Citat:
Ursprungligen postat av
Von.pigpelt
Alla i Skåne vet vad man gör i Hbg på knutpunkten om man bara åker dit och vänder tillbaka hem med första bästa tåg 😂👍knutan - pillerpundarnas paradis.
Hon är så duktigt genomskinlig.
Vilka gissar vi får se en lyrisk idiot bakom skärmen ikväll?
Men vem vet, hon kanske inte har tid då alla låtsas vänner flockas nu när hon börjar sitt ”nya” liv igen.
Hur känns det att ha bränt alla broar?
Edit; har även fått höra från en bra källa att hon även har försökt köpa loss iktrovil samt lyrica !
Hon fick dock ett nej och det tog hus i helvete i vanlig ordning.
Bra där dumbi, du behöver verkligen bli mer kokt än du redan är.
Önskar så att jag kunde ladda upp screenshoten jag har om detta med iktrovilen. Men jag har lovat källan att inte göra det, för denne vill ej ha med Bumbi att göra länge. Ni får helt enkelt lita på att det som sägs är sant.
Tänk att vara så bäng så man vill köpa något med klonazepam. Då är det fan illa.