2024-01-29, 18:32
Medlem
Luzzjes avatar
Hon spelar bara på story. Hon VILL att folk ska fråga henne vad det är som har hänt. Hon älskar uppmärksamheten, att se att hon får mer och mer olästa meddelanden från ”fans” i sin inkorg. Dom som skrev sådär på twitch försökte nog bara få något ur na. Hade hon fått tillbaka fk hade hon berättat det för att sätta dit oss här på Flashback. Jag lovar. Hon är alldeles för ointelligent för att hålla en sådan hemlighet.
2024-01-29, 18:36
Medlem
mrDarcys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Hon spelar bara på story. Hon VILL att folk ska fråga henne vad det är som har hänt. Hon älskar uppmärksamheten, att se att hon får mer och mer olästa meddelanden från ”fans” i sin inkorg. Dom som skrev sådär på twitch försökte nog bara få något ur na. Hade hon fått tillbaka fk hade hon berättat det för att sätta dit oss här på Flashback. Jag lovar. Hon är alldeles för ointelligent för att hålla en sådan hemlighet.
Håller fullständigt med dig..så ointelligent..kommer inte kunna hålla en hemlighet länge.
Kan ju vara något som faktiskt hänt!? Typ..besked om nån dokusåpa eller nåt..hennes dröm är ju o bli känd
2024-01-29, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalsongbatong
Pratar du med dig själv eller vad är det som händer?
Denne skriver väl riktat till Bumbi eftersom hon sitter här och läser allt som skrivs om henne . Skriva direkt till henne på sociala medier går ju knappast eftersom hon stänger av kommentarer el blockar de som inte sponsar hennes spelande .
2024-01-29, 18:45
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrDarcy
Håller fullständigt med dig..så ointelligent..kommer inte kunna hålla en hemlighet länge.
Kan ju vara något som faktiskt hänt!? Typ..besked om nån dokusåpa eller nåt..hennes dröm är ju o bli känd

Ja precis. Det skulle kunna vara det eller typ att hon fått reda på något om någon ”hater”. Vad som helst. Hon är så labil och manisk just nu så det finns inga stopp för vad hon hittar på för att få uppmärksamhet.
2024-01-29, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Hon körde live för ett tag sedan, såg riktigt sliten och dan ut.
Hon behöver seriös vård snarast!

Hennes sminkning var helt vansinnigt sist jag såg henne , kletat överallt och hon måste ha fixat sig i mörker och utan spegel . Sedan hur hon pratar och skiftar humör visar ju att något håller på gå utför . Hon börjar se ut och bete sig som när gräddstrumpan får sina psykiska breakdown .
2024-01-29, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haaland
Jag är ingen läkare men finns det inte ett ord för ett sådant tillstånd låt mig tänka.

Just ja PSYKOS! 💡
Hon har ju scitzofreni och dessa lever i en fantasivärld . Hon får väl medicin mot detta men som kroniker m denna diagnos är det svårt . Hon har ju även en utvecklingsstörning med en mognad som ett barn . Mycket som är uppenbart med tanke på att hon både pratar , ljuger och beter sig som ett barn utan konsekvenstänk. Jobbar själv på ett boende med människor som har olika psykiska sjukdomar och att hon inte är aktuell för ett sådant boende är helt galet. Har sett de som fungerar bra mycket bättre än henne men ändå bor med stöd och hjälp för att klara sin vardag . Men en dag så kommer det braka totalt och då kan det vara försent att vända skutan .
2024-01-29, 19:04
Medlem
Om nu hon faktiskt skulle ta ut och spara pengarna så tänker ju inte idioten på att hon spelat bort mer än så den senaste tiden. Men jag lovar, när pengarna kommer in på banken åker dom tillbaka in på spelkontot direkt för hon tror hon ska vinna fett mycket pengar igen. Är så äckligt lätt att förutspå vad idiotens nästa steg kommer vara.
2024-01-29, 19:06
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Om nu hon faktiskt skulle ta ut och spara pengarna så tänker ju inte idioten på att hon spelat bort mer än så den senaste tiden. Men jag lovar, när pengarna kommer in på banken åker dom tillbaka in på spelkontot direkt för hon tror hon ska vinna fett mycket pengar igen. Är så äckligt lätt att förutspå vad idiotens nästa steg kommer vara.

Exakt så är det. Hon leker duktig nu att hon tog ut pengarna men man får inte glömma att hon gjort exakt såhär ca 1 miljon gånger innan. Pengarna är borta innan fredag.
2024-01-29, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Hennes sminkning var helt vansinnigt sist jag såg henne , kletat överallt och hon måste ha fixat sig i mörker och utan spegel . Sedan hur hon pratar och skiftar humör visar ju att något håller på gå utför . Hon börjar se ut och bete sig som när gräddstrumpan får sina psykiska breakdown .

Hahaha, vadå tycker du inte att det är fint att ha silverskugga i hela ansiktet istället för highlighter, kletar tillomed det på läpparna. Och öser på vit concealer runt ögonbrynen och under ögonen så det ser ut som cement? 🤣 ser ut dom när en 6 åring fått tag i mammas smink ostört.
2024-01-29, 19:12
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Vansinne av fk om dom ger tillbaka det..trots alla inkomster..kanske mer bakom som vi inte vet om. Men hoppas fan inte hon fått tillbaka det

Det blir nog tyvärr vi skattebetalare som kommer få bekosta Bumbis spelande och spelmissbruk.
2024-01-29, 19:25
Medlem
mrDarcys avatar
Hon säger att hon äntligen ska laga sin tand nu..samt laga sin mobil..så pengar på ingång är det absolut. Dock sa hon att tanden skulle kosta enorma summor..tänk om hon får fk retroaktivt?? Trots alla ofpengar..fy satan vad vidrigt isåfall
2024-01-29, 19:26
Medlem
Citat:
Hon säger att hon äntligen ska laga sin tand nu..samt laga sin mobil..så pengar på ingång är det absolut. Dock sa hon att tanden skulle kosta enprma summor..tänk om hon får fk retroaktivt?? Trots alla ofpengar..fy satan bad vidrigt isåfall

Nej hon vann på poker och tog ut 1000 euro. Det är de pengarna hon pratar om

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in