2024-01-26, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Det är fascinerande att hon inte ser att Fia har ju inte heller fått tillbaka sina barn och har hängt ut dem en del också så vad är skillnaden då enligt M*rlene?
Fias stil är roligare och enklare att följa eftersom hon då kan sitta på tiktok och ta ut sina aggressioner på växeltelefonister och babbla om sina vanföreställningar.
Ska hon köra Gullimax linje måste hon skärpa till sig och det är ju inte lika kul. 🤷🏻‍♀️

Precis. Gullimax metod är iaf den vuxna approachen, Sofia, Marlene och Malins metod är trotsig treåringsnivå.
2024-01-26, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sneccan3
Hon läser upp nu vad nått bevakningshem har skrivit om henne när hon var där. Verkar ha varit paranoid även då.

Uppdatering
-lämnat barnet mycket själv. Marlenes förklaring var att hon är dammallergisk och därav måste städa mycket och då måste lämna han själv.
-har haft ont i nacke mm och tycker att hemmet skulle hjälpa henne med det och smörja henne med salvor osv då de sagt att de ska hjälpa henne när hon är på hemmet. Hon verkar ha missförstått vad de ska hjälpa henne med.
-isolerat sonen ofta och längre stunder från de andra. Marlenes förklaring var att hon inte ville att någon skulle skada eller slå sonen.
-marlene ägnar stor del av tiden att läsa sina journaler.
-marlene är väldigt misstänksam mot samhället och personal och personer på boendet. Tror att alla vill henne illa och att hon är orättvist behandlad av samhället.
-tycker att personalen förföljer henne och påpekar att de har kameror överallt och bevakar henne.

Uppdaterar igen om jag orkar lyssna mer och hör nått mer.

Hon har en otrolig förföljelsemani. Anledningen till att hamnade på utredningshem var vad jag förstått flera orosanmälningar från förskolan då hon hållit barnet hemma och kommit med mycket anklagelser mot andra barn och personalen. Droppen blev väl när hon konfronterade en förskolelärare utanför förskolan med att hon skulle ha slagit sonen. Hon har också anklagat förskolan för att inte ge sonen mat för att han är svart m.m.

Jag har inte hunnit läst hela tråden så kommer säkert med en upprepning nu men jag förstår att Soc anmäler henne när hon ger sig på någon på stan. Det är ett mönster Marlene har och hon är tidigare dömd för misshandel på sonens pappa då hon attackerade honom på öppen gata när han var med sin familj. Hon är opålitlig och farlig för sig själv och andra.

Allt hon säger är en psykossörja men bland det märkligaste jag hört henne säga är att hon kommer ihåg tiden i hennes mammas mage och även sin egen förlossning och återberättade vad hon såg precis efter att hon fötts. Sonen ska ha samma upplevelse och har berättat för henne om det.

Sen att i Brasilien, som enligt henne är ett helt magiskt land, så finns inte mediciner. Cancer finns inte i Brasilien. Inte ens under operationer använder man narkos eller smärtstillande utan man kontrollerar smärta med örtte. "Allt vi behöver finns i naturen". Är så provocerad över hur hon pratar om Sverige och tänker bara "åk hem..."

Hon sitter och ringer runt till myndigheter utan att veta varför. Härom dagen ringde hon någon och gapar om att få målnummer i sitt ärende, den hon pratar med säger att de inte använder sig av målnummer och försöker tålmodigt reda ut vad hennes ärende är. Till slut kommer det fram att de skickat brev till henne några veckor innan. Det har hon inte sett. Jag tror inte hon öppnar eller läser posten som antagligen rasar in. Jag hoppas för hennes egen, och för andra berörda myndighetsutövare, skull att hon blir inlåst efter ett första besök på rättspsyk.
2024-01-26, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yuliza
Hon har en otrolig förföljelsemani. Anledningen till att hamnade på utredningshem var vad jag förstått flera orosanmälningar från förskolan då hon hållit barnet hemma och kommit med mycket anklagelser mot andra barn och personalen. Droppen blev väl när hon konfronterade en förskolelärare utanför förskolan med att hon skulle ha slagit sonen. Hon har också anklagat förskolan för att inte ge sonen mat för att han är svart m.m.

Jag har inte hunnit läst hela tråden så kommer säkert med en upprepning nu men jag förstår att Soc anmäler henne när hon ger sig på någon på stan. Det är ett mönster Marlene har och hon är tidigare dömd för misshandel på sonens pappa då hon attackerade honom på öppen gata när han var med sin familj. Hon är opålitlig och farlig för sig själv och andra.

Allt hon säger är en psykossörja men bland det märkligaste jag hört henne säga är att hon kommer ihåg tiden i hennes mammas mage och även sin egen förlossning och återberättade vad hon såg precis efter att hon fötts. Sonen ska ha samma upplevelse och har berättat för henne om det.

Sen att i Brasilien, som enligt henne är ett helt magiskt land, så finns inte mediciner. Cancer finns inte i Brasilien. Inte ens under operationer använder man narkos eller smärtstillande utan man kontrollerar smärta med örtte. "Allt vi behöver finns i naturen". Är så provocerad över hur hon pratar om Sverige och tänker bara "åk hem..."

Hon sitter och ringer runt till myndigheter utan att veta varför. Härom dagen ringde hon någon och gapar om att få målnummer i sitt ärende, den hon pratar med säger att de inte använder sig av målnummer och försöker tålmodigt reda ut vad hennes ärende är. Till slut kommer det fram att de skickat brev till henne några veckor innan. Det har hon inte sett. Jag tror inte hon öppnar eller läser posten som antagligen rasar in. Jag hoppas för hennes egen, och för andra berörda myndighetsutövare, skull att hon blir inlåst efter ett första besök på rättspsyk.
Jo , hon öppnar allt post , hört när hon hämtar post i postfacket men problemet är att en del post kommer i kivra och att hon har ett stort antal e- postadresser , hörde i ett samtal att den hon ringde undrade vilken e- post de skulle använda då de hade 5-6 st till henne.
Hon tror ju att myndigheter håller koll på henne så därför byter hon ofta telefonnummer och skiftar e-post .
2024-01-26, 18:35
Medlem
Citat:

ja tänkt på samma saj hur hon kan stanna kvar i fruktansvärde Sverige där hon ska mördas av myndigheterna.

Post verkar hon missa ofta men hittar nr hon fått svar att det är skickar
2024-01-27, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Precis och Fia tittar på och tycker det är sååå bra! Hur vore det om hon upplyste Lejonmamma om att advokaten inte har ett skit att göra med hennes barn utan det är ju endast den kommande rättegången mot henne för att hon hotat personal.
Är det så svårt att kraxa fram?
Vet hon ens att Lejonmamma inte har vårdnaden längre?

Citat:

Alla journalanteckningar som HvB-hemmet har skrivit verkar ju 100 % troligt. Jag kan föreställa mig att hon varit grovt paranoid där och att det gått ut över barnet. När de sedan kom hem blev det ju ännu värre så det är anledningen till omhändertagandet. Han
har det troligen bättre nu. Bara en sån sak som att hon vill de ska smörja hennes nacke bevisar ju att hon inte har en aning om syftet med placeringen. Det finns väl ingen personal som vill ha fysisk kontakt med henne. Hon har nog varit skitjobbig där.
2024-01-27, 00:07
Medlem
Nån som tänkt boka tid hos Malin för massage eller traumabehandling?
2024-01-27, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123
ja traumabendling har jag funderat på.
råkat ut för massa idioter på tik tok
2024-01-27, 09:53
Medlem
Nu ska Fia gå med i förening så att hon kan nominera till Nobels fredspris och har fundering om samma förening kan hjälpa till angående lvu.
Alla socisltjänsthandläggare , domare osv som stulit barn kommer förr eller senare att dömas till långa fängelsestraff och personligen betala stora skadestånd.

Malin behöver hjälp med att få tag på kläder hon lämnat hos sin sambo som hon inte längre har relation med , han kommer inte lämna ut något förrän hon skickat hans ägodelar till honom, har tydligen skurit sig rejält eftersom hon tar hjälp sv andra med kontakt om detta .
2024-01-27, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
ja traumabendling har jag funderat på.
råkat ut för massa idioter på tik tok

😂
2024-01-27, 17:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skyr123

Malin kanske kan massera bort nervproblemen man får av att höra Sofias röst?
2024-01-27, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lailatjej
Malin kanske kan massera bort nervproblemen man får av att höra Sofias röst?

Då får nog Malins mamma hjälpa till för hon är sååå braaa o duktig
2024-01-27, 20:07
Medlem
Har Lejonmamma nytt konto på TT? Hittar henne inte längre...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in