2024-01-01, 17:17
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dramaqueen-1
Inte fått svar men mailade precis innan jul el efter typ så dem lär ju se det imorgon tisdag typ. Ja jag vet förvaltaren och överförmyndaren blir bara irriterade när vi skickat in bevis och material innan, jävla idioter... Va gör myndigheterna i Ängelholm egentligen, sitter dem och har symöten eller?!

Verkar som det tyvärr. Helt galet.
2024-01-01, 17:20
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulikulikulikul
Vad har ni (?) hjälpt henne med? Och när ni ser att det inte fungerar så väljer man att göra motsatsen, är det en straff eller vad?
Hon behöver troligtvis psykvård. Det kan jag inte ge henne men det betyder inte att jag har ett alternativ i bakfickan att sänka henne istället.

Jag, till ex, har försökt varna henne för att FK inte kommer bli glada när de får reda på att hon tjänar massa pengar på OF. Det gjorde flera andra. Vi blev blockade och uthängda.

Ja, jag håller med att hon behöver psykvård. Jag har skrivit flera orosanmälningar, försökt nå hennes förvaltare, osv osv. Precis som många andra. Men absolut _ingen_ lyssnar. Men om du tror att du har något bättre förslag än det som jag, och andra, redan försökt, så varsågod. Eller så kan du fortsätta sitta på din höga häst och tro att du är bättre än alla andra.
2024-01-01, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kulikulikulikul

Är inte hennes beteende grundat i hennes diagnoser menar du?
Det vore ju kanon om alla med diagnoser kan sätta det åt sidan och agera som en människa som inte lider av någon diagnos. Smart. Den tanken slog mig inte ens.

Diagnoserna är INTE relevanta. Hon är en vidrig manipulativ sociopat. Har du medlidande för Arbogakvinnan om hon skulle ha "diagnoser"?

Har både pratat och jobbat med bipolära,utvecklingsstörda och schizofrena. Ingen har visat upp de äckliga tendenserna som bumbi har. Att hon är en vidrig människa beror inte på hennes diagnoser. Det är personligheten.
2024-01-01, 17:54
Medlem
GunillaRothchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Varför tycker Bumbi det är så jävla kul att kasta bort pengar på ingenting (dvs spela bort pengar).

Är det kul att spela eller hoppas hon på mångmiljonvinsten?

Hur tänker hon när hon förlorar - normala människor blir deppade - en del så mycket att de t o m
begår självmord.

Hon hoppas inte hon TROR PÅ ALLVAR att hon ska vinna en stor summa varje gång hon spelar.

Du förstår hon vet nämligen hur man överlistar spelet.

Ja de flesta människor blir deprimerade dock inte våran Emelie hon blir istället skogstokig och vrålar Hora, kuksugare mm. och önskar att hennes följare dör i cancer istället.. 😃
Senast redigerad av GunillaRothchild 2024-01-01 kl. 17:56.
2024-01-01, 18:15
Medlem
Helt jävla sinnessjukt att hon får bete sig som en fitta mot folk, både på nätet och i verkligheten. Hon blåser staten på pengar samtidigt som hon gång på gång visar att hon har viss kapacitet att åtminstone sortera skruvar eller jobba åt Samhall. Kan hon inte vara vaken på dagen så finns det nattjobb, det finns jobb på 25-50%. Så ngt hade primadonnan klarat av.

Helt stört att kommun, psykiatri, hennes "familj" och förvaltare inte gör ett piss för att hon ska få hjälp. Får hon tillbaka bidraget borde tidningar intressera sig för denna pillerpund bedragerska.

Lite kul att inte ens peddo chrillw orkar med henne.

Håller med alla att dagcenter drottningen pundar på både det ena & det andra & att hennes poker skills är under all kritik men däremot tror jag faktiskt inte hon är piller abstinent när hon svär o beter sig som fan i lives.

Har haft ett långt drog beroende och är man kass som fan på oxy ligger man hemma och spyr i bästa fall eller gör fan och hans moster för att få tag på pengar för att bli frisk igen. När hon syns på nätet är hon bra på sina oxy (men hon är en VIDRIG person och hon vet uppenbarligen inte hur man beter sig som folk, hon är en tvättäkta sociopat) när hon försvinner från nätet är hon förslagsvis abstinent och ligger i sin egna skit och spya. Oxy är för övrigt pissdyrt och den muppen spelar ju hellre upp sina pengar så hon går säkerligen på tram eller annan billigare skit och lyxar säkert till det med oxy vid tillfällen.

Men vad vet jag, jag är inte runt henne om dagarna. Var bara en reflektion.

Bort från nätet ska satmaran iaf.
2024-01-01, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag, till ex, har försökt varna henne för att FK inte kommer bli glada när de får reda på att hon tjänar massa pengar på OF. Det gjorde flera andra. Vi blev blockade och uthängda.

Ja, jag håller med att hon behöver psykvård. Jag har skrivit flera orosanmälningar, försökt nå hennes förvaltare, osv osv. Precis som många andra. Men absolut _ingen_ lyssnar. Men om du tror att du har något bättre förslag än det som jag, och andra, redan försökt, så varsågod. Eller så kan du fortsätta sitta på din höga häst och tro att du är bättre än alla andra.

Vi blev inte bara blockerade när vi försökte hjälpa henne. Vi blev även kallade allt möjligt, det snällaste att vi var idioter och att vi inte fattade något.

Om FK hade tillåtit att hon fått tjäna så mycket pengar på sitt extra jobb och samtidigt fått sjukersättning, så hade naturligtvis FK tvingats ändra lagar och regler och ALLA med sjukersättning hade plötsligt fått tjäna 10 000 kr i månaden.
Jag kan i och för sig tycka att hon skulle få sjukersättning om hon har så låg intellektuell funktionsnedsättning att hon verkligen inte fattar att hon gjort fel.
Om hon anses ha så svår intellektuell funktionsnedsättning, så kan hon ju inte bo ensam, i så fall måste hon bo på ett liknande hem som hennes mamma bor på
2024-01-01, 18:23
Medlem
Chrile orkar inte med henne. Därför han i perioder inte svarar henne. Han kommer bara när han kan bli mutad med chips,pizza eller piller.

Vilken vacker vänskap, va? Mutad för att få umgås ))
2024-01-01, 18:31
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Vi blev inte bara blockerade när vi försökte hjälpa henne. Vi blev även kallade allt möjligt, det snällaste att vi var idioter och att vi inte fattade något.

Om FK hade tillåtit att hon fått tjäna så mycket pengar på sitt extra jobb och samtidigt fått sjukersättning, så hade naturligtvis FK tvingats ändra lagar och regler och ALLA med sjukersättning hade plötsligt fått tjäna 10 000 kr i månaden.
Jag kan i och för sig tycka att hon skulle få sjukersättning om hon har så låg intellektuell funktionsnedsättning att hon verkligen inte fattar att hon gjort fel.
Om hon anses ha så svår intellektuell funktionsnedsättning, så kan hon ju inte bo ensam, i så fall måste hon bo på ett liknande hem som hennes mamma bor på

Jag håller med dig. Men eftersom att Bumbi anses av alla andra, förutom oss här på FB, kunna vara ute i samhället och leva fritt, ja då ska fan rätt vara rätt. Folk med cancer blir nekade sjukersättning men denna jävla parasit ska ha, tycker hon, hennes förvaltare och hennes systrar. Det är sjukt.
2024-01-01, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag håller med dig. Men eftersom att Bumbi anses av alla andra, förutom oss här på FB, kunna vara ute i samhället och leva fritt, ja då ska fan rätt vara rätt. Folk med cancer blir nekade sjukersättning men denna jävla parasit ska ha, tycker hon, hennes förvaltare och hennes systrar. Det är sjukt.

Exakt 🤣🤣
2024-01-01, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Varför vara glad för det peddots skull? Han förtjänar att bli manipulerad av dumbi
Ja kanske dumt skrivit men menar att det är rätt åt henne!!@
2024-01-01, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Angelholmsbo1984
Nä fortsätt chrille är ju peddo låt han synas så han kan få folk mer arga på honom så nån slå han på käften. Han ska inte hållas tyst fattar inte varför det inte finns tråd om honom också eller vad är problemet att hänga ut peddos på FB?
Jaja jag vet att han är peddo!!!!
Men att han försvinner ifrån henne den enda kompisen hon har är jag glad över!!!!
2024-01-01, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thrudel
Ja kanske dumt skrivit men menar att det är rätt åt henne!!@

Det har du rätt i.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in