2024-01-29, 13:48
  #5557
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Alla i Skåne vet vad man gör i Hbg på knutpunkten om man bara åker dit och vänder tillbaka hem med första bästa tåg 😂👍knutan - pillerpundarnas paradis.

Hon är så duktigt genomskinlig.
Vilka gissar vi får se en lyrisk idiot bakom skärmen ikväll?

Men vem vet, hon kanske inte har tid då alla låtsas vänner flockas nu när hon börjar sitt ”nya” liv igen.
Hur känns det att ha bränt alla broar?

Edit; har även fått höra från en bra källa att hon även har försökt köpa loss iktrovil samt lyrica !
Hon fick dock ett nej och det tog hus i helvete i vanlig ordning.
Bra där dumbi, du behöver verkligen bli mer kokt än du redan är.

Önskar så att jag kunde ladda upp screenshoten jag har om detta med iktrovilen. Men jag har lovat källan att inte göra det, för denne vill ej ha med Bumbi att göra länge. Ni får helt enkelt lita på att det som sägs är sant.

Tänk att vara så bäng så man vill köpa något med klonazepam. Då är det fan illa.
2024-01-29, 13:53
  #5558
Medlem
T2Franks avatar
Ring polisen bara och säg att det är misstänkt narkotikaköp, dom tar henne på ringa och innehav. Det är winwin
2024-01-29, 14:09
  #5559
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Önskar så att jag kunde ladda upp screenshoten jag har om detta med iktrovilen. Men jag har lovat källan att inte göra det, för denne vill ej ha med Bumbi att göra länge. Ni får helt enkelt lita på att det som sägs är sant.

Tänk att vara så bäng så man vill köpa något med klonazepam. Då är det fan illa.

Ja alltså ikto blir msn så jävla blåst sv så hon ska hålla sig långt borta från det. Tror inte hon har fler hjärnceller att bränna, för då finns det absolut inte en enda kvar. 😆👌
2024-01-29, 14:21
  #5560
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Önskar så att jag kunde ladda upp screenshoten jag har om detta med iktrovilen. Men jag har lovat källan att inte göra det, för denne vill ej ha med Bumbi att göra länge. Ni får helt enkelt lita på att det som sägs är sant.

Tänk att vara så bäng så man vill köpa något med klonazepam. Då är det fan illa.

Ring polisen!

Skicka skärmbilderna till överförmyndaren!
2024-01-29, 14:30
  #5561
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hackie
Ring polisen!

Skicka skärmbilderna till överförmyndaren!

Det här är tyvärr typ 6 mån bak i tiden dock. Så tyvärr inget man kan göra nu.
2024-01-29, 14:31
  #5562
Medlem
Hahah men lilla Emelie, hon svarar dig knappt ju. Hon säger bara det du vill höra, så du inte ska få schizofrena utebrott. Men visst, tro du att Sara tycker om dig. Om det får dig att må bättre. 🥰
Jag vet vad hon egentligen tycker om dig. Du tar fortfarande inte upp Lina? Vaaar är Liiiina Buuuumbi? 🥰
2024-01-29, 14:57
  #5563
Medlem
Hahah lilla Emelie, du är inte känd. Du är en ökänd skata utan vänner. Lycka till med skulden till FK och sedan den lilla skatteskulden. Och du kommer förlora pengarna du satte in idag som vanligt. För hela du är en förlorare 🥰

Du svarar fortfarande inte om Lina. Var är hon?
2024-01-29, 15:28
  #5564
Medlem
Har hon redan spelat bort pengarna?
2024-01-29, 15:44
  #5565
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Alla i Skåne vet vad man gör i Hbg på knutpunkten om man bara åker dit och vänder tillbaka hem med första bästa tåg 😂👍knutan - pillerpundarnas paradis.

Hon är så duktigt genomskinlig.
Vilka gissar vi får se en lyrisk idiot bakom skärmen ikväll?

Men vem vet, hon kanske inte har tid då alla låtsas vänner flockas nu när hon börjar sitt ”nya” liv igen.
Hur känns det att ha bränt alla broar?

Edit; har även fått höra från en bra källa att hon även har försökt köpa loss iktrovil samt lyrica !
Hon fick dock ett nej och det tog hus i helvete i vanlig ordning.
Bra där dumbi, du behöver verkligen bli mer kokt än du redan är.

Börjar hon med lyrica, så blir hon förvånad över hur beroende kroppen blir och hur svårt det är att sätta ut den och detta även på väldigt låg dos.
Läkarna kallar det rävgift och ger sällan Lyrica som nyutskrivningar mot kronisk värk.
2024-01-29, 15:58
  #5566
Medlem
Hahahahaha
Nu vet alla att det är sant med WISE fd. transferwise europa
Kanske inte ska visa avtalet med banken och kontonummer på insta!

Nu vart ännu roligare skicka till skatteverket.
2024-01-29, 16:16
  #5567
Medlem
Devonias avatar
Hon garvar hysteriskt på IG, och berättar att nåt såååå sjukt har hänt men att hon inte kan berätta. Jo, troligt!! Det slirar helt hos Dumbi, nån borde rädda henne. Undrar om Sara kan lugna henne i hennes hysteri?
2024-01-29, 16:23
  #5568
Medlem
reufvhatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Hahahahaha
Nu vet alla att det är sant med WISE fd. transferwise europa
Kanske inte ska visa avtalet med banken och kontonummer på insta!

Nu vart ännu roligare skicka till skatteverket.

Hon raderade den storyn rätt snabbt. Hoppas folk hann printa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in