2024-02-09, 13:29
Medlem
Domen skulle komma igår. Nån som har koll på hur det blev?
2024-02-09, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom

Vilken dom? Om du pratar om förvaltarskapet så skulle väl domen komma en vecka senare? Eller är kanske jag som är ute och cyklar. 🤷‍♀️
2024-02-09, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde
Vilken dom? Om du pratar om förvaltarskapet så skulle väl domen komma en vecka senare? Eller är kanske jag som är ute och cyklar. 🤷‍♀️

De sa den 8
2024-02-09, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frida.Frida
Tydligen någon som spridit en länk på gymnasieskolan men togs bort efter någon timme.
Inte sett det själv så vet inte vad det är för bilder som lagts upp.
Länk om vad? Emelie bumbi eller. Du får nog vara mer konkret
2024-02-09, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ddevilsmom

Det blev nog något fel på datumet. Jag skrev Helsingborgs tingsrätten igår och begärde ut handlingar angående ärendet.
Ett dagboksblad kom på eftermiddagen, men inget beslut.
2024-02-09, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoBlonde

Nej jag har hört samma så tisdagen 13/2 ska det finnas!
2024-02-09, 13:46
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av escorpiao
Nej jag har hört samma så tisdagen 13/2 ska det finnas!

Det stämmer 13/2 går den att begära ut.
2024-02-09, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CosmicZ
Tycker dock inte du kan kalla en forum tråd på Flashback halva Sverige det är lite att ta i

Och det började som för många av oss vi försökte hjälpa Emelie på något sätt men vi blev pissade på i olika former och det är hon själv som skapat detta drev mer eller mindre genom att bete sig som hon har gjort online, är man en offentligt person får man räkna med att folk kommer prata om en i olika former så som på gott och ont.

Jag har även sagt att jag gillar inte att sitta och hata på folk i tidigare inlägg men hon sket i det blå skåpet när hon gick på Luzzje och fuckade hennes vardag då gav jag Emelie en varning för jag vet att hon läser här men hon lyssnade inte och har sedan fortsatt tyvärr och då får hon skylla sig själv helt enkelt.

Halva var såklart en överdrift för effekt och inte bokstavligen 😅

Jag är inte emot dig. Tvärtom faktiskt. Jag lyfter en annan aspekt av det och mina tankar kring att jag tyvärr tror att det är en risk att inte fokusera på kärnan i problemet. Det är pengarna vi måste stoppa, försäkringskassan och Skatteverket helt enkelt. Allt annat är egentligen inte väsentligt även vi stör oss på henne.
2024-02-09, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
Jag instämmer. Att det pågår ”drev” eller ”häxjakt” (inte mina ord) hjälper henne. Jag har själv arbetat på en av de organisationer som har mottagit olika anmälningar och vet hur det kan se ut. Har flera gånger sett hur grannar, ex och fiender anmälare högt, lågt och nonsens bara av ren illvilja. Det är otroligt svårt att driva ett sådant ärende då det är kunden/brukaren/patienten som man i första hand ska hjälpa.

Ska man komma åt Bumbi måste massanmälningar upphöra. En hemsida tillägnad henne kommer bara gynna henne. En intellektuellt utvecklingsstörd människa som inte förstår bättre och som har halva Sverige emot sig.

Jag har varit så frustrerad och arg sen i tisdags men har fått samla tankarna och se till mina erfarenheter och vad som faktiskt är en bra väg framåt.

Jag är inte säker på om du driver med och eller är en Bumbian.
Jag tror du ljuger att du arbetar på en stor organisation som mottagit.anmälningar angående Bumbi.
Nu har jag inte en aning om vilken "stor organisation" du menar och hur det på något sättt skulle vara negativt att tala om hur Bumbi fuskar.
Det är något allvarligt fel i huvudet på dem som stödjer det Bumbi gör och hon tror det är något positivt att lyckats lura FK på pengar.
Jag hoppas även förvaltaren får reprimand. Det kan knappas vara lagligt att överklaga FKs beslut, som en statlig förvaltalare, och faktiskt ljuga om omständigheterna i överklagandet angående det negativa beslutet av sjukersättningen.

Om jag gissar så är även förvaltaren en narcissist, som anser att det ska se ut som om hon gjort ett bra jobb med förvaltarskapet av Emelie.
Vi leker med tanken att det är försäkringskassan, det är en väldigt oroväckande tanke att anser att det är ok att bidragfuska, helt ok att få sjukersättning och samtidigt få in höga summor från Only fans.
Du måste vara lika blåst som förvaltaren Josefin Forsberg.

Det är bra att folk masanmäler till skatteverket och FK. Jag anmäler henne, jag anser inte NÅGON ska få sjukersättning och sedan tjäna mycket pengar på Only fans. Jag kommer även bifoga bevis.
Det glädjer mig snarare om det göder hennes sjuka hjärna, det är redan förstört och nu är det att stoppa henne som gäller och det även för hennes eget bästa.
2024-02-09, 15:32
Medlem
T2Franks avatar
Josefin borde anmälas för medhjälp till bedrägeri. Om hon väljer att ignorera allt som skickas och inte förmedlar det vidare uppåt så är det trolöshet mot huvudman. Dvs hon sköter inte sitt jobb och underlåter att meddela brott och bedrägligt beteende.

Hon är otroligt inkompetent som förvaltare som låter detta pågå månad efter månad.
Bumbi omsätter hundratusentals kronor under 2023, detta kan inte förvaltaren har missat. Ändå så ljuger hon för överförmyndaren och rätten.

Hon fortsätter också ljuga för försäkringskassan. Hon kanske har en ekonomisk vinning i det hela, bumbi kanske betalar henne för att få hålla på. Kärringen är ju ändå pensionerad och hennes gubbe är säkert glad för oxfilé.

Aftonbladet borde skriva om detta med tanke på alla skämtartiklar dom publicerar varje dag. Här finns det ju både bevis och belägg för det mesta som påstås.

Pengatvätt, skattesmitning, hot, förtal osv osv. Polis och myndigheter borde skämmas.
2024-02-09, 15:39
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Vilken skola gick hon på i högstadiet?
2024-02-09, 15:45
Medlem
Uranoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Samma lata inkompetenta kärring som innan har jag förstått det.

Emelie sa i hennes egna live nyligen att förvaltaren Josefin medvetet ljugit för tingsrätten om att hon skulle sluta. Anledningen till lögnen var att påskynda ärendet och att få förtur.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in