda tråden. Vad som däremot är verklighetsfrånvänt är att tro att ett blått långt nattlinne och ett erbjudande om att få sova på någons golv = sexuell invit, som vissa i tråden hävdar.
Här ser du teknisk bevisning (i form av snapkonversation mellan målsägande och hennes vän Z. på natten innan Vi*king kommer till målsägande. "Kingen" = Oli*ver, en nära vän till målsägande.
Mä: Nejjj
I know
Help
Zu: Nah Fuck det
Okej gud
Trodde d va kingen
Okej vet du va
Mä: Until this moment i wish, önska det var kingen
Zu: Och jag trodde det var kingen o därför jag bara oh my god.
Mä: Han kommer få ligga på golvet. For real. Jag bara, jag har ett
golv jag kan erbjuda.
Tycker du att detta ser ut som en tjej som vill ligga med killen som ska komma hem till henne? det tycker då inte jag. Hon hade hellre velat ha dit Kingen och hon tänker att Vi*king ska få sova på hennes golv.
Vännen Z. erbjuder tom. målsägande att ringa målsägande och låtsas vara målsägandes mamma.
Det är övertydligt att målsägande inte vill ha Vi*king där. Men känner sig tvungen då hon erbjudit honom att sova över när han missat bussen och han tackade ja...
Här ser du teknisk bevisning (i form av snapkonversation mellan målsägande och hennes vän Z. på natten innan Vi*king kommer till målsägande. "Kingen" = Oli*ver, en nära vän till målsägande.
Mä: Nejjj
I know
Help
Zu: Nah Fuck det
Okej gud
Trodde d va kingen
Okej vet du va
Mä: Until this moment i wish, önska det var kingen
Zu: Och jag trodde det var kingen o därför jag bara oh my god.
Mä: Han kommer få ligga på golvet. For real. Jag bara, jag har ett
golv jag kan erbjuda.
Tycker du att detta ser ut som en tjej som vill ligga med killen som ska komma hem till henne? det tycker då inte jag. Hon hade hellre velat ha dit Kingen och hon tänker att Vi*king ska få sova på hennes golv.
Vännen Z. erbjuder tom. målsägande att ringa målsägande och låtsas vara målsägandes mamma.
Det är övertydligt att målsägande inte vill ha Vi*king där. Men känner sig tvungen då hon erbjudit honom att sova över när han missat bussen och han tackade ja...
Om nån du känner säger att han hatar all sorts porr men senare samma kväll kommer du på honom att runka till en gangbang-video, skulle du då tro på att han hatar porr?
Det är inte riktigt som det var för 10, 20, 30 eller 40 år sen. Således sover man nuförtiden inte bara över hos en kompis av det motsatta könet som två kompisar, vilket kunde ske förr i tiden, utan i Tinders tidsålder är det underförstått att sex är på tapeten då. Samma med hur man skickar varandra utmanande bilder, vilket sker för att visa sexuellt intresse.